Przetargi.pl
Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w miejscowości Dobryszyce.

Gmina Dobryszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 97-505 Dobryszyce, ul. Wolności 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6811193, 6811168 , fax. 044 6811193
  • Data zamieszczenia: 2011-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobryszyce
    ul. Wolności 8 8
    97-505 Dobryszyce, woj. łódzkie
    tel. 044 6811193, 6811168, fax. 044 6811193
    REGON: 59064797700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobryszyce.i-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem w miejscowości Dobryszyce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest budowa w miejscowości Dobryszyce (nr ewid. działki 2241/19) obręb Dobryszyce, boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 20,00 m x 40,00 m, o nawierzchni poliuretanowej, na podbudowie z kruszywa kamiennego wraz z ogrodzeniem o wysokości 4,00 m (5,00 m w strefach za bramkami) wykonanym z siatki stalowej ocynkowanej, powlekanej, rozpiętej na słupkach stalowych z jedną bramą wjazdową o szerokości 3,00 m i jedną furtką o szerokości 1,50 m. Boisko otoczone jest opaską z kostki brukowej o grubości 6,00 cm w obrzeżach betonowych. Szerokość opaski wraz z krawężnikami wynosi 56,00 cm, wraz z dostawą i montażem wyposażenia: (tj. bramki do piłki ręcznej z elementami mocującymi i siatkami - 2 szt., kompletne kosze do koszykówki na stojakach o regulowanej wysokości - 2 szt., słupki z siatką do siatkówki i tenisa - 1 kpl). Podstawowe wymiary i powierzchnia boiska: a) długość 40,00 m; b) szerokość 20,00 m; c) powierzchnia 800,00 m2; d) obwód boiska 120,00 m. Rodzaje boisk i dyscyplin sportowych: a) boisko do piłki ręcznej - wymiary: 20,00 m x 40,00 m, - powierzchni netto: 800,00 m2; b) boisko do siatkówki - wymiary: 9,00 m x 18,00 m, - powierzchnia netto: 162,00 m2; c) boisko do tenisa - wymiary: 23,77 m x 10,97 m, - powierzchnia netto 162,00 m2; d) boisko do koszykówki - wymiary: 15,00 m x 28,00 m, - powierzchnia netto: 420,00 m2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 2.1. projekt budowlany budowy boiska wielofunkcyjnego wraz z ogrodzeniem - załącznik nr 11 do SIWZ, 2.2. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 12 do SIWZ, 2.3. kosztorys nakładczy - załącznik nr 13 do SIWZ. 3. Wykonawca ma obowiązek w szczególności: 3.1. wykonać przedmiot umowy zgodnie: - z projektem budowlanym, - specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, - ze złożoną ofertą, - obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, - zasadami sztuki budowlanej. 3.2. protokolarnie przejąć od Zamawiającego i odpowiednio zabezpieczyć teren budowy wraz ze znajdującymi się na nim obiektami budowlanymi, urządzeniami technicznymi, 3.3. zorganizować plac budowy, na własny koszt, oznakować prowadzone roboty, dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji zadania oraz zabezpieczyć teren budowy przed dostępem osób trzecich, 3.4. przestrzegać obowiązujących przepisów bhp i p.poż. na terenie na budowie, 3.5. prowadzić dziennik prac w formie dziennika budowy, bez potrzeby rejestrowania go we właściwym terenowo PINB, z uwagi na fakt prowadzenia robót na podstawie dokonanego zgłoszenia i udostępnianie go Zamawiającemu celem dokonywania wpisów i potwierdzeń, 3.6. współpracować ze służbami Zamawiającego, 3.7. zapewnić kadrę i kierownika budowy z wymaganymi uprawnieniami, 3.8. zapewnić odpowiedni do realizacji przedmiotu umowy sprzęt spełniający wymagania norm technicznych 3.9. ubezpieczyć budowę od ryzyka utraty lub uszkodzenia przedmiotu umowy oraz OC. 3.10.przed przystąpieniem do prac budowlanych ustanowić kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia wymagane przepisami szczególnymi, 3.11.po zakończeniu robót doprowadzić teren budowy do porządku i ładu tj. m.in. wywiezienia zbędnych materiałów, naprawy powstałych ewentualnych uszkodzeń, splantowanie terenu, 3.13.dokonać zgłoszenia odbioru robót w formie pisemnej oraz odpowiednim wpisem do dziennika prac i przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, w szczególności inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, świadectwa jakości, certyfikaty oraz świadectwa wykonywanych prób i atestów oraz uczestniczyć w czynnościach odbioru. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane oraz określonym w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do określonych w załącznikach nr 11, 12, 13 do SIWZ. Zamawiający za materiał równoważny będzie uznawał materiał o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w w/w załącznikach. 5. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat ich zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Do dokumentów odbiorowych należy dołączyć certyfikat zgodności z PN lub aprobatę techniczną. 6. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad. W przypadku nie wypełnienia przez Wykonawcę pozycji 3 Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do SIWZ dotyczącego okresu gwarancji, Zamawiający przyjmuje, iż okres gwarancji wynosi 36 miesiące od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobryszyce.i-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach