Przetargi.pl
Budowę boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Osiedlu Pancernych w Toruniu.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowę boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Osiedlu Pancernych w Toruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa boiska wielofunkcyjnego, placu zabaw i siłowni zewnętrznej na Osiedlu Pancernych w Toruniu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: 1) roboty niwelacyjne i porządkowe terenu, 2) roboty ziemne pod boisko wielofunkcyjne na łącznej powierzchni, 3) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej boiska wielofunkcyjnego, 4) wykonanie opaski wokół boiska z kostki betonowej, 5) roboty ziemne, 6) nawierzchnie z kostki betonowej - siłownia zewnętrzna, 7) chodniki i ciągi pieszo-jezdne o nawierzchni z kostki betonowej i mineralnej, 8) wyposażenie boiska wielofunkcyjnego (kosze do koszykówki 4 szt., bramki piłkarskie 2 szt., zestaw do siatkówki), 9) roboty ziemne placu zabaw, 10) nawierzchnia poliuretanowa placu zabaw, 11) piłkochwyty z siatki polipropylenowej, 12) wyposażenie placu zabaw (huśtawka potrójna, linarium, urządzania gimnastyczno-sprawnościowe, zestaw zabawowy, huśtawka, zestaw lokomotywa, piaskownica z domkiem, balans dla maluchów), 13) wyposażenie siłowni zewnętrznej (wahadło/surfer, orbitrek, rowerek, rowerki-ławeczka, wyciskacz górny, ławeczka podwójna), 14) wspólne elementy wyposażenia (kosze na śmieci, stojaki na rowery, ławki parkowe z oparciem, ławki bez oparcia, stoły parkowe, stół z szachownicą, pojemnik higieniczny dla zwierząt, tablica regulaminowa), 15) ogrodzenie systemowe-panelowe placu zabaw, 16) ogrodzenie systemowe z siatki boiska wielofunkcyjnego, 17) zieleń: trawniki, wycinka drzew, pielęgnacja drzew, nasadzenia krzewów. 3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (opracowania wykonane przez Biuro Andrzejewski Pracownię Projektową arch. Krzysztof Andrzejewski; części składowe dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wymienione w załączniku nr 1 do wzoru umowy) oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz na podstawie oględzin terenu budowy. 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP oraz postawienia zastrzeżeń, o których mowa w art. 36 a ust. 2 ustawy. 5. Wymagania zamawiającego i informacje dotyczące podwykonawstwa, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt 11 PZP oraz zaliczek, o których mowa w art. 151a ust. 1 PZP zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach