Przetargi.pl
Budowa żłobka w Wieleniu

Gmina Wieleń ogłasza przetarg

  • Adres: 64-730 Wieleń, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (067) 2561170 w. 47 , fax. (067) 2561021
  • Data zamieszczenia: 2020-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieleń
    ul. Kościuszki 34
    64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. (067) 2561170 w. 47, fax. (067) 2561021
    REGON: 57079115800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa żłobka w Wieleniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie budynku żłobka gminnego dla 32 dzieci, planowany w Wieleniu przy ul. Sportowej 1 na działce nr 834 z miejscami postojowymi przy drodze, częściowo działka nr 848/2 zgodnie z dokumentacja projektową opracowaną przez przez biuro projektowe „KARAT” Projektowanie, kosztorysowanie i Nadzór Budowlany Anna Kołłątaj z siedzibą Dobrzyca ul. Baśniowa 5, 64 – 970 Piła. ISTNIEJĄCY STAN ZAGOSPODAROWANIA DZIAŁKI Działki stanowią własność Gminy Wieleń. Działka 834 to teren przedszkola, działka 848/2 to teren pasa drogowego przyległego do terenu przedszkola. Granica pomiędzy działkami przebiega po linii istniejącego ogrodzenia. Teren obu działek jest płaski. z uskokiem zróżnicowanym od ok. 0 do ok. 0,5 m. W pasie drogowym znajduje się infrastruktura techniczna łącznie z przyłączami mediów do budynku przedszkola. Z kolei na działce przedszkola znajdują się plac zabaw wyposażony w elementy zabawowe oraz rozczłonkowany budynek przedszkola. Teren ten jest ogrodzony, dostępny z dróg publicznych od strony południowo zachodniej – południowo wschodniej z drogi publicznej. Od strony południowej znajdują się zasieki na opał po byłej kotłowni węglowej. Teren wolny od zabudowy jest zadrzewiony. Drzewa oznaczone na rysunku, w ilości 14 szt. kolidujące z projektowanym zagospodarowaniem (budynek, parkingi, dojścia, teren biologicznie czynny), należy wyciąć. W terenie znajduje się uzbrojenie – przyłącza do istniejących zabudowań. Projektowane zagospodarowanie terenu W granicach działki geod. Nr 834 projektuje się budowę parterowego żłobka jako kontynuację zabudowań przedszkola. Przebudowie ulegnie częściowo instalacja zewnętrzna deszczowa. Budynek przedszkola posiada wszystkie niezbędne przyłącza i instalacje do wykorzystania. Od łącznika budynku na terenie działki 834 projektuje się przebudowę schodów wejściowych i rampy. Przed frontem, wzdłuż oraz prostopadle do projektowanego budynku znajduje się utwardzenie betonowe z polbruku pozwalające na swobodne dojście bez pokonywania schodów. Przy drodze publicznej na działkach 834 i 848/2 projektuje się zatoczki postojowe dla samochodów osobowych z jednym stanowiskiem dla osób niepełnosprawnych. Po stronie wschodniej i ekspozycji południowej projektowanego żłobka projektuje się utwardzenie terenu pełniące funkcję tarasu, a następnie plac zabaw na nawierzchni gruntowej. Bilans terenu dla działki 834: Pow. zabudowy 351,01 m2 Pow. chodników i placów 171,30 m2 Pow. drogi dojazdowej 118,00 m2 Pow. pl. zabaw 62,40 m2 Pow. tarasu 41,40 m2 Pow. miejsc postojowych 62,50 m2 Pow. zieleni 363,00 m2 Razem w granicach oprac. 1169,61m2 Bilans terenu dla działki 848/2 Pow. zjazdu 13,00 m2 Pow. chodników 17,10 m2 Pow. miejsc postojowych 135,40 m2 Razem w granicach opracowania 165,50 m2 Łącznie do zagospodarowania jest 1335,11 m2 terenu Dane ogólne dotyczące budowy budynku żłobka Budynek parterowy, niepodpiwniczony z płaskim dachem. Obiekt zaprojektowany jest w technologii tradycyjnej: ściany murowane, strop gęstożebrowy, stropodach wentylowany, pokrycie z papy termozgrzewalnej. Stolarka okienna PCW z profili pięciokomorowych, drzwi wejściowe do budynku aluminiowe. Do wykonania instalacja elektryczna, instalacje wody, ścieków oraz grzewcza. Powierzchnia zabudowy bud. – 333,70 m2 rampy ze schodami - 12,31 m2 podestu przed wejściem - 5,00 m2 razem pow. zabudowy - 351,01 m2 Powierzchnia całkowita – 334,37 m2 Kubatura brutto – 1183,72 m3 POWIERZCHNIE UŻYTKOWE : - pow. użytkowa 276,99 m2 w tym: - powierzchnia użytkowa podstawowa (sale dzieci) 98,56 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 1.1. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu, • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 15.06.2020 r. r. o godzinie 10:00. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: PKO BP S.A. 97 1020 4027 0000 1102 1281 5439 Uwaga nr 7: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.1.1. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium. 2.1.2. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 2.1.3. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu - dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że co innego wynika z przepisów prawa. 2.1.4. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony druk "Oferta" Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie wskazanej w ust. 1 pkt 1.1 niniejszego rozdziału. 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w formie pisemnej. 4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach