Przetargi.pl
Budowa zatoki parkingowej przy ul. Gen. Sikorskiego /wzdłuż peronu PKP/

Miasto Józefów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7790000 , fax. 022 7895102
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Józefów
    ul. Kardynała Wyszyńskiego 1 1
    05-420 Józefów, woj. mazowieckie
    tel. 022 7790000, fax. 022 7895102
    REGON: 01326872900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jozefow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zatoki parkingowej przy ul. Gen. Sikorskiego /wzdłuż peronu PKP/
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa zatoki parkingowej wzdłuż peronu PKP w Józefowie, oddzielonej od jezdni ulicy Gen. Sikorskiego pasem dzielącym (ze względu na bezpieczeństwo ruchu), z wjazdem i wyjazdem. Zatoka z jezdnią manewrową o szerokości 5,0 m i 57 stanowiskami postojowymi o głębokości 5,0 m do parkowania prostopadłego, w tym 2 skrajne stanowiska przeznaczone dla osób niepełnosprawnych. Od zatoki prowadzą chodniki o szerokości 2,0 m zapewniające dojścia do obu przejść na peron. Budowa obejmuje w szczególności : budowę jezdni manewrowej, budowę powierzchni i stanowisk postojowych, budowę wjazdu i zjazdu, budowę odwodnienia, budowę dojść, założenie zieleńców, oznakowanie poziome.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 2000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.1) Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania co najmniej 2 zadania rodzajowo podobne do przedmiotu niniejszego zamówienia . 2.2) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Kierownik budowy posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej. 3.Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dołączonych dokumentów wg kryterium spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie zgodnie z art.22 ust.1 pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych zadań oraz dokumenty potwierdzające, że ww. zadania zostały wykonane należycie. 4.Wykaz osób oraz dokumenty stwierdzające,iż wskazane w ww. wykazie osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U.2006 Nr 83, poz.578) lub odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach