Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej SOLEC ogłasza przetarg
- Adres: 00-382 Warszawa, ul. Solec 93
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 625 22 31 wew. 129,293 , fax. 022 696 32 76
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej SOLEC
ul. Solec 93 93
00-382 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 625 22 31 wew. 129,293, fax. 022 696 32 76
REGON: 00060063900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmsolec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Stała sukcesywna dostawa drobnego sprzętu endoskopowego w podziale na zadania - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Stała sukcesywna dostawa drobnego sprzętu endoskopowego w podziale na zadania Zadanie nr 1 - balony, kosze do usuwania kamieni, papilotony - wielorazowego użytku Zadanie nr 2 - igła do tamowania krwawień i igła do obliteracji żylaków przełyku - wielorazowego użytku Zadanie nr 3 - kleszcze biopsyjne wielorazowego użytku Zadanie nr 4 - protezy do PŻW Zadanie nr 5 - sprzęt pomocniczy do endoskopów Zadanie nr 6 - pętle diatermiczne, heksagonalne, owalne zębate - wielorazowego użytku Zadanie nr 7 - zestaw do przeszkórnej gastrostomii jednorazowego użytku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonyh w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy osczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 4. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 okt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z wyłączeniem przedsiębiorców indywidualnych oraz prowadzących działalność w formie spółki cywilnej. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłozenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu skladania ofert. 7. Wykonawca złozy oświadczenie o posiadaniu i gotowości przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego świadectw potwierdzających dopuszczenie do obrotu przedmiotu zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Deklarowany okres stałości cen po zawarciu umowy
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmsolec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dzierżawa videokolonoskopów - 2 szt. w ciągu 36 m-cy
Dodano: 2016-07-25 - zakup i sukcesywna dostawa przyrządów do endoskopii, endoprotezy stawu skokowo-goleniowego oraz biodegradowalnego nośnika antybiotyków do leczenia infekcji kości i tkanek miękkich
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa medycznego sprzętu jednorazowego i wielorazowego użytku do wykonywania zabiegów endoskopowych
Dodano: 2016-07-08 - Dostawa urządzenia do insuflacji CO2 dla Oddziału Gastroenterologii Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-44/2016).
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu endoskopowego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu medycznego
Dodano: 2016-04-15 - zakup i sukcesywna dostawa przyrządów do endoskopii oraz protez dzianych i tkanych , prostych i rozwidlonych
Dodano: 2016-03-18 - Dostawa narzędzi endoskopowych do użytku z aparaturą firmy Karl Storz do Centrum Medycznego Żelazna Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-10 - Dostawa sprzętu laparoskopowego jednorazowego użytku, pulsoksymetrów oraz drobnego sprzętu medycznego (zadania 1-8)
Dodano: 2016-03-08 - IHiT/P/6/2016 - Dostawa sprzętu endoskopowego, płynów dializacyjnych oraz innego drobnego jednorazowego sprzętu medycznego (zadania 1-15)
Dodano: 2016-02-25