Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5652400 , fax. 022 5652402
- Data zamieszczenia: 2009-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie
ul. Olszewska 14/20 14/20
00-792 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5652400, fax. 022 5652402
REGON: 01126394600805 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących we władaniu Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych i użytkowych będących we władaniu Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Warszawie. Roboty polegające na wymianie i montażu stolarki okiennej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211304
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz którzy: 1) posiadają doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej dwóch robót - odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 200 000 zł. brutto każda - polegających na: wymianie lub montażu stolarki okiennej, 2) dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, 3) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, w systemie spełnia/niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1). Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (zał. nr 2 do SIWZ). 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 5 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi i roboty te zostały wykonane należycie, jak również załączyć należy zdjęcia wykonanego budynku; 4). Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - funkcji (zał. nr 6 do SIWZ). Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane osób które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia oraz zaświadczenia o ich przynależności do właściwych oddziałów izby samorządu zawodowego. 5). W przypadku wskazania osób którymi Wykonawca będzie dysponował, niezbędne jest przedstawienie pisemnego zobowiązania tychże osób lub podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6). polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionych w ust.1 pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju pochodzenia, określone w §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i oświetlenia wbudowanego na energooszczędne w budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych i Słabo Widzących w Radomiu
Dodano: 2015-10-23 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz usunięcie progu w drzwiach frontowych w budynku Pałacu Dernałowiczów, siedzibie Miejskiego Domu Kultury
Dodano: 2015-03-16 - KZB Krotoszyn: Zakup wraz z dostawą i montażem stolarki okiennej dla potrzeb remontu budynku nr 20 w JW. 4408 Sulechów
Dodano: 2014-10-06 - Wymiana okien i drzwi w budynkach komunalnych
Dodano: 2014-07-04 - Rewitalizacja centrum wsi Liszki
Dodano: 2014-03-05 - Modernizację ślusarki okiennej na Hali Koło przy ul. Obozowej 60 w ramach zadania inwestycyjnego Modernizacja obiektu sportowego Hali Koło przy ul. Obozowej 60 w Warszawie 303/PN/HO/OSIR /2013
Dodano: 2013-12-05 - Wymiana drzwi wejściowych od zaplecza do lokalu użytkowego Tapicer w bramie budynku przy ul. Siennej 55
Dodano: 2013-11-14 - Wymiana okien i drzwi w starej części Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego
Dodano: 2013-10-31 - Wymiana drzwi wejściowych od zaplecza do lokalu użytkowego Tapicer w bramie budynku przy ul. Siennej 55.
Dodano: 2013-10-10 - Wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w budynkach mieszkalnych gminnych administrowanych przez MZGM - TBS sp. z o.o. w Płocku
Dodano: 2013-10-03