Przetargi.pl
Budowa zaplecza administracyjno-technicznego dla PGMiKM w Polkowicach przy ul. Kolejowej 25 Zadanie nr I - Budowa zajezdni autobusowej - etap IA: Część 1 - budowa zajezdni autobusowej: fundamenty hali budynku warsztatowego i stan surowy otwarty budynku socjalno-magazynowego; Część 2 - uzbrojenie zewnętrznej infrastruktury podziemnej terenu działki w postaci instalacji i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ciepłowniczej, wodociągowej, energetycznej, elementy myjni oraz wycinka drzew objętych stosowną decyzją

Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. 3 Maja 51
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 746 90 00 , fax. 76 746 90 30
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach
    ul. 3 Maja 51 51
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 746 90 00, fax. 76 746 90 30
    REGON: 02065202300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgmikm.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa zaplecza administracyjno-technicznego dla PGMiKM w Polkowicach przy ul. Kolejowej 25 Zadanie nr I - Budowa zajezdni autobusowej - etap IA: Część 1 - budowa zajezdni autobusowej: fundamenty hali budynku warsztatowego i stan surowy otwarty budynku socjalno-magazynowego; Część 2 - uzbrojenie zewnętrznej infrastruktury podziemnej terenu działki w postaci instalacji i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ciepłowniczej, wodociągowej, energetycznej, elementy myjni oraz wycinka drzew objętych stosowną decyzją
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: 1.Zamierzenie obejmuje budowę hali budynku warsztatowego zajezdni autobusowej z częścią socjalno-magazynową oraz sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przebudowę przyłącza cieplnego, wodociągowego, energetycznego na działkach oznaczonych nr ewid. 253/1, 751/1 przy ul. Kolejowej 25 w Polkowicach, tj. infrastrukturę do obsługi taboru autobusów elektrycznych. 2.Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych etapu IA na działkach oznaczonych nr ewid. 253/1,751/1 przy ul. Kolejowej 25 w Polkowicach obejmujących: Część 1: budowa zajezdni autobusowej - fundamenty hali budynku warsztatowego i stan surowy otwarty budynku socjalno - magazynowego; Część 2: uzbrojenie zewnętrznej infrastruktury podziemnej terenu działki w postaci instalacji i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ciepłowniczej, wodociągowej, energetycznej, elementy myjni oraz wycinkę drzew objętych stosowną decyzją. 3.Podstawą realizacji robót będą nw. dokumenty: 1)Ostateczna decyzja Pozwolenia na budowę z dnia 04.10.2013 nr 748.2013 [wraz z postanowieniem z dnia 11.03.2013]; 2)Decyzja na usunięcie drzew i krzewów z dnia 29.10.2013 [SR.613.171.2013]; 3)Dokumentacja techniczna całości zamierzenia tj. Zadania nr I: a) Projekt budowlany - IX2013, b) Projekt wykonawczy - branża architektoniczna + STWiOR, c) Projekt wykonawczy - branża konstrukcyjna żelbetowa, d) Projekt wykonawczy - branża konstrukcyjna stalowa, e) Projekt wykonawczy - branża sanitarna zewnętrzna+ STWiOR, f) Projekt wykonawczy - branża sanitarna wewnętrzna+ STWiOR, g) Projekt wykonawczy - branża drogowa z wycinką drzew+ STWiOR, h) Projekt wykonawczy - branża elektryczna + STWiOR, i) Projekt wykonawczy - branża elektryczna instalacje słaboprądowe+ STWiOR, j) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót ww. [zwane dalej ST lub STWiOR]; 4) Dokumentacja techniczna wykonawcza robót objętych zakresem przewidywanym w etapie IA: a) Projekt wykonawczy w etapie IA - branża architektoniczna stan surowy otwarty, b) Projekt wykonawczy w etapie IA - branża konstrukcyjna, c) Projekt wykonawczy w etapie IA - branża sanitarna instalacje zewnętrzne, d) Przedmiary jako dokument pomocniczy szt. 6 dla części 1 i 2; 5) Uwagi i ograniczenia do Dokumentacji technicznej robót objętych zakresem przewidywanym w etapie IA; 6) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót [STWiOR] na etap IA: branża architektoniczna, branża sanitarna instalacje zewnętrzne, przyłącze ciepłownicze. W przypadkach uzasadnionych i po uzgodnieniu z Zamawiającym mogą mieć miejsce odstępstwa od wymagań podanych w Specyfikacji Technicznej dotyczące prostych robót i konstrukcji drugorzędnych o niewielkim znaczeniu, co do których istnieje pewność na podstawie doświadczenia Wykonawcy i przy przestrzeganiu prawidłowych metod wykonania, że wymagania podstawowe będą spełnione. Podane w ST lub przedmiarze robót nazwy własne, handlowych znaków towarowych (materiałów i urządzeń) są przykładowe i stanowią poziom odniesienia w zakresie jakości i specyfiki technicznej. Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiały, urządzenia i technologie innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych i jakościowych, co najmniej takich jak parametry techniczne i fizyczne materiałów wskazanych w udostępnionych dokumentach. Wykonawca może zaproponować wyłącznie taki produkt, który będzie umożliwiał osiągnięcie założonych standardów technicznych [parametrów fizyko- technicznych], co najmniej takich jak wskazane w dokumentacji technicznej, a wszędzie tam gdzie w opisach występują nazwy własne materiałów można zastosować materiały inne pod warunkiem wykazania Zamawiającemu na etapie wykonawczym ich równoważności na min. 7 dni przed zamontowaniem lub użyciem. Na Wykonawcy spoczywa więc obowiązek wykazania na etapie wykonawczym przed zamontowaniem lub użyciem, że zaproponowane produkty i urządzenia - jako równoważne, będą spełniały wymagane przez Zamawiającego parametry, normy i standardy jakościowe, co produkty określone w udostępnionej przy przetargu dokumentacji technicznej. Materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji technicznej obciążają wykonawcę zamówienia, a zatem musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena ofertowa odpowiadać powinna zakresowi robót przedstawionemu w dokumentacji technicznej i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu niewłaściwego oszacowania kosztów. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie poza okolicznościami przedstawionymi w projekcie umowy. Wykonawca zobowiązany jest na wykonane roboty udzielić gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki realizacji, sposoby płatności itp. określone zostały w załączonym do niniejszej specyfikacji projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert tj. do dnia 04.12.2015 r. do godz. 09.00 wadium: dla Części 1 - budowa zajezdni autobusowej: fundamenty hali budynku warsztatowego i stan surowy otwarty budynku socjalno-magazynowego - wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100); dla Części 2 - uzbrojenie zewnętrznej infrastruktury podziemnej terenu działki w postaci instalacji i sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ciepłowniczej, wodociągowej, energetycznej, elementy myjni oraz wycinka drzew objętych stosowną decyzją- wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnosić przelewem na rachunek bankowy Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach: nr: 44 1020 3017 0000 2702 0194 9627, z podaniem co najmniej numeru postępowania oraz części, której dotyczy wpłacone wadium (numer postępowania przetargowego - DZPA.231.3.9.2015). Wadium wnoszone w innej formie należy składać do depozytu w nowej siedzibie Zamawiającego tj. w Przedsiębiorstwie Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, ul. 3-go Maja 51, 59-100 Polkowice, w Sekretariacie na I piętrze, pok. nr 11, w godz. 7.30- 15.30 (lecz nie później niż do godz. 09.00 w dniu 04.12.2015 r.). Kopię lub kserokopię (podpisaną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela) dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty lub przedłożyć Komisji Przetargowej przeprowadzającemu postępowanie, przy otwarciu ofert. Uwaga! 1.Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy pzp, wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Niedopuszczalne jest wpłacanie wadium gotówką w Kasie Zamawiającego lub też gotówką w banku zapewniającym bankową obsługę Przedsiębiorstwa Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach tj. Bank Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. (wpłata gotówkowa nie spełnia wymogu ustawy Prawo zamówień publicznych - art. 45 ust. 7). 2.Przy dokonywaniu przelewu należy wliczyć czas trwania operacji bankowych, ponieważ ofertę wtedy uważa się za zabezpieczoną wadium, gdy wpłacone pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego do dnia 04.12.2015 r. do godz. 09.00. 3.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia, Wykonawca nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami także w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać co najmniej następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancji/poręczenia, e)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie beneficjenta (Zamawiającego), o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że dający zlecenie (Wykonawca) udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; f)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; g)gwarancja/poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; h)gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; i)wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; j)jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rękojmia i gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgmikm.polkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach