Przetargi.pl
Budowa wodociągu w miejscowości Witów - Kolonia

Gmina Sulejów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-330 Sulejów, ul. Konecka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 102 500 , fax. 446 162 551
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulejów
    ul. Konecka 42
    97-330 Sulejów, woj. łódzkie
    tel. 446 102 500, fax. 446 162 551
    REGON: 59064832700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sulejow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w miejscowości Witów - Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wodociągu zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym w następującym odcinku: • od działki nr 231, obręb Kolonia Witów, gmina Sulejów, tj. od węzła W-1 wzdłuż drogi gminnej nr 110405E (działka nr ewid. 204, obręb Witów Kolonia.) poza jezdnią asfaltową, do węzła W – 16 na wysokości działki nr ewid. 203, obręb Witów Kolonia, gmina Sulejów; • włączenie do wodociągu DN160, zlokalizowanego w drodze nr 110405E dz. nr ewid. 204, obręb Witów Kolonia, gmina Sulejów poprzez montaż trójnika żeliwnego kołnierzowego 160x160x160 i zasuwy  160. 2. Obowiązki Wykonawcy: • uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego drogi gminnej nr 110405E • wykonanie Projektu Organizacji Ruchu na czas trwania robót oraz uzgodnienie go we własnym zakresie ze wszystkim właściwymi instytucjami zabezpieczenie robót zgodnie z zatwierdzonym Projektem Organizacji Ruchu, • dokonanie wycinki 7 – drzew rosnących w pasie drogowym na trasie przebiegu wodociągu zgodnie z załączoną decyzją Starosty Powiatu Piotrkowskiego – RS.613.1.6.2019GO z dnia 15.03.2019 r. • wykonanie sieci wodociągowej z rur PCV o średnicy  160 długości 299,00 mb zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, • przeprowadzenie wodociągu pod jezdnią asfaltową przy granicy działek 233 i 234 w technologii przewiertu, • w miejscu kolizji projektowanej sieci wodociągowej z kablami energetycznymi, należy na kable nałożyć rurę osłonową dwudzielną typ A 110 PS – Arot, • wykonanie wcinki pod nadzorem Miejskiego Zarządu Komunalnego w Sulejowie w sieć zlokalizowaną w drodze nr 110405E, dz. nr ewid. 204, obręb Witów Kolonia, gmina Sulejów • wykonanie 2 hydrantów, • odtworzenie drogi zgodnie z zaleceniami zarządcy drogi – droga gminna Nr 110405E • wykonanie nasypów piaskowych nad wodociągiem, warstwowo co 30 cm wraz z zagęszczeniem w celu uzyskania wskaźnika zagęszczenia gruntu Is=1,00 • wykonanie próby ciśnieniowej, • wykonanie płukania wodociągu wraz z pobraniem próbek do badania i w dniu odbioru przekazać wyniki badań do sanepidu, • dokonanie zgłoszenia zakończenia robót budowlanych PINB, • wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej, • wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach. 3. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany: „Projekt budowy wodociągu rozdzielczego w Kolonii Witów, gmina Sulejów”, pozostałe dokumenty są pomocnicze. 4. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 5. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu: • kosztorys powykonawczy – uproszczony; • certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów, wyniki badań; • oryginał dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; • komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i wbudowane materiały; • oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; • inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 7. Za wykonanie usługi objętej przedmiotowym zamówieniem. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe. Płatność na podstawie faktury wraz z dołączonym protokołem odbioru końcowego bezusterkowego w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. 8. Okres gwarancji wynosi minimum 36 miesięcy (zgodnie z ofertą – jest to jedno z kryterium oceny ofert). 9. Okres rękojmi wynosi 5 lat. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z budową wodociągu, operatorów maszyn. b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy z Wykonawcą. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę; c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1.1. Wadium ustala się w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 1.2. Wadium należy wnieść w terminie do 03.07.2019 r. do godz. 13.00. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000, 1669 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Paradyż Filia Sulejów nr konta 68 8973 0003 0020 0031 0082 0051 z adnotacją: „wadium nr sprawy IZOŚ.ZP.271.18.2019” 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w formie oryginału w pokoju nr 15A - Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego w Sulejowie, ul. Konecka 42, a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dołączyć do oferty. 8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 9.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań co do potwierdzania spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (wg załącznika nr 1). 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeśli dotyczy). 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy).4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach