Przetargi.pl
Budowa wodociągu w miejscowości Panki - ul. Częstochowska i ul. Polna

Gmina Panki ogłasza przetarg

  • Adres: 42-140 Panki, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3179035 , fax. 034 3179062
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Panki
    ul. Tysiąclecia 5 5
    42-140 Panki, woj. śląskie
    tel. 034 3179035, fax. 034 3179062
    REGON: 15139835600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.panki.akcessnet.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wodociągu w miejscowości Panki - ul. Częstochowska i ul. Polna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne obejmuje wykonanie wodociągu ulicznego z rur PE ? 90 o długości 111 m oraz jednego przyłącza do budynku - rury PE ? 32 - długość 24 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia oferty do godz. 10.00 w wysokości 1500.00 PLN Wadium można wnieść: -przelewem bankowym na konto Gminy Panki Nr 06 8248 1012 1001 0000 0329 0002 -w poręczeniach bankowych lub poręcz
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: -Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych -Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy -Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat lub jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie minimum 2 roboty budowlane o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia -Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i doświadczeniem, zdolne do wykonania zamówienia w tym jednego kierownika budowy z uprawnieniami w branży instalacyjno-inżynieryjnej. -Posiadają polisę ubezpieczeniową OC (wartość min. 100.000 PLN) Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2007 r. Dz. U. Nr 223 poz. 1655, z późn. zm.) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz doświadczenia zawodowego w realizacji podobnych zamówień, wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, a także przynależność do izby samorządu zawodowego, 5) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 7) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.panki.akcessnet.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach