Przetargi.pl
Budowa windy dla osób niepełnosprawnych Gimnazjum w Gogolinie - Likwidacja barier architektonicznych w budynku Gimnazjum, zakup i montaż urządzenia szybu windowego w ciągu komunikacyjnym budynku w Publicznym Gimnazjum w Gogolinie

Publiczne Gimnazjum im. A. Einsteina w Gogolinie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-320 Gogolin, ul. Szkolna 27
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4666294 , fax. 0-77 4666294
  • Data zamieszczenia: 2010-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum im. A. Einsteina w Gogolinie
    ul. Szkolna 27 27
    47-320 Gogolin, woj. opolskie
    tel. 0-77 4666294, fax. 0-77 4666294
    REGON: 00026164000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum.gogolin.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa windy dla osób niepełnosprawnych Gimnazjum w Gogolinie - Likwidacja barier architektonicznych w budynku Gimnazjum, zakup i montaż urządzenia szybu windowego w ciągu komunikacyjnym budynku w Publicznym Gimnazjum w Gogolinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotowy inwestycji obejmuje budowę wewnętrznego szybu windowego dla dźwigu osobowego - kabina windy o wymiarach wewnętrznych 110cm na 140 cm wraz z montażem dźwigu. Dane techniczne urządzeń dźwigowych: Udźwig - 630 kg Prędkość - min 0,62 m/s Ilość przystanków - 6 szt Ilość drzwi przystankowych - 6 szt Kabina przelotowa o wymiarach szer x głęb x wysokość - 1100 x 14400 x 2150 mm Drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe 2-panelowe o wymiarach - 900 x 2000 mm Drzwi szybowe automatyczne teleskopowe 2 - panelowe o wymiarach - 900 x 2000 mm Szyb o wymiarach szer x głęb - 1550 x 1900 mm Wysokość podnoszenia - 17,5 m Podszybie - 1200 mm Nadszybie - 400 mm Maszynownia - dolna boczna Sterowanie - mikroprocesowe Oczekiwania inwestora w zakresie standardu i wyposażenia windy: - kabina w wykonaniu ze stali nierdzewnej i podłogą antypoślizgową i lustrem przynajmniej na jednej ścianie, - kabina wyposażona powinna być w urządzenie umożliwiające komunikację głosową pasażera windy z sekretariatem, - kabina powinna być wyposażona w system komunikacji głosowej informującym o aktualnym położeniu windy, - kaseta sterująca powinna być umieszczona na wysokości umożliwiającej obsługę jej przez osoby na wózku inwalidzkim, - dostęp do panelu sterującego windy powinien być zakodowany i uruchamiany jedynie za pośrednictwem karty chipowej (oczekiwana ilość kart 20 szt.). 1. Roboty budowlane będą się odbywały w czynnym obiekcie szkoły podczas roku szkolnego. 2. Roboty uciążliwe będą mogły być wykonywane dopiero po godzinie 1400. 3. W okresie od 26 kwietnia do 10 maja należy przewidzieć wykonanie tylko uzgodnionych z Dyrekcją szkoły robót wykończeniowych (ze względu na egzaminy maturalne i gimnazjalne). 4. Należy przewidzieć wydzielenie części korytarzy na wszystkich kondygnacjach uniemożliwiające przedostawanie się na teren budowy osób postronnych (za wyjątkiem okazyjnego dostawania się obsługi biblioteki znajdującej się na pierwszym piętrze) oraz przedostawanie się kurzu z części remontowanej na pozostałą część szkoły. 5. Wydzielenie musi zapewniać warunki bhp i p.poż. oraz będzie stanowiło granicę odnowienia ścian i sufitu korytarza po wykonanych robotach remontowych. 6. Dodatkowo należy przewidzieć wyposażenie w poręcz ze stali nierdzewnej zejście do biblioteki i do sali gimnastycznej. 7. Należy przewidzieć demontaż i zamontowanie nowych drzwi w pomieszczeniu biblioteki oraz wykonanie nowego otworu drzwiowego i zamurowanie istniejącego z obrobieniem, otynkowaniem i pomalowaniem całości pomieszczenia. 8. Inwestor przewiduje również wykonanie robót zewnętrznych umożliwiających dostawanie się osoby niepełnosprawnej na poziom posadzki parteru w formie podjazdu dla osób niepełnosprawnych od strony boisk sportowych z wykonaniem niezbędnego zakresu oporęczowania, przebudowę istniejących schodów oraz poszerzenie podestu. 9. Przebudowa ścianek wiatrołapu przy wejściu. 10. Wymiana wykładziny w pomieszczeniu biblioteki. 11. W części przyziemia i parteru znajdują się w rejonie prowadzonych robót rury instalacyjne, okablowanie elektryczne i monitoring. Należy uwzględnić przekładki tych rur i kabli oraz obudowę płytą katronowo-gipsową z pomalowaniem. 12. Należy przewidzieć pomalowanie wszystkich sal lekcyjnych i pomieszczeń, które będą związane z robotami podstawowymi. 13. Na ostatniej kondygnacji należy przewidzieć zamurowanie istniejącego okna kolidującego z szybem windowym oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej w kolorystyce i technologii zbliżonej do pozostałej części elewacji. 14. Wykonanie instalacji zasilania elektrycznego windy i maszynowni windy. Do obowiązków Wykonawcy ponadto będzie należało: - dokonanie wizji w terenie i wykonanie ewentualnych pomiarów uzupełniających pozwalających na wykonanie prawidłowej oferty, - opracowanie projektu organizacji ruchu oraz załączonego do projektu BIOZ projektu organizacji placu budowy, - zapewnienie stałego nadzoru kierownika budowy, - opracowanie projektu powykonawczego uzgodnionego z Urzędem Dozoru Technicznego w Opolu oraz dopuszczenie przez UDT urządzenia dźwigowego do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1. Posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej jedno zadanie polegające na budowie szybu i montażu dźwigu. 2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby posiadające uprawnienia i doświadczenie do kierowania robotami, w szczególności: a) Kierownika robót budowlanych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającym co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi i doświadczenie w kierowaniu robotami przy co najmniej jednej inwestycji o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia 3. Sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 300 tys. zł (trzysta tysięcy złotych) UWAGI: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z treścią Formularza 2.2.) 2. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), (zgodną z treścią Formularza 2.3.) Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z treścią Formularza 2.4. Potencjał kadrowy). Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób. Jeżeli Wykonawca będzie polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 300 tys zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie tego warunku polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, wymaga się przedłożenia informacji banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej o których mowa powyżej, dotyczącej tych podmiotów. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art.24 ust 1 ustawy pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zgodnie z treścią Formularza 2.5.), 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy pzp (Formularz 2.6.), 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gimnazjum.gogolin.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach