Przetargi.pl
Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Świdnicy, ul. Kopernika

Świdnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-100 Świdnica, ul. Budowlana 1a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (074) 8525532 , fax. 074 8569022
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Świdnickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
    ul. Budowlana 1a 1a
    58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie
    tel. (074) 8525532, fax. 074 8569022
    REGON: 89063087800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: brak
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego w Świdnicy, ul. Kopernika
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalno usługowego o powierzchni użytkowej mieszkalnej 1248,56 m2 i usługowej 85,70 m2 wraz zagospodarowaniem terenu i przyłączami . W zakres zamówienia wchodzą : Roboty budowlane Roboty rozbiórkowe Roboty ziemne Roboty fundamentowe Roboty murowe Roboty betonowe i żelbetowe Roboty zbrojarskie Roboty izolacyjne Roboty tynkowe Roboty malarskie Docieplenie ścian zewnętrznych Izolacje cieplne Obróbki blacharskie Stolarka okienna i drzwiowa Roboty ślusarsko -kowalskie Montaż instalacji odgromowej Okładziny zewnętrzne z płytek i kamienia Rusztowania Warstwy odsączające i podsypki pod nawierzchnie utwardzone Krawężniki i obrzeża betonowe Nawierzchnie utwardzone
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 50 000,- zł. należy wnieść w formach określonych w art.45 ust.6 Ustawy Prawa Zamówień Publicznych. Jeśli wniesione będzie w pieniądzu, należy je wpłacić na konto: Bank PKO. BP o/Świdnica 24 1020 5138 0000 9202 0008 7924 w terminie zapewniającym spłynięcie środków na w/w konto zamawiającego przed otwarciem ofert do dnia 24.08.2009.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 - Prawa Zamówień Publicznych, w szczególności poprzez: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. zrealizowanie w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o wartości robót netto powyżej 3.500 000,- zł. dla każdego zadania, na budowę budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz dysponowanie kadrą techniczną posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wymaganych prawem budowlanym dla realizacji niniejszego zamówienia. c. spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej tj.: - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak 500.000,- zł. - posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę min. 1.000.000,-zł. d. nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 - Prawa Zamówień Publicznych, e. prowadzenie działalności tożsamej z niniejszym zamówieniem tj. w zakresie wykonywania robót budowlanych (PKD - dział 45). Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie treści wymaganych niżej dokumentów, według formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 12 SIWZ oraz złożyć : - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności związanych z przedmiotem zamówienia: 1. wymagane oświadczenia zgodnie ze wzorem oferty przetargowej - załącznik nr 1 do oferty. W przypadku złożenia oferty wspólnej, oświadczenia powinny być podpisane przez wszystkich Wykonawców składających tę ofertę lub przez pełnomocnika ustanowionego zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty.. 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -załącznik nr 2 do oferty, W przypadku gdy przedstawiony odpis z rejestru nie odzwierciedla stanu faktycznego i może wprowadzić w błąd, co do poprawności złożenia oferty (uprawnienia do jej podpisywania) wymagane jest przedłożenie złożonego wniosku o wpis do odpowiedniego rejestru zawierającego dane o zmianie stanu np. reprezentacji. 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 3 do oferty, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 4 do oferty, 5. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5 do oferty, 6. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - załącznik nr 6 do oferty, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zgodnie z zapisami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605). - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 7. wykaz kadry technicznej, która będzie wykonywać zamówienie lub będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Wykonawca w przedmiotowym wykazie zobowiązany jest do wskazania osoby która pełnić będzie funkcję kierownika budowy. W wykazie winny być przedstawione osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń robotami w specjalności : - konstrukcyjno- budowlanej ; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych; - instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych, Kierownik Budowy musi wykazać się odpowiednim doświadczeniem przy realizacji minimum 2-ch obiektów o funkcji tożsamej do funkcji obiektu będącego przedmiotem przetargu. Doświadczenie kierownika budowy może zostać wykazane w formie: - imiennych referencji od inwestorów lub - oświadczenia osoby desygnowanej do pełnienia funkcji kierownika budowy o zdobytym doświadczeniu. UWAGA: W informacji o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników kadry technicznej należy jednoznacznie wskazać osobę desygnowaną do pełnienia obowiązków kierownika budowy. - załącznik nr 7 do oferty wg wzoru nr 1 8. wykaz wykonanych w ostatnich pięciu latach co najmniej dwóch zamówień o wartości robót netto powyżej 3.500.000,- zł. dla każdego zadania, na budowę budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (protokoły odbioru robót budowlanych, referencje określające rodzaj robót i ogólną wartość wykonanych robót) - załącznik nr 8 do oferty wg wzoru nr 2, Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym. - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą jak: 500.000,-zł. Polisa może być złożona wspólnie przez wszystkich uczestników oferty wspólnej (beneficjentów), z tym iż z treści polisy powinno wynikać że suma ubezpieczeń dotyczy każdego z nich (solidarnie) - załącznik nr 9 do oferty, 10.informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę minimum 1.000.000 zł. wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - załącznik nr 10 do oferty, - inne wymagane, niezbędne dokumenty w toku oceny i badania ofert 11.wykaz części zamówienia (elementów robót), których realizację Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 647? kodeksu cywilnego (Dz. U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz. 408) - załączniki nr 11 do oferty wg wzoru nr 3, 12.zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 12 do oferty, Uwaga: Harmonogram rzeczowo-finansowy stanowiący załącznik nr 1 do projektu umowy zostanie wypełniony przez Wykonawcę w uzgodnieniu z Zamawiającym, po wyborze przez Zamawiającego najkorzystniejszej oferty, przy czym główne tytuły elementów zadania, oraz terminy wymagane przez Zamawiającego pozostaną niezmienne. 13. Kosztorys ofertowy na bazie którego wyliczono cenę oferty. Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o dokumentację techniczną, wraz z przedmiarem robót zawierającym podstawę wyceny (załącznik nr 3 do SIWZ). Przedmiar robót, należy traktować jako dokument pomocniczy, dla obliczenia ceny oferty. Kosztorys ofertowy winien zawierać kosztorys szczegółowy z cenami jednostkowymi dla poszczególnych pozycji kosztorysowych ( z wyszczególnieniem nakładów rzeczowych R,M,S. dla pozycji), oraz zestawienia czynników produkcji R,M,S wraz z cenami. Oferent winien w swoim kosztorysie wycenić każdą pozycję, z uwzględnieniem wielkości podanych w przedmiarze oraz ująć wszystkie inne koszty związane z przygotowaniem, prowadzeniem i odbiorem robót, a w szczególności: - ogrodzenie placu budowy, - wykonanie zaplecza budowy, - ubezpieczenie budowy, - zajęcie chodnika, pasa drogowego (jeżeli zachodzi taka konieczność), oznakowanie ruchu zastępczego itp., wraz z przygotowaniem dokumentacji potrzebnej do uzyskania odpowiednich pozwoleń, - niwelacji i obsługi geodezyjnej, - dokonywania niezbędnych odbiorów, prób, pomiarów, badań, sprawdzeń, wpięć itp., - powielania dokumentacji na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego, - korzystania z wysypiska śmieci, - przygotowania dokumentacji powykonawczej, wraz z geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, - likwidacji zaplecza budowy, - koszty zużycia wody, energii elektrycznej, a w razie konieczności koszty ciepła technologicznego, - wszelkie inne koszty, wyżej nie wymienione z nazwy, a mieszczące się w kosztach ogólnych budowy. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania upustów w stosunku do wyliczonej wartości kosztorysowej. Kosztorys ofertowy po zatwierdzeniu staje się częścią dokumentacji i stanowi integralna część umowy. - załącznik nr 13 do oferty 14. dowód wniesienia wadium - załącznik nr 14 do oferty, 15. pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa - załącznik nr 15 do oferty, 16. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy - załącznik nr 16 do oferty, 17. każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, załączy dokumenty wskazane w pkt. 2, 3, 4, 5, 6, i 9 - załącznik nr 17 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach