Przetargi.pl
Budowa Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zakrzowie - etap I

Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi ogłasza przetarg

  • Adres: 47-260 Polska Cerekiew, ul. Raciborska 4
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4801460 , fax. 077 4801460
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi
    ul. Raciborska 4 4
    47-260 Polska Cerekiew, woj. opolskie
    tel. 077 4801460, fax. 077 4801460
    REGON: 00054607000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polskacerekiew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zakrzowie - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.: Budowa Wielofunkcyjnego Ośrodka Sportowo -Rekreacyjnego w Zakrzowie - etap I, w skład którego wchodzi: Przebudowa istniejących obór na stajnie 1. powierzchnia zabudowy 2 850,0 m2 2. powierzchnia użytkowa 2 562,4 m2 3. powierzchnia brutto 2 850,0 m2 4. kubatura 14 070,0 m3 Przebudowa istniejącego budynku na internat dla zawodników i magazyn pasz 5. powierzchnia zabudowy 860,0 m2 6. powierzchnia użytkowa 716,8 m2 7. powierzchnia brutto 860,0 m2 8. kubatura 3 087,0 m3 Przewiązki 9. powierzchnia zabudowy 625,0 m2 10. powierzchnia użytkowa 422,3 m2 11. powierzchnia brutto 1 568,0 m2 12. kubatura 8 690,0 m3 Przebudowa istniejącej obory na halę treningową 13. powierzchnia zabudowy 1 245,9 m2 14. powierzchnia użytkowa 1 136,8 m2 15. powierzchnia brutto 1 245,9 m2 16. kubatura 7 308,3 m3 Budowa wiaty - zadaszenia areny ujeżdżalni treningowej 17. powierzchnia zabudowy 2 378,0 m2 18. powierzchnia użytkowa 2 281,0 m2 Przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku na pomieszczenia hotelowe dla zawodników wraz z częścią gastronomiczną i zapleczem socjalnym 19. powierzchnia zabudowy 1 263,4 m2 20. powierzchnia użytkowa 1 880,1 m2 21. powierzchnia brutto 2 316,5 m2 22. kubatura 8 374,3 m3 Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót który jest załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności. 2. Znajdowanie się w sytuacji finansowej pozwalającej na wykonanie zadania. 3. Posiadanie niezbędnej wiedzy, doświadczenia zawodowego oraz potencjału technicznego. 4. Dysponowanie osobami zdolnymi do realizacji zadania. 5. Nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust. 2 pkt 1. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu żądanych przez Zamawiającego będzie dokonywana poprzez sprawdzenie kompletności złożonych przez Wykonawcę oświadczeń oraz dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane oświadczenia i dokumenty a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stosownie do art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), należy przedłożyć następujące dokumenty: b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłatami z tytułu zobowiązań podatkowych lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu w składkach na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; g) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), należy przedłożyć następujące dokumenty: e) wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, dodatkowo należy wykazać wykonanie przynajmniej jednego zadania o podobnym zakresie o wartości co najmniej 5 000 000,00 zł netto w ciągu ostatnich pięciu lat. f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, g) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; h) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - dotyczy kadry kierowniczej, 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. Nr 87, poz. 605), należy przedłożyć następujące dokumenty: i) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; j) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; k) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. l) w przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć dokumentu i oświadczenia zgodnie z pkt 6 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polskacerekiew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach