Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp.z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-150 Strzegom, Mickiewicza
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 748551524, 666912632
- Data zamieszczenia: 2020-09-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp.z o. o.
Mickiewicza 2
58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie
tel. 748551524, 666912632
REGON: 36941917300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.strzegom.pl, www.bip.osir.strzegom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa wiaty rekreacyjnej wraz z infrastrukturą na terenie OSIR w Strzegomiu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa wiaty rekreacyjnej wraz z infrastrukturą przy ul. Mickiewicza 2 w Strzegomiu, działka gruntu nr 630/5 . Zadanie jest pierwszym etapem inwestycji pn: ”Przebudowa wraz z rozbudową i remontem obiektów szatniowych oraz wykonanie wiaty rekreacyjnej na terenie OSIR w Strzegomiu”. 2. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchnie. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę wiaty rekreacyjnej o konstrukcji drewnianej, o wymiarach 7x16 m , częściowo zabudowanej elementami drewnianymi, opartej na drewnianych słupach, przykrytej dachem dwuspadowym krytym dachówką ceramiczną, z pomieszczeniem gospodarczym, z doprowadzeniem sieci wod-kan i instalacji elektrycznej oraz utwardzeniem terenu z kostki betonowej (teren pod wiatą i chodnik). Miejscem wykonania budowli jest działka gruntu nr 630/5 w Strzegomiu. 4. Zamawiający posiada decyzję Starosty Świdnickiego nr 324/2020 z dnia 17.03.2020 roku w sprawie przeniesienia pozwolenia na budowę udzielonego decyzją Starosty Świdnickiego nr 276/2019 z dnia 25.02.2019 roku wraz z projektem budowlanym na przebudowę wraz z rozbudową i remontem obiektów szatniowych oraz wykonanie wiaty rekreacyjnej na terenie OSIR w Strzegomiu. 5. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.: roboty ziemne, wykonanie fundamentów, roboty ciesielskie, roboty dachowe, roboty elektryczne, wykonanie przyłącza energetycznego, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej, wykonanie instalacji sanitarnych w pomieszczeniu gospodarczym (w zakresie niezbędnym do podłączenia zlewu), montaż umywalki z odpływem, wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej pod wiatą oraz chodnika. 6. Zamawiający stawia następujące wymagania: - konstrukcja drewniana,- wykończenie od spodu z desek szalówkowych z odkrytą więźbą, - wszystkie widoczne elementy drewniane powinny być szlifowane, impregnowane i dwukrotnie lakierowane – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym, - orynnowanie (120 mmm) i rury spustowe (100mm) PCV – kolor do uzgodnienia z Zamawiającym – odprowadzenie wody na teren przyległy,- deska czołowa szlifowana,- zlew z osprzętem przekaże Zamawiający,- część grillowa: wymagane wykonanie odprowadzenia dymu z paleniska, - nawierzchnia: kostka betonowa na podbudowie pod całą powierzchnią budowli z 3 m. marginesem od strony wejścia – maksymalnie w rzucie prostokątnym o wymiarach 21 m x 11m. - chodnik o długości 26m i szer. x 2 m., całość wykończona obrzeżem betonowym. Pozostałe wymagania wg załączonej dokumentacji technicznej. 7. Zakres zobowiązań Wykonawcy obejmuje: - wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w dokumentacji technicznej oraz SIWZ, - organizację, zabezpieczenie, ubezpieczenie i zagospodarowanie oraz ogrodzenie terenu budowy, - sporządzenie planu BIOZ, - zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów, - doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót, - wywiezienie nadmiaru gruntu i utylizację odpadów budowlanych, - utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót, - obsługę geodezyjną zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej ze szkicami polowymi i wykonaniem mapy powykonawczej, - uczestniczenie w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach i naradach w celu omówienia spraw związanych z realizacją zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi - informowanie z odpowiednim wyprzedzeniem dysponentów sieci o zamierzonych terminach rozpoczęcia, zakończenia i odbiorów robót zgodnie z wydanymi warunkami (stanowiącymi część dokumentacji technicznej). Po wykonaniu prac, lecz przed ich zakryciem, należy uzyskać protokolarny odbiór potwierdzony przez przedstawiciela zakładu branżowego. Wykonawca zobowiązuje się do ścisłej współpracy z w/w dysponentami sieci podczas wykonywania przez nich prac, - wszelkie dodatkowe koszty związane z prowadzeniem robót budowlanych niezbędne do prawidłowego i terminowego ich wykonania, jak np. koszty zużycia mediów, opłaty związane z nadzorem i odbiorem technicznym dysponentów sieci i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania całości zamówienia, w tym również koszt przygotowania dokumentacji projektowej i odbiorowej dla dysponentów sieci i jednostek branżowych, - uzyskanie wszelkich pozwoleń, uzgodnień, odbiorów z dysponentami wszystkich sieci oraz dokonywanie wszelkich zgłoszeń i zawiadomień wynikających ze wszystkich decyzji i warunków technicznych, które stanowią podstawę do prowadzenia robót, - obowiązkiem Wykonawcy nie będzie uzyskanie pozwolenia na użytkowanie przed zakończeniem wszystkich robót, jednak Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej potrzebnej do złożenia wniosku o uzyskanie pozwolenia na użytkowanie- wszystkich protokołów badań, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów dysponentów sieci, dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i innych niezbędnych dokumentów, - uzgodnienie z Zamawiającym rozwiązań projektu wykonawczego w tym również materiałowych i kolorystyki, - przeszkolenie użytkowników w zakresie korzystania z zainstalowanej infrastruktury. 8. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem znajduje się w SIWZ oraz w dokumentacji technicznej, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. 9. Na dokumentację techniczną (projektową) składają się: a) projekt budowlany, b) projekt wykonawczy wiaty,c) projekt wykonawczy elektryczny,d) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,e) decyzja o pozwoleniu na budowę nr 1905/2019 z dn. 02.12.2019 r. wydana przez Starostę Świdnickiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w wyżej wymienionym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca składa dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu - jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2815D relacji Lipa - Jastrowiec - Pogwizdów – etap II
Dodano: 2024-03-27 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-19 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Udaninie
Dodano: 2024-03-12 - Budowa przedszkola miejskiego z oddziałem żłobka w Polanicy –Zdroju wraz z ekoogrodem
Dodano: 2024-03-06 - Rozbudowa Komendy Powiatowej PSP w Oleśnicy – etap II
Dodano: 2024-02-06 - Poprawa infrastruktury byłej popegeerowskiej miejscowości Brzozowie w gminie Kudowa-Zdrój
Dodano: 2023-12-22 - Likwidacja barier architektonicznych w Urzędzie Miejskim w Obornikach Śląskich - ETAP 2: Przebudowa z rozbudową o windę dla osób niepełnosprawnych budynku "B" Urzędu Miejskiego.
Dodano: 2023-12-20 - BUDOWA PRZYCHODNI ZDROWIA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ W MIEJSCOWOŚCI MIĘKINIA, UL. RÓŻANA, NA DZIAŁKACH NR 77/10 I 77/11, AM-1, OBRĘB MIĘKINIA
Dodano: 2023-12-18 - Budowa Centrum Turystyki Rowerowej - etap II
Dodano: 2023-12-13 - Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z poprawą brd na przejściach dla pieszych na DK30 w m. Lubań
Dodano: 2023-11-15