Gmina Opole Urząd Miasta Opola ogłasza przetarg
- Adres: 45-015 Opole, Rynek-Ratusz
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22 , fax. 0 77 454 98 44
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Opole Urząd Miasta Opola
Rynek-Ratusz
45-015 Opole, woj. opolskie
tel. 077 451 19 21, 077 451 19 22, fax. 0 77 454 98 44
REGON: 00058480500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.opole.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa urządzeń podczyszczających i przebudowa istniejącego kolektora deszczowego odprowadzającego wody opadowe i roztopowe z obszaru ul. Sobieskiego do rowu opaskowego istniejącego stawu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Budowa urządzeń podczyszczających i przebudowa istniejącego kolektora deszczowego odprowadzającego wody opadowe i roztopowe z obszaru ul. Sobieskiego do rowu opaskowego istniejącego stawu. Rodzaj i zakres prac: 1. Montaż separatora cyrkulacyjno - koalescencyjnego o zbiorniku żelbetowym z monolityczną częścią roboczą o przepływie 200 l/s wraz z studzienkami i rurociągiem - kpl. 1 2. Montaż osadnika szlamowego żelbetowego o objętości V=5000 dcm3 - kpl. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie Wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według zasady spełnia/nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia prawa do ubiegania się o zamówienie publiczne zamawiający żąda złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa według wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji, oraz złożenia dokumentu w postaci aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1-a) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum w/w oświadczenie i dokument ma być złożone przez każdego Wykonawcę. 1-b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem do wykazu dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych o wartości nie mniej niż 150.000 zł każda, związanych z wykonaniem urządzeń podczyszczających. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. 3. W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia oświadczenia w formie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót z uprawnieniami w specjalności telekomunikacyjnej. Wzór wykazu załączono do niniejszej specyfikacji. Kierownik budowy oraz kierownik robót wymienieni w wykazie mają się wykazać dokumentami potwierdzającymi aktualny w dniu składania ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy, do skierowania do pracy osoby wskazane w wykazie. W przypadkach losowych wykluczających zatrudnienie tych osób, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia osoby o tych samych kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez niego czynności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.opole.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZSzOI - Przebudowa boiska trawiastego
Dodano: 2016-07-26 - Modernizacja skweru sportowo - rekreacyjnego w kwadracie Piotrkowska - Koszalińska - Sieradzka - Piotrkowska
Dodano: 2016-07-21 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz przepompownią ścieków w miejscowości Skarbimierz-Osiedle ul.Lipowa - Etap I.
Dodano: 2016-07-18 - Przebudowa sieci wodociągowej 110 mm z miejscowości Sokolniki do Dąbrowy
Dodano: 2016-07-08 - Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz siłowni przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
Dodano: 2016-07-01 - Budowa pompowni sieciowej w Dąbrowie
Dodano: 2016-06-30 - Modernizacja skweru sportowo - rekreacyjnego w kwadracie Piotrkowska - Koszalińska - Sieradzka - Piotrkowska
Dodano: 2016-06-29 - Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami, przepompownią ścieków z zasilaniem energetycznym i wodnym w ul. Szkolnej w Chróścinie
Dodano: 2016-06-24 - Budowa drogi ul.Jańskiego w Dobrzeniu Wielkim wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej z przyłączami.
Dodano: 2016-06-23 - Remont drogi nr 1340O (Stare Budkowice - Bierdzany) na odcinku o długości 3,622 km (w km od 1+695 - 5+316) - część 2 remont nawierzchni jezdni i chodników
Dodano: 2016-06-17