Przetargi.pl
Tworzenie Opolskiej Biblioteki Cyfrowej dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu.

Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki ogłasza przetarg

  • Adres: 45-081 Opole, ul. Piastowska 18-20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4544738 , fax. 077 4545416
  • Data zamieszczenia: 2009-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Biblioteka Publiczna im. Emanuela Smołki
    ul. Piastowska 18-20 18-20
    45-081 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4544738, fax. 077 4545416
    REGON: 53163229800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Tworzenie Opolskiej Biblioteki Cyfrowej dla Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Opolu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu do utworzenia Opolskiej Biblioteki Cyfrowej. Słownik CPV - 30.21.61.10-0 skaner 48.82.00.00-2 serwery 30.23.72.00-0 akcesoria komputerowe i komputery 30.23.31.41-1 macierz niezależnych dysków Oferta częściowa nr I. - dostawa i montaż a). skaner książkowy bezdotykowy A3 - szt. 1 (specyfikacja techniczna przedmiotu załącznik nr 1) b). zestaw komputerowy Komputronik Pro GX-400 VB z monitorem LCD - szt. 1 (specyfikacja techniczna przedmiotu załącznik nr 2) c). licencja na oprogramowanie Document Express Professional - szt. 2 d). zasilacz awaryjny Lestar SE-1500 - szt. 1 (specyfikacja techniczna przedmiotu załącznik nr 3) Oferta częściowa nr II. - dostawa i montaż a). urządzenia sieciowe Cisco przełącznik 2 i 3 warstwy WS-3560G-24TS - szt. 1 przełącznik 3 warstwy WS-C2960-48TC-L - szt. 2 firewall sprzętowy ASA5510-AIP10-K9 - szt. 1 (specyfikacja techniczna przedmiotu załącznik nr 4) b). serwer oraz zewnętrzna macierz dyskowa - szt. 1 (specyfikacja techniczna przedmiotu załącznik nr 5) c). zasilacz awaryjny do szafy RACK 19 HP-R3000 - szt. 1 (specyfikacja techniczna przedmiotu załącznik nr 5). Zamawiający wymaga aby przy realizacji punktu b i c dostarczone urządzenia były od jednego producenta. d). system operacyjny Windows 2008 Server Standard wersja edukacyjna zainstalowany na serwerze - szt. 1 e). oprogramowanie serwera dLibra nie zainstalowane na serwerze - szt. 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302161100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 5.1 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, 5.2 Spełniają pozostałe warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a). aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą że: - zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę na każdą część zamówienia o wartości minimalnej : - oferta częściowa nr I - 90.000 zł brutto - oferta częściowa nr II - 100.000 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia c). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Zamawiający wymaga polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca na dzień przystąpienia do zawarcia umowy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100 000 PLN (na każdą część zamówienia oddzielnie) Jeżeli wykonawca złoży ofertę na całość zamówienia (Oferta I i II) wymagane ubezpieczenie powinno wynosić na kwotę co najmniej 200.000 zł. Wg art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w ust. 1. 4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w ust. 1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wymienionych warunków. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na zasadzie spełnia / nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. Zamawiający żąda, aby dokumenty składane były odpowiednio w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. I. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający żąda by Wykonawca złożył następujące oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 6.1. Wypełniony druk oferty + formularze rzeczowo- finansowe stanowią komplet oferty ( zał. nr 1 do SIWZ ). - należy złożyć kompletną, pisemną ofertę wg załączonego druku oferty wraz z wyceną na formularzu rzeczowo - finansowym oferty częściowej I lub II lub obie części. Wykonawca podaje w ofercie cenę netto, brutto oraz stawkę VAT . 6.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. *Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 6.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wym. w art. 44 w związku z art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) - (zał. nr 2 do SIWZ). 6.4. wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę na każdą część zamówienia o wartości minimalnej : - oferta częściowa nr I - 90.000 zł brutto - oferta częściowa nr II - 100.000 zł brutto odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz udokumentują, że zamówienie zostało wykonane należycie przedkładając referencje (zał. nr 3 do SIWZ ) 6.5. Wykaz pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z certyfikatami - dotyczy oferty częściowej nr 2 (zał. nr 4 do SIWZ) 6.6. Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega w opłatach składek ZUS, KRUS oraz podatku w US. Wykonawca składa oświadczenie wg własnego druku. 6.7. Aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia obowiązujący co najmniej do dnia spisania protokołu odbioru (bądź zobowiązanie o przedłużeniu polisy w trakcie trwania dostawy) świadczący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W polisie lub w innym dokumencie ubezpieczeniowym musi być uwidoczniony jednoznaczny zapis, że jest to ubezpieczenie od prowadzonej działalności gospodarczej - w innym przypadku należy do dokumentu ubezpieczeniowego dołączyć ogólne warunki umowy ubezpieczenia; *( Aktualną polisę wykonawca może przedstawić przy podpisywaniu umowy wg warunków opisanych w pkt. 5.2. c). SIWZ) . 6.8. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę projekt umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ). 6.9. Pełnomocnictwo wykonawcy wiodącego ( jeżeli dotyczy) -( zał. nr 6 do SIWZ ). Uwaga I. Zamawiający wezwie wykonawców , którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania - zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy pzp. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzić spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego , nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. III. Z postępowania zostaną wykluczeni Wykonawcy nie spełniający warunków określonych w art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz. 177 ze zm.). Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę o wyklu?czeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. IV. Oferty wspólne Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 2. Wykonawcy występujący jako konsorcjum muszą ustanowić pełnomocnika (wyznaczyć lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, każdy z tych podmiotów: - musi samodzielnie spełniać warunki wskazane w pkt 5. 5.1 - 5.2 SIWZ, oświadczenie z art. 22 i 24 (zał. nr 2 do SIWZ) - musi oddzielnie złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 6. 2 4. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone będą wyłącznie z wyznaczonym pełnomocnikiem (liderem), 5. Wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy w przypadku składania oferty przez konsorcjum należy wpisać dane dotyczące wszystkich członków konsorcjum (a nie tylko pełnomocnika konsorcjum), natomiast w przypadku spółki cywilnej dane wszystkich wspólników oraz nazwę, siedzibę i adres spółki. 6. Jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażąda umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Umowa konsorcyjna musi jasno precyzować cel gospodarczy, w jakim ona została zawarta. 8. Umowa nie może dopuszczać możliwości jej wypowiedzenia przez którąkolwiek z jego członków w trakcie realizacji zamówienia wraz z okresem gwarancji/ rękojmi. 9. Z umowy musi wynikać, iż członkowie konsorcjum ponoszą odpowiedzialność solidarnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wbp.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach