Przetargi.pl
Budowa ulicy na Osiedlu Malborska- Północma (ozn. 28 KDL) w Kwidzynie

Miasto Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Warszawska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 556 464 703
  • Data zamieszczenia: 2018-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kwidzyn
    ul. Warszawska 19
    82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 556 464 703
    REGON: 52354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy na Osiedlu Malborska- Północma (ozn. 28 KDL) w Kwidzynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa ulicy na Osiedlu Malborska- Północ (ozn.28 KDL) w Kwidzynie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ do pobrania ze strony Zamawiającego: www.bip.kwidzyn.pl zakładka: Zamówienia Publiczne >> O wartości przekraczającej 30 000 euro >> Nazwa zamówienia. 2. Dokumentacja techniczna została sporządzona z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowana z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 3. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 4. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem ich nazw o ile są mu znane. Wykonawca odpowiada za działania i zaniechania ewentualnych podwykonawców jak za własne. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej i osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia – to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający może żądać listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (dalej Kp), zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. Zakresem opracowania objęto projekt budowy drogi gminnej 28 KDL (od ul. Zimnej do drogi krajowej nr 55 ) wg mpzp Malborska - Północ I wraz z przebudową skrzyżowania z drogą krajową nr 55 . W ramach inwestycji planowane jest wykonanie następujących elementów ulicy: - projektowana jezdnia bitumiczna o szerokości 6,00 m od ul. Zimnej do DK55 F=2341,17m^2 ( Etap I i II) - projektowany ciąg pieszo-rowerowy o szerokości 2,50m zlokalizowany przy jezdni dr. gminnej do istniejącego chodnika wzdłuż DK55 F=775,55m^2 ( Etap I i II) - projektowany chodnik z kostki betonowej o szerokości 1,50m oddzielony od jezdni dr. gminnej trawnikiem o szerokości 1,00m F=96,64m^2 ( Etap III – nie objęty niniejszym przetargiem - realizacja po wykonaniu uzbrojenia terenu – sieć gazowa ,sieć energetyczna i telekomunikacyjna F=420,51m^2) - projektowane wjazdy bramowe z kostki betonowej F=199,52m^2 ( Etap I i II) - proj. trawniki F=727,12 m^2 ( Etap I i II) Długość budowy drogi gminnej wynosi L= 358,50mb Zakresem opracowania objęto projekt przebudowy drogi krajowej nr 55 od km 57+741 do km 59+954,00. W ramach inwestycji planowane jest wykonanie następujących elementów ulicy: - wykonanie warstwy ścieralnej na istniejącej jezdni bitumicznej - projektowana przebudowa chodnika z kostki betonowej - projektowane wyspy ( azyle dla pieszych) z kostki kamiennej - proj. trawniki Długość przebudowy drogi krajowej wynosi L= 213mb Planowana budowa ma na celu poprawę stanu bezpieczeństwa ruchu kołowego i pieszego oraz możliwość doprowadzenia uzbrojenia terenu do projektowanych terenów mieszkaniowych i usługowych zlokalizowanych wzdłuż ulicy poprzez: - wykonanie drogi umożliwiającej dojazd do projektowanych terenów mieszkaniowych i usługowych zlokalizowanych wzdłuż ulicy - poprawę geometrii drogi i wlotów podporządkowanych dróg wewnętrznych. Poprawi się stan środowiska naturalnego: - poprzez poprawę równości nawierzchni zmniejszy się emisja zanieczyszczeń powietrza, hałasu oraz drgań wywoływanych przez poruszające się pojazdy, - poprzez poprawę stanu nawierzchni zmniejszy się prawdopodobieństwo wystąpienia wypadków, które mogą być przyczyną skażenia środowiska. - budowa odwonienia ulicy ureguluje odprowadzenie wód deszczowych z drogi do systemu kanalizacji Szczegółowy zakres prac wraz z obmiarami znajduje się w części kosztorysowej niniejszego opracowania. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 65.000,00 zł 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie, nr: 11 8300 0009 0008 2107 2000 0040 – w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM”), 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz.110.). 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza ofertowego należy dołączyć szczegółowy kosztorys ofertowy (sporządzony na podstawie dołączonej do SIWZ dokumentacji projektowej i STWiORB). Sporządzony szczegółowy kosztorys winien zawierać, co najmniej wypełnione kolumny zawierające informacje o kolejnym numerze pozycji, podstawie wyceny, opisie pozycji, ilości, cenie jednostkowej i wartości pozycji. Należy również podsumować wszystkie pozycje kosztorysu z podaniem „wartości ogółem” poszczególnych elementów robót. Pozycje kosztorysowe powinny odpowiadać kolejności realizowanych robót. Wykonawca może dopisać pozycje, które jego zdaniem są niezbędne do prawidłowego zrealizowania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać również informacje o wysokości czynników cenotwórczych na podstawie których sporządzony został on sporządzony tj. stawkę roboczogodziny - (w PLN), koszty pośrednie (ogólne) – (Ko w %), koszty zakupu – (Kz w %), zysk – (Z w %).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach