Miasto Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, Plac Zwycięstwa
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 598 488 414 , fax. 598 488 321
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Słupsk
Plac Zwycięstwa 3
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 598 488 414, fax. 598 488 321
REGON: 59064500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.slupsk.pl/zamowienia-publiczne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia w Parku im.Witkacego przy ul. 11 Listopada - Frąckowskiego w Słupsku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty branży elektrycznej polegające na wykonaniu oświetlenia zewnętrznego parku zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres prac obejmuje w szczególności wykonanie: tablicy głównej wraz z jej zasilaniem, oświetlenia dróg parkowych (31 opraw oświetleniowych na słupach stalowywych 4 m. wraz z kablem zasilającym oprawy), instalacji ochronnej i wyrównawczej. Zamówienie należy wykonać zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ, załączoną dokumentacją projektową i umową – załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wartość wadium wynosi: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100). 2. Wadium wniesione w pieniądzu winno zostać uznane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert; do oferty zaleca się dołączyć kserokopię dowodu przelewu; 3. Wadium w innej formie niż pieniądz – należy oryginał załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składający ofertę sporządza ją w oparciu o formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i dołącza aktualne na dzień składania ofert dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 24 ust. 1 pkt 13-22 PZP, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ; oryginał oświadczenia; 2) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału składane na podstawie art. 25a ust. 1 PZP w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ; oryginał oświadczenia; 3) pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik; oryginał lub uwierzytelniona kopia pełnomocnictwa; 4) w przypadku ustanowienia pełnomocnika do pełnomocnictwa należy dołączyć dokument, z którego wynikają zasady reprezentacji obowiązujące u danego wykonawcy; 5) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie innej niż pieniądz; w przypadku wadium w pieniądzu zalecane jest załączenie dowodu przelewu; 6) jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązane podmiotu do udostępnienia swoich zasobów w celu realizacji zamówienia - zał. Nr 7 do SIWZ; oryginał oświadczenia. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont rozdzielni głównej w budynku B Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2017-08-31 - Remont pokrycia dachowego, piwnicy (izolacja ścian piwnicy) budynku Urzędu Gminy A oraz zamiana elewacji budynku A i B Urzędu Gminy w Słupsku
Dodano: 2017-08-21 - Remont rozdzielni głównej w budynku Gmach B Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2017-08-07