Przetargi.pl
Remont dojazdów pożarowych nr 01, 03, 12, 14 i 24 w leśnictwach Tursko i Dretyń w celu poprawy zabezpieczenia pożarowego lasów

Nadleśnictwo Dretyń ogłasza przetarg

  • Adres: 77-200 Miastko, Dretyń 84
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598581655 , fax. 598581696
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Dretyń
    Dretyń 84
    77-200 Miastko, woj. pomorskie
    tel. 598581655, fax. 598581696
    REGON: 770528348
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiającyPGL LP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dojazdów pożarowych nr 01, 03, 12, 14 i 24 w leśnictwach Tursko i Dretyń w celu poprawy zabezpieczenia pożarowego lasów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Celem opracowania jest remont dróg pożarowych nr 1, 3, 12, 14 i 24 o łącznej długości 4 250 mb. W zakres zadania wchodzi:Remontowany odcinek dróg pożarowych:DP 1 – 6165 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 800 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku nie znajdują się przepusty. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 1 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Trzebielino.DP 3 – 2825 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 1500 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku znajduje się 7 przepustów. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 3 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Trzebielino.DP 12 – 4200 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 400 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie złym. Materiał nawierzchni – żwir. Na remontowanym odcinku nie znajdują się przepusty. Zlokalizowanych jest 7 dołów chłonnych. Na całym remontowanym odcinku występują rowy odwadniające. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 12 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Trzebielino.DP 14 – 3225 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 600 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku nie znajdują się przepusty. Zlokalizowanych jest 5 dołów chłonnych. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 14 w Leśnictwie Dretyń, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Miastko.DP 24 - 3825 mb, remontowany odcinek dotyczy długości 950 mb, na którym znajduje się droga gruntowa ulepszona, z nawierzchnią w stanie średnim i złym. Materiał nawierzchni – tłuczeń i żwir. Na remontowanym odcinku znajdują się 3 przepusty. Zlokalizowanych jest 15 dołów chłonnych. Trasa drogi przebiega w śladzie drogi pożarowej nr 24 w Leśnictwie Tursko, Nadleśnictwie Dretyń na terenie Gminy Miastko.Przewidziane do remontu odcinki dróg pożarowych 1, 3, 12, 14 i 24 posiadają nawierzchnie z kruszywa łamanego, otoczaków, gruzu itp. Łączna długość odcinków przewidzianych do rewitalizacji na w/w drogach to 4890 m. Na jezdni występują zapadliska i wyrwy. Pobocza są zawyżone i uniemożliwiają właściwe odprowadzenie wód opadowych. Rowy i studnie chłonne częściowo zamulone, wymagają wykonania prac konserwacyjnych. Pas drogowy jest wąski i uniemożliwia prawidłową eksploatację jezdni ze względu na wystające konary oraz zakrzaczenie.Zgodnie z wymaganiami Inwestora przewidziano wykonanie rewitalizacji istniejących odcinków dróg maszyną typu HENWPF.Łączna długość remontowanych odcinków wynosi 4 250 mb z tego na drodze pożarowej nr 1 recykling nawierzchni obejmuje 800 m, bez uzupełniania nawierzchni kruszywem.Na drodze pożarowej nr 3 recykling nawierzchni obejmuje 1500 m, z położeniem nowej nawierzchni o grubości 7 cm na odcinku 1000 m.Na drodze pożarowej nr 12 recykling nawierzchni obejmuje 400 m, z położeniem nawierzchni o grubości 7 cm na całym remontowanym odcinku.Na drodze pożarowej nr 14 recykling nawierzchni obejmuje 400 m, korytowanie i ułożenie nowej warstwy podbudowy z gruzobetonu o grubości 20 cm na odcinku 200 m oraz nałożenie nowej warstwy kruszywa o grubości 7 cm na całym remontowanym odcinku 600 m. Na drodze pożarowej nr 24 recykling nawierzchni obejmuje 950 m, z położeniem nowej nawierzchni o grubości 7 cm na całym remontowanym odcinku 950 m.Wszystkie remontowane odcinki dróg przebiegają po istniejącym śladzie. Szerokość drogi wynosi 5,0 m (3,5 m jezdnia, oraz obustronne pobocze o szerokości 0,75m).Biorąc pod uwagę stan nawierzchni dróg istniejących rozróżnić należy1) Odcinek drogi pożarowej nr 1 (odcinek 800 mb) w stanie bardzo złym (ubytki, wyboje, deformacja podbudowy). Prace polegać będą na:• Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości śr.10 cm• Wykonanie procesu rewitalizacji nawierzchni polegającą na: wytworzeniu jednorodnej mieszanki oraz jednoczesnego wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać za pomocą specjalistycznej kruszarka młotkowej wyposażonej w regulowane strefy kruszenia oraz regulowany hydraulicznie lemiesz wyrównujący skruszony materiał, o szerokości roboczej min 2 m • Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona. Profilowanie można wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem. Przy czym nie dopuszcza się używania równiarki po przejeździe recyklera. W przypadku użycia równiarki, droga powinna mieć nadany profil poprzeczny przed przejazdem recyklera lub proces nadania profilu i zagęszczenia należy uzyskać podczas przejazdu maszyny frezującej. Remontowana droga wraz z poboczami powinna mieć nadany profil poprzeczny odpowiednio: Dla korony drogi – 3-6% Dla poboczy – 7-12%• Ponadto należy zachować odpowiednie profile podłużne. W celu zachowania odpowiednich profili dla poboczy, wcześniej należy usunąć warstwę humusu. Dopuszcza się ścięcie mechaniczne równiarką, bądź inne równoważne technologie. • Ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/30 - (przekrusz kruszywa naturalnego) Rozściełacz gąsienicowy o szerokości roboczej 2,5 – 5 m wyposażony w system niwelacji• zakup materiału wraz z przeładunkiem i rozłożeniem warstwą 7 cm grubości, na szerokości 3,5 mb (doziarnienie podbudowy na łącznym odcinku 500 mb w miejscach wskazanych przez Inwestora)• W zależności od potrzeb konieczne jest wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli frakcja znajdująca się w drodze jest w wielkości 0-63 lub większej.• Profilowaniu i zagęszczaniu nawierzchni,• Oczyszczeniu rowów z namułu o grubości 20 cm bez naruszania skarp rowu, (odcinki wg wskazania Inwestora)2) Odcinki dróg pożarowych nr 3, 12, 24 – lokalizacja wg wskazań Inwestora• Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości śr.10 cm• Wykonanie procesu rewitalizacji nawierzchni polegającą na: wytworzeniu jednorodnej mieszanki oraz jednoczesnego wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać za pomocą specjalistycznej kruszarka młotkowej wyposażonej w regulowane strefy kruszenia oraz regulowany hydraulicznie lemiesz wyrównujący skruszony materiał, o szerokości roboczej min 2 m • Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona. Profilowanie można wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem. Przy czym nie dopuszcza się używania równiarki po przejeździe recyklera. W przypadku użycia równiarki, droga powinna mieć nadany profil poprzeczny przed przejazdem recyklera lub proces nadania profilu i zagęszczenia należy uzyskać podczas przejazdu maszyny frezującej. Remontowana droga wraz z poboczami powinna mieć nadany profil poprzeczny odpowiednio:• Dla korony drogi – 3-6%• Dla poboczy – 7-12%• Ponadto należy zachować odpowiednie profile podłużne. W celu zachowania odpowiednich profili dla poboczy, wcześniej należy usunąć warstwę humusu. Dopuszcza się ścięcie mechaniczne równiarką, bądź inne równoważne technologie. • Ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/30 - (przekrusz kruszywa naturalnego) Rozściełacz gąsienicowy o szerokości roboczej 2,5 – 5 m wyposażony w system niwelacji• zakup materiału wraz z przeładunkiem i rozłożeniem warstwą 7 cm grubości, na szerokości 3,5 mb (doziarnienie podbudowy na łącznym odcinku 3100 mb w miejscach wskazanych przez Inwestora)• W zależności od potrzeb konieczne jest wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli frakcja znajdująca się w drodze jest w wielkości 0-63 lub większej.• Profilowaniu i zagęszczaniu nawierzchni,• Oczyszczeniu rowów z namułu o grubości 20 cm bez naruszania skarp rowu, (odcinki wg wskazania Inwestora)3) Odcinek drogi pożarowej nr 14 – lokalizacja wg wskazań Inwestora• Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości śr.10 cm• Korytowanie, dolna warstwa z gruzobetonu grubości 20 cm po zagęszczeniu, na odcinku 200 m,• Wykonanie procesu rewitalizacji nawierzchni polegającą na: wytworzeniu jednorodnej mieszanki oraz jednoczesnego wtórnego rozsortowania kruszywa, prace należy wykonać za pomocą specjalistycznej kruszarka młotkowej wyposażonej w regulowane strefy kruszenia oraz regulowany hydraulicznie lemiesz wyrównujący skruszony materiał, o szerokości roboczej min 2 m • Naprawiana warstwa powinna być odpowiednio sfrezowana, wymieszana, zaprofilowana i zagęszczona. Profilowanie można wykonać także przy pomocy równiarki, a ostateczne dogęszczenie wykonać walcem. Przy czym nie dopuszcza się używania równiarki po przejeździe recyklera. W przypadku użycia równiarki, droga powinna mieć nadany profil poprzeczny przed przejazdem recyklera lub proces nadania profilu i zagęszczenia należy uzyskać podczas przejazdu maszyny frezującej. Remontowana droga wraz z poboczami powinna mieć nadany profil poprzeczny odpowiednio:• Dla korony drogi – 3-6%• Dla poboczy – 7-12%• Ponadto należy zachować odpowiednie profile podłużne. W celu zachowania odpowiednich profili dla poboczy, wcześniej należy usunąć warstwę humusu. Dopuszcza się ścięcie mechaniczne równiarką, bądź inne równoważne technologie. • Ułożenie nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 C90/30 - (przekrusz kruszywa naturalnego) Rozściełacz gąsienicowy o szerokości roboczej 2,5 – 5 m wyposażony w system niwelacji• zakup materiału wraz z przeładunkiem i rozłożeniem warstwą 7 cm grubości, na szerokości 3,5 mb (doziarnienie podbudowy na łącznym odcinku 500 mb w miejscach wskazanych przez Inwestora)• W zależności od potrzeb konieczne jest wcześniejsze wykonanie kruszenia istniejącego kruszywa, jeśli frakcja znajdująca się w drodze jest w wielkości 0-63 lub większej.• Profilowaniu i zagęszczaniu nawierzchni,• Oczyszczeniu rowów z namułu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach