Przetargi.pl
Budowa szybu wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia ogłasza przetarg

  • Adres: 50-141 Wrocław, pl. Nowy Targ
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7779230, 7779231 , fax. 717 779 229
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
    pl. Nowy Targ 42377
    50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7779230, 7779231, fax. 717 779 229
    REGON: 10946700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szybu wraz z dostawą i montażem windy osobowej w budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż windy osobowej wraz z remontem klatki schodowej budynku Urzędu Miejskiego Wrocławia przy pl. Nowy Targ 1-8 we Wrocławiu. Zakres prac obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z przeprowadzeniem uzgodnień i uzyskaniem wymaganych pozwoleń włącznie z pozwoleniem na budowę. 2) Dostawa, montaż fabrycznie nowej windy osobowej – 1 kpl. 3) Wykonanie robót elektrycznych związane z zasileniem dźwigu. 4) Wykonanie niezbędnych robót instalacyjnych w szybie dźwigu oraz na klatce schodowej. 5) Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru klatki schodowej z przyłączeniem do istniejącej centrali pożarowej wraz z dokumentacją i uzgodnieniami p.poż. 6) Wykonanie robót remontowo – budowlanych klatki schodowej. 7) Konserwację – serwis zamontowanej fabrycznie nowej windy osobowej w okresie 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 2. Gwarancja na zamontowaną windę (roboty budowlane, instalacje, dostarczone urządzenia i sprzęt) wynosi –minimum 36 miesięcy i jest liczona od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy przez komisję odbiorową powołaną przez Zamawiającego. Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3. Szczegółowe warunki gwarancji i rękojmi określa projekt umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca przed terminem składania ofert w niniejszym postępowaniu może dokonać wizji lokalnej, gdzie mają być prowadzone prace. Zamawiający umożliwi wszystkim Wykonawcom w wyznaczonym przez siebie terminie, przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu Urzędu Miejskiego. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 5. Roboty budowlane prowadzone będą w czynnym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania prac w czasie i w sposób nie kolidujący z pracą Urzędu. Roboty generujące znaczny hałas prowadzone będą poza godzinami pracy Urzędu.Wykonawca będzie zobowiązany do bieżącego (codziennego) dokładnego, sprzątania po robotach budowlanych. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Formularzu ofertowym wskazał Producenta oraz model oferowanego dźwigu. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie ubezpieczył przedmiot umowy w zakresie wszystkich ryzyk budowy i montażu (CAR/EAR) na kwotę nie mniejsza niż wartość umowy netto. Zakres ubezpieczeń w Załączniku nr 8 do projektu umowy. 8. Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ. Wymóg zatrudnienia osób na umowę o pracę. Wykonawca/ Podwykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, co najmniej 1 osoby wykonującej następujące czynności: bezpośredni kontakt Zamawiający-Wykonawca, współpraca w przypadkach pojawienia się problemów i uzgodnień w zakresie realizacji przedmiotu umowy, w celu ich szybkiego rozwiązania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych) 2. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wadium (w każdej z dopuszczalnych form) może być wniesione przez jednego, kilku lub wszystkich wykonawców, pod warunkiem, iż łączna wysokość wniesionego wadium odpowiadać będzie wymaganej kwocie. W takim przypadku wnosząc wadium należy wskazać w imieniu kogo i tytułem jakiego postępowania jest wnoszone ZP/PN/86/2019/WOU 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach dopuszczonych przez ustawę PZP: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz cenowy, Pełnomocnictwo (o ile dotyczy), Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, (o ile dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach