Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku Szpitala Powiatowego w Lwówku Śląskim zlokalizowanego na dz. 172/3, obręb 0001 Lwówek Śląski, przy ul. Kościelnej 21, 59-600 Lwówek Śląski, na potrzeby bloku operacyjnego oraz centralnej sterylizatorni wraz dostawą i montażem urządzeń - I ETAP realizacji inwestycji, wykonanie infrastruktury towarzyszącej oraz wykonanie instalacji sygnalizacji p.poż. dla całego budynku szpitala”.

Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-600 Lwówek Śląski, ul. Morcinka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 782 01 04 , fax. 75 782 44 32
  • Data zamieszczenia: 2019-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
    ul. Morcinka 7
    59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie
    tel. 75 782 01 04, fax. 75 782 44 32
    REGON: 20832110000240
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczlwowek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku Szpitala Powiatowego w Lwówku Śląskim zlokalizowanego na dz. 172/3, obręb 0001 Lwówek Śląski, przy ul. Kościelnej 21, 59-600 Lwówek Śląski, na potrzeby bloku operacyjnego oraz centralnej sterylizatorni wraz dostawą i montażem urządzeń - I ETAP realizacji inwestycji, wykonanie infrastruktury towarzyszącej oraz wykonanie instalacji sygnalizacji p.poż. dla całego budynku szpitala”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku Szpitala Powiatowego w Lwówku Śląskim zlokalizowanego na dz. 172/3, obręb 0001 Lwówek Śląski, przy ul. Kościelnej 21, 59-600 Lwówek Śląski, na potrzeby bloku operacyjnego oraz centralnej sterylizatorni wraz dostawą i montażem urządzeń - I ETAP realizacji inwestycji, wykonanie infrastruktury towarzyszącej oraz wykonanie instalacji sygnalizacji p.poż. dla całego budynku szpitala a także uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie. ETAP I realizacji robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje wykonania wszystkich niezbędnych prac w tym doprowadzenie instalacji do centralnej sterylizatorni oraz wymianę dźwigu osobowego zlokalizowanego wewnątrz budynku szpitala, w taki sposób aby podczas wykonywania robót II Etapu nie było konieczności ingerowania w prace wykonane w I Etapie. ETAP I realizacji robót będący przedmiotem zamówienia nie obejmuje wyposażenia obiektu w sprzęt medyczny. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo kosztorysowa (zał. nr 2 do siwz). 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a PZP, wymaga w okresie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób na umowę o pracę do realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, (dotyczy zatrudnienia osób wykonujących czynności będące robotami budowlanymi realizowanymi w miejscu wykonania zamówienia, w zakresie zgodnym z technologią i zakresem robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz w okresie gwarancyjnym dla wykonanych robót i w trakcie rękojmi). 3. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca ma obowiązek przedłożenia Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia zatrudnienia osób wymienionych w ust. 2 na umowę o pracę do realizacji zamówienia: a) oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę do realizacji przedmiotu umowy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, d) zanonimizowaną umowę o pracę w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 24 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018r. poz. 1000) - pod rygorem możliwości naliczania kar umownych i możliwości odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 5. Zamawiający informuje, że rozliczenie przedmiotu umowy będzie miało charakter ryczałtowy, a zamieszczone informacje w załącznikach do SIWZ mają służyć prawidłowej kalkulacji ceny ryczałtowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wystąpią przesłanki wymienione w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy nie zabezpieczona należytą formą wadium, zostanie przez Zamawiającego odrzucona. Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 150 000,00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa w dniu składania ofert tj. 12.12.2019 r. godz. 11:30 2. Forma wpłaty wadium. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2) gwarancjach bankowych, 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) lub poręczeniach określonych w art. 45 ust. 6 PZP, 5) przelewem na rachunek Zamawiającego Bank Millennium SA nr 41 1160 2202 0000 0003 8058 9363 z zaznaczeniem „Wadium znak sprawy PCZ-NZP-382/24/19” - środki finansowe powinny wpłynąć na konto Zamawiającego do 12.12.2019 r. do godz. 11:30 pod rygorem odrzucenia oferty. UWAGA: O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną w ciągu 30 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy) beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta ( banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; 3) Kwotę gwarancji; 4) Termin ważności gwarancji; 5) Zobowiązanie gwaranta (banku lub zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całkowitej kwoty wadium nieodwołalnie lub bezwarunkowo, na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji), 4. Do oferty należy dołączyć oryginał dowodu wpłaty wadium (przelew) lub wygenerowane elektroniczne potwierdzenie wykonania przelewu (dokument sporządzony na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (t.j. Dz. U. z 2015r. poz. 128) – nie wymagający podpisu ani stempla). 5. W przypadku wnoszenia wadium przez Wykonawcę w innych formach, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do depozytu u Głównego Księgowego Zamawiającego. Nie dopuszcza się składania wadium w innej walucie niż PLN, zapis ten dotyczy również wadium złożonego w innej formie niż w pieniądzu. UWAGA! Złożenie dokumentu wadialnego w innym miejscu i błędnej formie może spowodować zastosowanie sankcji wynikającej z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP. 6. Zwrot wadium lub ewentualne ponowne jego wniesienie regulują przepisy art. 46 i art. 184 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót (dokumentacja projektowo kosztorysowa zał. nr 2 do siwz), który dla Zamawiającego będzie pełnił charakter pomocniczy i informacyjny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach