Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie,

GMINA WOJCIESZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 59-550 Wojcieszów, ul. Pocztowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WOJCIESZÓW
    ul. Pocztowa 1
    59-550 Wojcieszów, woj. dolnośląskie
    REGON: 390767191
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji technicznej (Etap I) oraz wykonanie robót budowlano –montażowych (Etap II) w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego orazdostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej wWojcieszowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego.1. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej (architektury, konstrukcje, instalacje elektryczne itp.)Instalacje elektryczne pod zainstalowanie dźwigu, wraz z elementami branży budowlanej i instalacyjnej, przeróbkibudowlane, schematy wentylacji windy i jej szybu, budowa szybu windowego .2. Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń3. Wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu szybu windy.4. Wykonanie obudowy szybu.5. Dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia.6. Dostawa nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi.7. Wykonanie prac budowlanych, wykuć zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą i uzyskanymipozwoleniami.8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z odbiorem i uzyskaniem rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie DozoruTechnicznego zezwalającej na ich eksploatację.9. Przeszkolenie personelu.10. Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace budowlane oraz na zainstalowane urządzenia liczącod dnia protokołu odbioru końcowego.11. W uprzednio ustalonym okresie Wykonawca przekaże uprawnienia Zamawiającemu na serwis zainstalowanychurządzeń, w tym ich comiesięczną konserwację eksploatacyjną, zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno – Ruchowej(DTR) zamontowanych urządzeń dźwigowych i zaleceniami UDT przez dowolną firmę posiadająca stosowne uprawnienia.12. Ponadto wykonawca musi uzyskać wszelkie uzgodnienia, odbiory i zezwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia naużytkowanie w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do  dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o  których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.10.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).10.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Gminy Wojcieszów, Powiatowy Bank Spółdzielczy w Złotoryi O/Świerzawa Nr konta: 08 8658 1019 0000 1964 2000 0050 z podaniem tytułu: Wadium - nr referencyjny: PU.271.X-1.2022 „Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj ”Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na  rachunku bankowym.10.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do  wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w  art. 98 ust. 6 PZP.10.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.2. ppkt 2)-4) należy przekazać Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z  postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.10.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia3) kwotę gwarancji/poręczenia,4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w  okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: zamawiający nie określa szczegółowego ww. warunku udziału wpostępowaniu.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: zamawiający nieokreśla ww. szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: zamawiający nie określa ww. szczegółowego warunku udziału w postępowaniu.4. zdolności technicznej lub zawodowej:4.1) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zadanie, polegające nawykonaniu montażu lub budowie windy o wartości min. 150 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach