Przetargi.pl
Wymiana dźwigu osobowego – szpitalnego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kowarach

Dom Pomocy Społecznej w Kowarach ogłasza przetarg

  • Adres: 58-530 Kowary, Waryńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 182 339, , fax. 757 182 339
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Kowarach
    Waryńskiego 38
    58-530 Kowary, woj. dolnośląskie
    tel. 757 182 339, , fax. 757 182 339
    REGON: 23001916800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Prośby o SIWZ i załączniki proszę kierować na e-mail: sekretariat@dpskowary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana dźwigu osobowego – szpitalnego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w Domu Pomocy Społecznej w Kowarach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana dźwigu szpitalnego tj. demontaż starego, dostawa i montaż nowego dostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Domu Pomocy Społecznej w Kowarach. A. Podstawowe parametry techniczne urządzenia Dźwig przed wymianą: 1. Dźwig szpitalny ogólnie dostępny 2. Q=1000 kg / 12 osób 3. Przystanków = 4 4. Kabina przelotowa na wprost 5. Maszynownia górna nad szybem Oczekiwania Zamawiającego w stosunku do ogólnych parametrów technicznych: 1. Dźwig szpitalny ogólnie dostępny 2. Udźwig = Wykonawca powinien dostosować do wymiarów kabiny 3. Szyb: Wykonawca powinien zweryfikować na obiekcie 4. Wysokość podnoszenia = do zweryfikowania na obiekcie 5. Przystanków = 4 6. Kabina przelotowa – przelot na wprost (1800) 7. Kabina wew. (S x G): 1500 x 2500 mm, 8. Drzwi kabinowe: 1100 x 2000 mm automatyczne 9. Drzwi szybowe: 1100 x 2000 mm automatyczne, 10. Maszynownia – górna nad szybem. Nie zezwala się na zastosowanie napędu w nadszybiu. Zaleca się, aby Wykonawca przed przystąpieniem do prac dokonał wizji lokalnej na obiekcie. B. Ogólny zakres prac: 1. Przygotowanie dokumentacji technicznej dźwigu. 2. Zakup nowego dźwigu. 3. Demontaż istniejącego dźwigu (mogą być pozostawione elementy wymienione w części D specyfikacji). 4. Montaż urządzenia. 5. Obróbka budowlana drzwi wejściowych do kabiny na przystankach pięter– malowanie w kolorze zbliżonym do ścian korytarza. 6. Malowanie farbą niepylącą podszybia. 7. Wymiana oświetlenia maszynowni i szybu – spełnienie minimalnych wymagań. 8. Wykonanie odbiorczych pomiarów elektrycznych. 9. Przeprowadzenie oceny zgodności nowych urządzeń i oznakowanie znakiem CE. C. Zamawiający dopuszcza, jeżeli to możliwe: 1. Wykorzystanie obciążenia p/wagi i belek nośnych w maszynowni. 2. Wykorzystanie prowadnic. 3. Wykorzystanie istniejącego zasilania dźwigu. D. Wytyczne Zamawiającego do wyposażenia dźwigu i rozwiązań technicznych: 1. Zespół napędowy a) umiejscowiony w górnej maszynowni – nie dopuszcza się umiejscowienia zespołu napędowego w nadszybiu, b) materiał nośny – liny stalowe, 2. Aparatura sterowa a) z sterownikiem mikroprocesorowym z falownikiem, b) sterowanie - w okresie gwarancji jak i po niej swobodna możliwość konserwacji windy przez wszystkie firmy posiadające uprawnienia do konserwacji wydane przez UDT po okresie gwarancji, 3. Kabina a) stalowa z przelotem na wprost – minimalne wymiary; b) ściany kabiny – stal malowana proszkowo lub plastyfikowana – kolor do uzgodnienia; c) sufit z oświetleniem LED z funkcją wygaszania; d) poręcz okrągła na ścianie bocznej z stali nierdzewnej; e) cokoły przypodłogowe z stali nierdzewnej; f) lustro na ścianie bocznej nad poręczą – na ½ wysokości kabiny; g) na podłodze wykładzina antypoślizgowa, trudnościeralna; h) wejście do kabiny zabezpieczone kurtyną świetlną – wiązka świetlna wykrywająca osoby / rzeczy w strefie zamykania drzwi oraz łącznik rewersyjny; 4. Panel sterowy a) z stali nierdzewnej; b) na całej wysokości kabiny; c) wyświetlacz LCD z funkcjami wyświetlania - kierunek jazdy, położenie kabiny, komunikat przeciążenia, komunikat nawiązywania łączności, alarm; d) przyciski funkcyjne - alarm, wentylator, otwieranie i zamykanie drzwi; e) oświetlenie awaryjne – w przypadku zaniku napięcia (zapewnione 2 godz.) 5. Drzwi kabinowe i szybowe a) automatyczne; b) wykonane z stali malowanej proszkowo lub stali plastyfikowanej – kolor do uzgodnienia; 6. Inne elementy a) na każdym przystanku wyświetlacz; b) w przypadku zaniku napięcia, awaryjne zasilanie sterowania i dojazd do najbliższego przystanku z otwarciem drzwi; E. Przy sporządzaniu oferty należy uwzględnić: 1. Wyposażenie dźwigu w instrukcję konserwacji w języku polskim. 2. Menu sterowania w języku polskim. F. Części składowe oferty: 1. Cena ryczałtowa na wykonanie wymiany dźwigu wg opisu powyżej. 2. Cena za wykonanie prac budowlanych związanych z wymianą dźwigu. 3. Miesięczna cena konserwacji dźwigu. 4. Koszt roboczogodziny za naprawy urządzenia niepodlegające gwarancji + koszt dojazdu serwisanta 5. Gwarancja
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: a) Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. b) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. c) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Domu Pomocy Społecznej w Kowarach nr 24 1560 0013 2604 5253 4000 0003, w tytule proszę wpisać „Wadium za windę w DPS Kowary”; Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. d) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć wraz z ofertą dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie) a jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć jako integralną część oferty. e) Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. f) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. g) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. h) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Nie podlegają wykluczeniu, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że nie ma podstaw do wykluczenia go z postępowania i stan ten będzie wynikał z dołączonych dokumentów w przypadku wezwania do ich przedstawienia. 7Spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: a) Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. b) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. c) Zdolności technicznej lub zawodowej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach