Przetargi.pl
Budowa systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z wymianą istniejących przyłączy - w ul. Lotników od wysokości budynku nr 28 do wysokości budynku 2 przy ul. Lotników w Stargardzie Szczecińskim.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Okrzei 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5771274 , fax. 091 5772128
  • Data zamieszczenia: 2009-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6 6
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5771274, fax. 091 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z wymianą istniejących przyłączy - w ul. Lotników od wysokości budynku nr 28 do wysokości budynku 2 przy ul. Lotników w Stargardzie Szczecińskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z wymianą istniejących przyłączy - w ul. Lotników od wysokości budynku nr 28 do wysokości budynku 2 przy ul. Lotników w Stargardzie Szczecińskim. Przedmiot i zakres robót Przedmiotem inwestycji jest wykonanie systemu odprowadzenia ścieków sanitarnych z terenów mieszkaniowych w ul. Lotników wraz z wymianą istniejących przyłączy kanalizacyjnych w ul. Lotników w Stargardzie Szczecińskim, objętych Miejscowym Planem Zagospodarowania Przestrzennego miasta Stargardu Szczecińskiego. Ścieki sanitarne będą odprowadzane do istniejącego kolektora sanitarnego f 400 w ul. Lotników, odprowadzającego ścieki z terenu Stargardu Szczecińskiego do miejskiej oczyszczalni ścieków. Inwestycja ma na celu uregulowanie oraz poprawienie obecnej gospodarki ściekowej w tym rejonie Miasta. Zakres robót obejmuje: 1 - Budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Lotników do istniejącej kanalizacji f 400 w ul. Lotników. fi 200x5,9 mm PCW litych odcinek 197,0 mb 1 - Wymianę przyłączy kanalizacyjnych w ul. Lotników wraz z przełączeniem istniejących obiektów. fi 160x4,7 mm PCW litych odcinek 967,0 mb
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 14 sierpnia 2009 r. do godz.10 00 wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; - przelewem na konto MPGK Sp. z o.o. w Banku PEKAO S.A. I Oddział Stargard Szczeciński, nr konta: 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073, dokument przelewu należy opisać np.: Wadium - Budowa systemu kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w ul. Lotników w Stargardzie Szczecińskim. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 3. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty (umieszczając go w kopercie zewnętrznej obok koperty wewnętrznej tzn. w sposób umożliwiający stwierdzenie wniesienia wadium bez konieczności otwierania koperty wewnętrznej). 4. W przypadku wniesienia wadium przelewem, Wykonawca winien zamieścić w ofercie potwierdzenie dokonania przelewu a nie polecenie dokonania przelewu (to ostatnie nie jest dowodem wniesienia wadium). 4.1.W przypadku wnoszenia wadium przelewem uważane jest ono za skutecznie wniesione, jeżeli w dniu otwarcia ofert (do godziny otwarcia ofert) wpłata znajduje się na koncie Zamawiającego. 4.2. Jeżeli wadium wnoszone będzie w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji ubezpieczeniowej bądź poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 1 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 z późń.zm.) (oryginały tych dokumentów należy załączyć do oferty) w treści tych dokumentów musi być zawarty zapis, że wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: 1 ) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w siwz, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W przypadku braku ww. zapisu wadium nie zostanie uznane za prawidłowo wniesione. 4.3.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona prawidłowo wniesionym wadium zostanie wykluczony.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy oraz pozostałe warunki określone w siwz. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunków, o których mowa w ust. 1 będzie załączenie do oferty (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do siwz) oświadczeń i dokumentów wymaganych w § 6 siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, zgodnie z formularzem będącym załącznikiem nr 1 do siwz, oraz załączy do formularza ofertowego poniższe oświadczenia i dokumenty (pod rygorem jej nieważności): 1. Ofertę - wg wzoru zgodnie z załącznikiem nr 1 do siwz, podpisaną przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1. (Wypełniony druk Oświadczenia wg załącznika nr 2 do siwz stanowić będzie załącznik nr 1 do oferty) 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia na podstawie art. 44 ustawy. 4. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony OC w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę co najmniej 100 000 zł (ważnej co najmniej na okres realizacji zamówienia publicznego). 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Wykaz 3 wykonanych robót budowlanych - budowy systemu kanalizacji sanitarnej o długości powyżej 1000 mb, każda w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie przedstawiają oni razem jeden dokument w formie załącznika nr 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach