Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg
- Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Bydgoska 13/15
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 091 5775219 , fax. 091 5775219
- Data zamieszczenia: 2009-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
ul. Bydgoska 13/15 13/15
73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
tel. 091 5775219, fax. 091 5775219
REGON: 81180415600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpstargard.rii.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa istniejącej zatoki autobusowej, droga powiatowa nr 1712Z w miejscowości Koszewo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa istniejącej zatoki autobusowej, droga powiatowa nr 1712Z w miejscowości Koszewo na długości 57 m. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332513
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy. 2. Oceny spełnienia warunków stawianych Wykonawcom dokona Komisja Przetargowa, w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone wraz z ofertą. Zamawiający będzie posługiwał się formułą (spełnia/nie spełnia.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Wypełniony formularz oferty 2. Wypełniony kosztorys ofertowy 3. Oświadczenie Wykonawcy złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, stwierdzające, że: 1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualność w/w dokumentu musi być potwierdzona przez organ je wydający z datą nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz osób z właściwymi uprawnieniami winien obejmować kierownika dla robót drogowych. 2) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 1, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, tj.: a) stwierdzenie przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez osoby w nim wymienione; b) zaświadczenie o przynależności do okręgowej izby inżynierów budownictwa na dzień składania ofert. 6. Pozostałe dokumenty wymagane wraz z ofertą: 1) upoważnienie osób podpisujących ofertę do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku gdy ofertę podpisują osoby inne niż wymienione w wypisie z właściwego rejestru bądź innym dokumencie dopuszczającym Wykonawcę do obrotu prawnego, 2) pełnomocnictwo dla podmiotu występującego w postępowaniu w imieniu grupy wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpstargard.rii.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont ciągów pieszo-jezdnych i chodników położonych przy ul. Lechickiej w Koszalinie
Dodano: 2016-07-26 - Wymiana nawierzchni placu i dróg dojazdowych przy budynkach nr 63 i 66 w Olesznie realizowana przez 16 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Drawsku Pomorskim, ul. Główna 1, 78-513 Oleszno - Znak postępowania: 781/2016.
Dodano: 2016-07-25 - Remont nawierzchni bitumicznej w ul. Dworcowej i Kolejowej w Kołobrzegu
Dodano: 2015-08-17 - Naprawa parkingu i chodników przy budynku nr 42 w Olesznie realizowany przez Jednostkę Wojskową 3378 Drawsko Pomorskie Znak postępowania: 700/2015
Dodano: 2015-08-03 - Wykonanie nawierzchni z utwardzeniem pod place i parkingi od strony wjazdu głównego ul. Spacerowej i od strany wjazdu ul Portowej na działce SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSW w Kołobrzegu, ul. Portowa 22, 78-100 Kolobrzeg.
Dodano: 2014-10-17 - Dostosowanie skrzyżowania ulic: Bogumińska - Hoża do nowej organizacji ruchu wraz z przebudową sygnalizacji świetlnej
Dodano: 2014-05-12 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej przy pomniku w centrum miejscowości Sławoborze
Dodano: 2013-08-20 - Utwardzenie terenu w celu komunikacji pieszej na Stadionie Miejskim - etap II
Dodano: 2013-01-29 - Utwardzenie terenu komunikacji pieszej na Stadionie Miejskim - I etap
Dodano: 2012-10-30 - Wymiana nakładki asfaltowej w ciągu ulicy Słowackiego na odcinku od ul. Żupańskiego do ul. Zaleskiego w Szczecinie
Dodano: 2012-08-07