Przetargi.pl
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KUKOWO - GMINA SŁUPSK

Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
    ul. Sportowa 34 34
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
    REGON: 00055137800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU W MIEJSCOWOŚCI KUKOWO - GMINA SŁUPSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Kukowo - Gmina Słupsk: 1) teren inwestycji położony jest w obrębie geodezyjnym Kukowo (Gmina Słupsk) na działce nr 4/27, 2) architektura budynku nawiązuje do tradycyjnej zabudowy wiejskiej w regionie, 3) budynek jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony z nieużytkowym poddaszem, 4) bryła budynku zwarta, dach główny wielospadowy (kopertowy), symetryczny o kącie nachylenia 17 stopni, 5) w części świetlicy zaplanowano: wiatrołap - hall, szatnię, salę świetlicy (przeznaczoną dla nie więcej niż 50 osób), salkę komputerową, aneks kuchenny (bez przygotowania posiłków dla celów zbiorowego żywienia), pomieszczenie porządkowe, toalety ogólnodostępne (w tym jedna toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych) i kotłownię, 6) przy budynku świetlicy zlokalizowano pomieszczenie gospodarcze z dachem wielospadowym o kącie nachylenia 15 stopni, 7) dane gabarytowe (powierzchnię użytkową obliczono w świetle surowych ścian bez tynku, a kubaturę podano części ogrzewanej budynku - wysokość do górnej płaszczyzny warstwy ocieplenia stropu): a) kubatura: 705,7 m3, b) powierzchnia użytkowa z pomieszczeniem gospodarczym: 191,67 m2, c) powierzchnia całkowita: 218,88 m2, d) powierzchnia zabudowy (z podestami i podjazdami zew.): 237,48 m2, e) maksymalna wysokość budynku: 5,85 m, f) maksymalna długość budynku: 14,62 m, g) maksymalna szerokość budynku: 19,85 m, 8) sieci, przyłącza zewnętrzne i instalacje wewnętrzne wod-kan i c.o., 9) sieć energetyczna, elektryczna i komputerowa z systemem antywłamaniowym oraz RTV, 10) układ komunikacyjny: droga dojazdowa, parkingi i oświetlenie terenu, 11) pozostałe zagospodarowanie terenu, w tym: plac zabaw dla dzieci z urządzeniami, ogrodzenie i nasadzenia zieleni, 12) Ponadto: a) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej, b) opracowanie pełnej dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy, c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. 13) UWAGA! Nie należy wyceniać wykonania fundamentu pod zbiornik gazowy, jego posadowienia i wykonania gazowej instalacji podziemnej do budynku. Ten zakres nie będzie będzie realizowany w niniejszym postępowaniu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej (zawierającej specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekty budowlane, badania gruntu oraz przedmiary robót), która stanowi Załącznik Nr 10 SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 3. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączone do SIWZ przedmiary robót pełnią rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 1 ogłoszenia, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej w terenie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy w Słupsku, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach