Przetargi.pl
Remont pomieszczeń i budynku publicznej biblioteki miejskiej w Kępicach

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Kępice ogłasza przetarg

  • Adres: 77-230 Kępice, ul. M. Buczka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 857 63 79
  • Data zamieszczenia: 2013-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Kępice
    ul. M. Buczka 1 1
    77-230 Kępice, woj. pomorskie
    tel. 59 857 63 79
    REGON: 77088006800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont pomieszczeń i budynku publicznej biblioteki miejskiej w Kępicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń i budynku publicznej biblioteki miejskiej w Kępicach: 1) podstawowe roboty wewnętrzne i zewnętrzne w branży architektoniczno - budowlanej, sanitarnej i elektrycznej - według kosztorysu stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ; 2) dodatkowe roboty w zakresie wykonania wewnętrznej wentylacji nawiewno - wywiewnej - według kosztorysu stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ; 3) dodatkowe roboty w zakresie wykonania monitoringu wraz z podłączeniem i uruchomieniem - według założeń technicznych stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ; 4) dodatkowe roboty w zakresie okotarowania scenicznego wraz z oświetleniem i przeszkoleniem wskazanych osób przez Zamawiającego - według założeń technicznych stanowiących załącznik nr 13 do SIWZ; 5) dodatkowe roboty w zakresie wykonania i uruchomienia centrali telefonicznej, informatycznej i alarmowej - według założeń technicznych stanowiących załącznik nr 14 do SIWZ; 6) roboty w zakresie zagospodarowania terenu - wykonanie chodników o powierzchni 400 m2 z kostki brukowej o grubości 6 cm typu -STAROBRUK- (w tym kolor żółty: 300 m2 i kolor szary: 100 m2) o następującej podbudowie: warstwa odsączająca z pospółki o grubości 10 cm i następnie podsypka cementowo - piaskowa o grubości 3 cm; 7) roboty dodatkowe w zakresie wymiany balustrady na klatkach schodowych; 2. Pozostałe wymagania: 1) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania wewnętrznej wentylacji nawiewno - wywiewnej, o której mowa w pkt 1 ppkt 2 ogłoszenia, zobowiązany jest przedstawić koncepcję wykonania instalacji celem zaakceptowania rozwiązań przez Zamawiającego i uzyskania zezwolenia na rozpoczęcie prac w tym zakresie pod rygorem naruszenia warunków umowy; 2) zgodnie z opinią konserwatora ochrony zabytków należy w nowej, wymienianej stolarce okiennej zachować pierwotny podział okien, przy pracach dotyczących remontu dachu (przy zachowaniu pokrycia, jego formy i kształtu dachu) uwzględnić planowane ocieplenie elewacji i wykonać dodatkowe opierzenia i montaż dodatkowej warstwy dachówek na szczycie dachu budynku, podczas prac termoizolacji elewacji budynku w nowym licu odwzorować istniejące detale architektoniczne (gzymsy, opaski) i zastosować tynk gruboziarnisty; 3) ze względu na zamieszkane 2 lokale usytuowane w górnej części budynku prace prowadzone muszą być z zachowaniem możliwości pełnego ich wykorzystania przez mieszkańców. Wszelkie ingerencje w przestrzeń zamieszkałą budynku muszą być wcześniej uzgadniane z Zamawiającym; 4) przygotowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; 5) sporządzenie świadectwa energetycznego budynku; 6) sporządzenie audytu energetycznego budynku; 7) opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 10 ust. 2 wzoru umowy. 3. Szczegółowy zakres robót został określony w pkt 3.1 i 3.2 SIWZ oraz przedmiarach robót i ustaleniach technicznych - stanowiące odpowiednio zał. nr 10 - 14 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 40 000, 00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce/ o Kepice na konto Nr 59 9315 1043 0042 6666 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5 należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Kępice, ul. Buczka 1, 77-230 Kępice (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 14. W przypadku wniesienia odwołania po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. UWAGA! Ze względu na posiadany rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym w Ustce, który bezpośrednio współpracuje z Bankiem Wielkopolskim przepływ środków pieniężnych może zostać wydłużony z przyczyn niezależnych przez Zamawiającego. Należy pamiętać, że to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wniesienia wadium do wyznaczonego terminu w taki sposób, aby Zamawiający miał możliwość jego pełnej dyspozycji. W związku z tym zaleca się Wykonawcom wnoszenia wadium w formie pieniężnej z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.kepice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach