Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Sierpowo na działce nr 36/3 współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013

Czarneńskie Centrum Kultury ogłasza przetarg

  • Adres: 77-330 Czarne, ul. Kolejowa 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 83 32 911 , fax. 0-59 83 33 733
  • Data zamieszczenia: 2014-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Czarneńskie Centrum Kultury
    ul. Kolejowa 14 14
    77-330 Czarne, woj. pomorskie
    tel. 0-59 83 32 911, fax. 0-59 83 33 733
    REGON: 00091790000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cckczarne.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Sierpowo na działce nr 36/3 współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Sierpowo na działce nr 36/3 współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 2 następujące części: Część I. 1) Budowę budynku świetlicy wiejskiej o: - powierzchni użytkowej 158,78m2, - powierzchni zabudowy 235,80m2, - kubaturze 630,80m2, roboty budowlane obejmują wykonanie prac w zakresie: - robót ziemnych - fundamentów - ścian nadziemia - konstrukcji dachu - pokrycia dachu -stolarki okiennej i drzwiowej - ocieplenia stropu poddasza - tynków i okładzin wewnętrznych - posadzek - malowania - elewacji - schodów zewnętrznych - zagospodarowaniu terenu 2) Wykonanie instalacji infrastruktury budynku świetlicy: a) branży elektrycznej: wewnętrznej instalacji elektrycznej i instalację odgromową, b) branży sanitarnej: przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacyjnego, wewnętrznej instalacji zimnej i ciepłej wody, kanalizację. Część II. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania z gruntową pompą ciepła: instalacji c.o. centrali cieplnej odwiertów dolnego źródła z przyłączem. Przed dokonaniem odwiertów dla instalacji centralnego ogrzewania z gruntową pompą ciepła należy zgłosić zamiar wykonania robót w Starostwie Powiatowym w Człuchowie. 3. Szczegółowy zakres wykonania robót dotyczący części I i części II zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ. Dokumentacja zawiera: projekt budowlany, przedmiary robót, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Podane ewentualnie w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów jakościowych i cech użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia w celu udowodnienia, że oferowane parametry jakościowe i cechy użytkowe są równoważne lub lepsze od założonych w dokumentacji. Udowodnienie, że zastosowane materiały, przedmioty lub towary mają parametry równe lub lepsze niż materiały, przedmioty lub towary przywołane w opisie przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy. 5. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia jak również zabezpieczeniem terenu robót leży po stronie Wykonawcy. 6. Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty Zamawiającemu przed odbiorem ostatecznym zadania. 7. Wszelkie ustalenia dotyczące kolorystyki zostaną uzgodnione z Zamawiającym po podpisaniu umowy. 8. Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie usługi geodezyjnej i dokumentacji powykonawczej. 9. Do obowiązków Wykonawcy należy przygotowanie wszelkiej dokumentacji koniecznej do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie, jak również przeprowadzić postępowanie administracyjne i uzyskać decyzje pozwolenia na użytkowanie. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: dla części I- 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), dla części II- 2.000.00zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w następującej formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: Bank Spółdzielczy w Człuchowie O/Czarne 02 9326 0006 0040 0608 2000 0010 z dopiskiem Budowa budynku świetlicy wiejskiej w m. Sierpowo na część ... . 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Czarneńskim Centrum Kultury ul. Kolejowa 14, 77-330 Czarne lub dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie umożliwiającej późniejszy zwrot Wykonawcy, a do oferty należy wpiąć kserokopię. 6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cckczarne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach