Przetargi.pl
BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z POMIESZCZENIAMI OSP W KRZECZYNIE WIELKIM – ETAP III

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z POMIESZCZENIAMI OSP W KRZECZYNIE WIELKIM – ETAP III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania: BUDOWA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ WRAZ Z POMIESZCZENIAMI OSP W KRZECZYNIE WIELKIM – ETAP III. 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu stanu surowego zamkniętego budynku w części obejmującej pomieszczenia świetlicy wiejskiej w ramach zadania pn.: Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP w Krzeczynie Wielkim, na terenie działki 306, obr. Krzeczyn Wielki. Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: • wykonanie robót konstrukcyjnych: słupy i trzpienie żelbetowe, podciągi, nadproża, wieńce żelbetowe; • wykonanie ścian konstrukcyjnych (zewnętrznych) i wewnętrznych w technologii tradycyjnej z bloczków z betonu komórkowego gr. 24; • wykonanie ścian działowych gr. 15 cm; • wykonanie paroizoizolacji stropu; • wykonanie konstrukcji dachu z drewnianych prefabrykowanych wiązarów dachowych; • wykonanie izolacji termicznej dachu z wełny mineralnej; • wykonanie izolacji wiatroszczelnej dachu; • wykonanie podbicia połaci dachowej oraz podłogi na podwalinie z płyty OSB; • wykonanie pokrycia dachu blachą ocynkowaną wraz z obróbkami blacharskimi oraz konstrukcją wsporczą pod agregat klimatyzarora; • ułożenie rynien i rur spustowych z blachy stalowej powlekanej; • dostawę i montaż drzwi zewnętrznych z kształtowników aluminiowych oraz okien z profili z PVC; • wykonanie podłoży pod posadzki. Opis stanu istniejącego: W ramach inwestycji w 2018r. wykonano fundamenty obiektu OSP oraz świetlicy wiejskiej, przyłącze wodne i kanalizacji sanitarnej do w/w obiektów. W 2019 roku wykonano budowę stanu surowego zamkniętego budynku remizy OSP w osiach poprzecznych, tj. od osi C do osi E i w osiach podłużnych tj. od osi 2 do osi 4. Zakres prac objętych przedmiotowym zamówieniem (Etap III) obejmuje budowę stanu surowego zamkniętego budynku świetlicy wiejskiej w osiach poprzecznych, tj. od osi A do osi C i w osiach podłużnych tj. od osi 1 do osi 4. Zamawiający dysponuje ważną decyzją o pozwoleniu na budowę obiektu (załączono do SIWZ) obiektu oraz wypełnionym dziennikiem budowy, który zostanie udostępniony wyłonionemu Wykonawcy protokołem przekazania placu budowy. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi udostępniona ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 2a. Z uwagi na fakt, iż przedmiotowa dokumentacja projektowa udostępniona Wykonawcom obejmuje większy zakres przewidziany do realizacji w ramach zadania pn. Budowa świetlicy wiejskiej wraz z pomieszczeniami OSP w Krzeczynie Wielkim, Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie obejmuje swoim zakresem elementy opisane w pkt 1 ppkt. 1) niniejszego rozdziału SIWZ. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/-ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Po otwarciu ofert - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy PZP (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach