Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogaczów

Gmina Nowogród Bobrzański ogłasza przetarg

  • Adres: 66-010 Nowogród Bobrzański, ul. Słowackiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 290 962 , fax. 683 276 663
  • Data zamieszczenia: 2019-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowogród Bobrzański
    ul. Słowackiego 11
    66-010 Nowogród Bobrzański, woj. lubuskie
    tel. 683 290 962, fax. 683 276 663
    REGON: 97077075980001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.nowogrodbobrz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogaczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Nowogród Bobrzański. 2) Dane charakterystyczne obiektu: a) Powierzchnia zabudowy: 130,00 m2 b) Powierzchnia użytkowa: 98,29 m2 c) Powierzchniowa całkowita: 143,95 m2 d) Kubatura: 741,00 m3 3) Zakres robót obejmuje budowę nowego budynku świetlicy na terenie działki nr 473/7; 473/9; obręb Bogaczów 080905_5.002 4) Zakres przedmiotu zamówienia 4.1. Roboty przygotowawcze i ziemne 4.1.1. Roboty pomiarowe 4.1.2. Ogrodzenie terenu budowy. 4.1.3. Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej na odkład do wbudowania przy zagospodarowaniu terenu 4.1.4. Wykonanie wykopów fundamentowych. 4.1.5. Zasypanie i zagęszczenie mechaniczne wykopów. 4.2. Fundamenty. 4.2.1. Wykonanie podkładów betonowych gr. 10cm. 4.2.2. Wykonanie żelbetowych ław fundamentowych. 4.2.3. Wykonanie żelbetowych stóp fundamentowych. 4.2.4. Wykonanie izolacji poziomych papowych ław fundamentowych. 4.2.5. Wykonanie murów fundamentowych z bloczków betonowych 4.2.6 Wykonanie izolacji pionowych bitumicznych ław i ścian fundamentowych. 4.2.7 Wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych styropian EPS 15cm 4.2.8 Wykonanie izolacji przeciwwodnej z folii kubełkowej obwodowo do poziomu gruntu 4.3. Ściany, ścianki podciągi i słupy. 4.3.1. Wykonanie ścian z bloczków betonu komórkowego gr 36cm;30cm; 24cm i 12cm zna zaprawie klejowej. 4.3.2. Wykonanie nadproży prefabrykowanych L-19 4.3.3. Wykonanie elementów słupów żelbetowych. 4.3.4. Wykonanie belek i podciągów żelbetowych. 4.3.5. Wykonanie kanałów wentylacyjnych z pustaków kominowych betonowych wentyla-cyjnych 4.4 Obudowa kanałów wentylacyjnych ponad dachem 4.4. Strop budynku 4.4.1. Strop z płyt sprężonych strunobetonowych SP20 4.4.2. Wieńce i wylewki stropowe żelbetowe monolityczne 4.6. Więźba dachowa drewniana i pokrycie dachu 4.6.1. Montaż krokwi 8x18cm drewno klasy C-30 (K-27) 4.6.2. Montaż kleszczy 8x16cm 4.6.3 Montaż murłaty 14x16cm 4.6.4 Montaż płatwi 14x14cm i 14x20cm 4.6.5 Montaż słupów z mieczami 14x14cm 4.6.6 Montaż podwalin pod słupy 14x14cm 4.6.7. Wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr.30cm 4.6.8 Wykonanie paroizolacji na stropie 4.6.9 Wykonanie podestu na stropie z płyty OSB 22mm 4.6.10 Wykonanie membrany dachowej zbrojonej 4.6.11 Wykonanie łacenia dachu (łaty, kontrłaty) 4.6.12 Wykonanie pokrycia dachu z dachówki ceramicznej 4.6.13 Osadzenie wyłazu dachowego i wyłazu na stropodach 4.6.14 Podbitka okapów drewniana 22mm; obróbka końcówek krokwi 4.6.15. Wykonanie obróbek blacharskich. 4.6.16. Montaż rynien i rur spustowych z blachy tytan cynk 4.7. Podłogi i posadzki. 4.7.1. Wykonanie podkładów betonowych gr.10cm 4.7.2. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej z foli. 4.7.3. Wykonanie izolacji cieplnej z płyt styropianowych. EPS 20 cm 4.7.4. Wykonanie posadzek cementowych (podłoży) gr.8cm 4.7.5. Wykonanie posadzek z płytek gresowych.(wszystkie pomieszczenia) 4.7.6. Wykonanie cokolików z płytek 10 cm 4.8. Tynki wewnętrzne. 4.8.1. Wykonanie tynków ścian gipsowo- wapiennych , gładzone maszynowych. 4.8.2 Wykonanie tynków gipsowo – wapiennych stropów gładzone 4.8.3. Wykonanie obudów (piony) z płyt gipsowych na rusztach. 4.9. Wykończenie ścian wewnętrznych. 4.9.1. Gruntowanie. 4.9.2. Licowanie ścian płytkami glazurowymi na zaprawie klejowej. 4.9.3. Wykonanie robót malarskich akrylowych 4.10. Stolarka wewnętrzna i zewnętrzna. 4.10.1. Dostawa i montaż drzwi aluminiowych zewnętrznych 4.10.2. Dostawa i montaż drzwi aluminiowych wewnętrznych 4.10.3 Dostawa i montaż okien pvc 5 komorowych 4.10.4. Dostawa i montaż okna podawczego 4.10.5. Dostawa i montaż ścianek ustępowych z płyty laminowanej. 4.10.6. Dostawa i montaż poręczy i uchwytów dla osób niepełnosprawnych. 4.10.7. Dostawa i montaż parapetów postforming 4.11. Elewacje. 4.11.1. Wykonanie elewacji cieplnej ścian zewnętrznych ze styropianu 20cm 4.11.2. Osadzenie podokienników zewnętrznych z płytek ceramicznych szkliwionych 4.11.3. Wykonanie obróbek blacharskich. 4.11.4. Wykonanie wypraw elewacyjnych ścian z tynku cienkowarstwowego strukturalnego 4.11.5. Wykonanie wyprawy cokołu z tynku mozaikowego (żywica) 4.11.6 Wykonanie opasek wokół otworów z malowaniem farbą silikatową 4.12. Podesty wejściowe, pochylnia 4.12.1. Wykonanie podestu wejściowego głównego 4.12.2. Wykonanie podestu wejściowego bocznego do pom. świetlicy 4.12.3. Wykonanie i montaż wycieraczki zewnętrznej 4.12.4. Wykonanie pochylni zewnętrznej na gruncie 4.12.5. Dostawa i montaż poręczy pochylni 4.13. Zagospodarowanie terenu. 4.13.1. Wykonanie korytowania pod nawierzchnie z kostki betonowej. 4.13.2 Montaż krawężników 15x30 cm i obrzeży betonowych 30x8cm 4.13.3. Wykonanie i zagęszczenie podbudowy z kruszywa łamanego 15 cm 4.13.4. Ułożenie kostki brukowej betonowej wjazdu i parkingu gr.8 cm 4.13.5 Ułożenie kostki brukowej betonowej chodnika gr.6 cm 4.13.6. Wykonanie oznakowania parkingu i dla osób niepełnosprawnych 4.13.7 Montaż konstrukcji i zadaszenia na odpady 4.13.8 Plantowanie i ukształtowanie terenu w rejonie budynku i parkingu 4.14. Instalacje i przyłącza sanitarne. 4.14.1. Wykonanie przyłącza wodociągowego PE 32 wraz z zabudową studzienką wodo-mierzową prefabrykowaną SW/ DN400 wyposażoną w zestaw wodomierzowy 4.14.2 Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego od budynku do studni istniejącej S1; PVC 160mm 4.14.3. Wykonanie instalacji wody zimnej z rur miedzianych wraz z podejściami i przybo-rami 4.14.4. Wykonanie instalacji c.w.u i cyrkulacji z rur miedzianych z izolacją wraz z podej-ściami, podgrzewaczem i naczyniem wzbiorczym 4.14.5 Wykonanie instalacji kanalizacyjnej i podposadzkowej z rur pcv 4.14.6. Wykonanie podejść i przyborów sanitarnych 4.14.7. Wykonanie instalacji ocynkowanej hydrantowej p.poż. z izolacją i wyposażeniem 4.14.8. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania – ogrzewanie podłogowe rury mie-dziane izolowane i wielowarstwowe PE-X 4.14.9. Wykonanie instalacji wentylacji pom. świetlicy nawiewno – wywiewnej 4.14.10 Wykonanie instalacji wentylacji zaplecza kuchennego nawiewno – wywiewnej wraz z okapem 4.15. Instalacje elektryczne. 4.15.1. Wykonanie linii kablowej WLZ (4x16mm2) od złącza kablowo – pomiarowego do budynku 4.15.2. Wykonanie oświetlenia zewnętrznego H = 4,50m 4.15.3. Wykonanie wewnętrznej rozdzielni TE 4.15.4 Montaż wyłącznika p.poż. 4.15.5. Wykonanie instalacji oświetleniowej. 4.15.6. Wykonanie instalacji gniazd wtykowych. 4.15.7. Wykonanie instalacji zasilającej urządzenia. 4.15.8. Wykonanie instalacji odgromowej i wyrównawczej 4.15.9 Wykonanie kompletu pomiarów elektrycznych UWAGA 1 Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacją, specyfikacją techniczną, sztuką bu-dowlaną oraz obowiązującymi przepisami i normami. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa doku-mentacja projektowa do zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Bogaczów”. opracowana przez : Zakład Usług Budowlanych mgr inż. Bogdan Gregor Dokumentacja zawiera następujące elementy: a) Projekt wykonawczy wielobranżowy, b) Uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót d) Przedmiary robót e) Projekt Budowlany z pozwoleniem na budowę Nr AB.6740.1.NB.20.2018 – Decyzja nr 323/2018 z dnia 26.05.2018 r. UWAGA 2 a) Wszelkie prace przebiegające w pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu (kable teletech-niczne, przewody kanalizacyjne, wodociągowe, ) należy prowadzić ręcznie z zachowaniem szczególnej ostrożności i pod nadzorem pracownika – użytkownika sieci. Całość robót nale-ży wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami branżowymi i BHP b) Wszystkie materiały przewidziane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Ustawą o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 266) oraz innymi obo-wiązującymi przepisami. c) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji receptury, deklaracje zgodności, aprobaty, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty, atesty itp. na wszystkie materiały, które zamierza wbudować w trakcie realizacji przedmiotu zamówie-nia. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowo - kosztory-sowa, będąca załącznikiem do SIWZ. Zamówienie ma charakter ryczałtowy. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter poglądowy. Wycenę należy przeprowadzić na podstawie załączonej dokumentacji technicznej. Zamawiający dopuszcza zastoso-wanie materiałów równoważnych do określonych przez projektanta po uprzednim zaak-ceptowaniu ich przez zamawiającego. 6) Zakres zamówienia obejmuje zakup wszystkich materiałów przewidzianych do realizacji za-mówienia. 7) Po zakończeniu robót ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i dopro-wadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót. 8) W celu prawidłowego sporządzenia oferty, Wykonawca powinien zapoznać się z przedmio-tem zamówienia oraz pozyskać wszelkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. W cenie oferty Wykonawca przedstawi wszystkie koszty za dostawy, roboty i inne elemen-ty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z przyjętą technologią wy-konania robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbio-ru Robót. 9) Uwaga: jeśli w projekcie lub pozostałej dokumentacji przetargowej wska-zano nazwę normy, należy przez to rozumieć tą normę lub równoważną. 10) Ponadto zakres zadania obejmuje: a) wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. b) W przypadku zajęcia pasa drogowego poniesienie wszelkich kosztów z tego tytułu, c) Zapewnienie kierownika budowy d) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, e) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budow-laną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP. f) Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. g) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia. h) opinia technologiczna lub operat kolaudacyjny opracowany przez kierownika budowy i po-twierdzony przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierający m.in. wnioski uwzględnia-jące wyniki badań oraz potwierdzenie o zgodności wykonania robót z projektem budowla-nym, STWiORB i programem zapewnienia jakości. i) Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. i Informacja dotycząca robót zamiennych: - Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. - Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. - Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. - Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumen-tach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpo-wiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu ro-bót. - Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś ele-mentu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. - Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie nie-zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowią-zującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. ii Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: - na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z za-pisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i nieza-leżne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. j) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowaw-cze i porządkowe; k) pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa l) ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody, gazu i energii elektrycznej na po-trzeby budowy; m) zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyj-nych; n) zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem mate-riałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; (Wykonawca winien realizować przedmiot zamówienia zgodnie z przepi-sami z Ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm. ) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 09 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1923). o) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; p) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań przez wyspecjalizowane i uprawnione laboratoria (wszystkie badania laboratoryjne niezbędne do odbioru robót zanikających) oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych przedmiotem przetargu; q) zawiadamiania z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem właścicieli lub użytkowni-ków nieruchomości przyległych do terenu budowy o ewentualnym braku możliwości dojazdu do tych nieruchomości i jego czasookresie. W przypadku, gdy w wyniku bra-ku powiadomienia dojdzie do żądania wypłaty odszkodowania za poniesione straty, wykonawca zobowiązuje się do zapłaty tego odszkodowania z tytułu poniesionych strat. r) uzyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów potwierdzających prawidłowość wy-konanych robót wraz z odbiorami specjalistycznymi i końcowym tych robót; s) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; t) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, łącznie z inwentaryzacją geodezyjną – ( 3 egz.) u) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. W tytule przelewu należy wpisać „wadium w przetargu GKZ.271.1.2.2019.AA” 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek Zamawiającego Urząd Miejski w Nowogrodzie Bobrzańskim BS Żagań o/Nowogród Bobrzański 97 9657 0007 0020 0200 0693 0001 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmiotu , o których mowa w art. 6b u7st. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku formach. 5. Gwarancja bankowa lub gwarancja ubezpieczeniowa, w której wnoszone będzie wadium musi stanowić zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołanie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, ze zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 13 niniejszego rozdziału, bez potwierdzania tych okoliczności. Termin obowiązywania gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie określonym przez Zamawiającego, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy pzp zostanie odrzucona. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 13 pkt 2) i 3) niniejszego rozdziału. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz po wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 9 niniejszego rozdziału, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) Spowodował, ze zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie; 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w rozdziale IV ust. 4 i 5 niniejszej siwz, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub pełnomocnictw, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 3) Wykonawca ie wyraził zgody na poprawienie w jego ofercie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3) ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zaleca się wpisanie w ofercie cenowej nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium wniesione przelewem. 15. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach