Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Mazurowicach

Gmina Malczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-320 Malczyce, ul. Traugutta
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 179 223, , fax. 713 179 066
  • Data zamieszczenia: 2020-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Malczyce
    ul. Traugutta 15
    55-320 Malczyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 179 223, , fax. 713 179 066
    REGON: 93193502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malczyce.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Mazurowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz infrastrukturą towarzyszącą w miejscowości Mazurowice o charakterze budynku demonstracyjnego, przekraczającego wymagania dla budynków użyteczności publicznej, które będą obowiązywały od 1 stycznia 2021 r., określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015, poz. 1422). 3.3 Zamówienie realizowane będzie na terenie Gminy Malczyce, w miejscowości Mazurowice – na działkach nr 104/7, 104/6, 104/5. 3.4 W ramach inwestycji wykonane zostaną następujące obiekty i urządzenia: - budynek świetlicy wiejskiej (bez usług komercyjnych) - ciągi piesze i pieszo – jezdne w tym 6 miejsc postojowych - ogrodzenie terenu z paneli systemowych ocynkowanych - ławki i kosze na śmieci - stojaki na rowery, przyłącza: energetyczne, wodne, kanalizacyjne - zieleń izolacyjna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 20.000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 10.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz.110, 650, 1000 i 1669). 10.3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub ii) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub iv) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust.3a Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył: dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, art.25a ust.1 pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.4 Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, Gmina Malczyce; ul. Traugutta 15; 55-320 Malczyce; Bank Spółdzielczy Środa Śląska nr konta: 37 9589 0003 0006 1955 2000 0030.z zaznaczeniem: WADIUM Budowa świetlicy wiejskiej w Mazurowicach, nr sprawy ORG.271.1.2020. 10.5 Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w oryginale wraz z oryginałem oferty. 10.6 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 10.7 W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 10.8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 10.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust.3a Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył: a) dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, art.25a ust.1, b) pełnomocnictw, 5) lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, - co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert – (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert - (załącznik nr 3 do SIWZ); Oświadczenia ww. wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców, każdy z wykonawców składa oświadczenie samodzielnie. INNE WYMAGANE DOKUMENTY DO OFERTY: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 oraz 1a do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. 4. Dowód wniesienia wadium. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach