Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 87-327 Bobrowo, 27
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
27 27
87-327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 00053142400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bobrowo.bip.net.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa świetlicy wiejskiej w Małkach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Budowa świetlicy wiejskiej w Małkach Zakres prac obejmuje: 1. Roboty budowlane 2. Roboty instalacyjne: - elektryczne - centralnego ogrzewania - wodno - kanalizacyjne Szczegółowy opis zakresu robót oraz technologia i - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: VII. Wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem rachunek bankowy zamawiającego: - Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Filia Bobrow
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawny zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2) wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował związane konsorcjum przed zamawiającym, 3) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia, w tym względzie: a) kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej, instalacyjnej oraz elektrycznej - co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z późn.zm.), b) kadra kierowania robotami (kierownik budowy, kierownicy robót) musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (Dz.U. z 2001r. Nr 5, poz. 42 z późn.zm.). 4) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zadania, w tym względzie: - wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 2 roboty budowlane - budowa budynków każda o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN, potwierdzone dokumentami lub referencjami określającymi ich należyte wykonanie. 5) po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą geodezyjną dokumentację powykonawczą i przygotują niezbędne dokumenty w celu uzyskania odbioru końcowego robót, 6) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust.1 pkt 1-8 oraz art. 24 ust.2 pkt 2-4, a dodatkowo z art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7) udzielą gwarancji jakości za wykonanie roboty i zamontowanie urządzenia na okres 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia protokołu końcowego, 8) ubezpiecza budowę od odpowiedzialności cywilnej, 9) zamówienie wykonają w terminie do dnia 30 sierpnia 2009r.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w rozdziale V niniejszej SIWZ na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnienia wymienionych wymagań zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona. Na potwierdzenie spełnienia warunków zawartych w rozdziale V, zamawiający wymaga złożenia do oferty następujących oświadczeń i dokumentów: - Dokumenty oferty należy ułożyć wg kolejności 1. Ofertę na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej upoważniające do występowania w obrocie prawnym, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie j.w. Dodatkowo 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki, 2) - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja- umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierająca: - zapis o solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy nie był krótszy niż okres realizacje zamówienia oraz okres gwarancji), - podmiot wiodący - lidera, - podział odpowiedzialności członków konsorcjum, - nazwę zamawiającego, - przedmiot zamówienia, 3. Oświadczenia: a) o okresie gwarancji jakości na zamontowane urządzenia i wykonane roboty - 36 miesięcy, licząc od dnia odbioru robót objętych zakresem zamówienia, b) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, c) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, d) o sporządzeniu geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, e) o wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i uzyskaniu dokumentów w celu uzyskania odbioru końcowego, f) o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem, Uwaga: W/w oświadczenia należy złożyć na jednej kartce w kolejności jak w pkt. 3 4. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu (lub rozłożeniu na raty zaległych płatności) płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo Urząd Skarbowy i Zakład Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 5. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 6. Informację z Krajowego Rejestru Karnego dla podmiotów zbiorowych w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 7. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. 8. Wypełnione następujące załączniki: Nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 3 - oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Nr 4 - wykaz zrealizowania robót, 9. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10. Kopię dowodu wniesienia wadium. 11. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami oraz kopie wpisu do OIIB. 12. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5. 13. Harmonogram realizacji projektu opracowany na okres wykonania robót, który należy sporządzić wg załączonego wzoru załącznik nr 6. 14. Podpisany wzór umowy stanowiący załącznik Nr 7 15. Cena ofertowa (kosztorys ofertowy) - opracowania na podstawie dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej, załączonych nakładów rzeczowych (przedmiarów robót, kosztorysów ślepych wskazujących zakres robót). Cena ofertowa (kosztorys ofertowy)- stanowić będzie podstawę do ceny ofert. 16. Każda z firm wspólnie składających ofertę (konsorcjum) oraz Podwykonawcy złożą następujące dokumenty: 1) zaświadczenia uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załącznik Nr 2,3,4,5,6,7, 3) informacje z KRK zgodnie z pkt. 6 i 7 niniejszego rozdziału. 4) zaświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 5) polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ważność dokumentów- j.w. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) oferta, kosztorysy ofertowe, a także wzór umowy muszą być podpisane przez wszystkie podmioty lub podmiot o ile taka reprezentacja wynika z umowy. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodnością z oryginałem przez wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo. Brak któregokolwiek z załączników wymienionych spowoduje odrzucenie oferty, chyba że brak przedmiotowych dokumentów spowodowałyby unieważnienie postępowania, w takiej sytuacji Zamawiający zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy wezwie oferentów do uzupełnienia w określonym terminie tych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bobrowo.bip.net.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pawilonu edukacyjnego w Wałdowie Szlacheckim - I ETAP
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK25 w województwie kujawsko - pomorskim na odcinku Stopka - Okole
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych: Zadanie I - Przebudowa boiska do piłki nożnej z bieżnią dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie Zadanie II - Budowa boiska do tenisa i piłki siatkowej dla potrzeb Centrum Szkolenia Logistycznego w Grupie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Białożewinie.
Dodano: 2016-07-27 - Kompleksowy remont kuchni wraz z zapleczem - Etap I (piwnica) i etap VII (dźwigi towarowe) w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Szosa Chełmińska 130 w Toruniu.
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku przy ul. Jęczmiennej 10 w Toruniu - kontynuacja.
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 120/P/2016 Remont pokrycia dachowego krytego dachówką w budynku przy ul. Świętojańskiej 19 zarządzanym przez Administrację Domów Miejskich w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa boiska przy Zespole Szkół Miejskich w Rypinie
Dodano: 2016-07-27 - sprawa 121/P/2016 Modernizacja lokali mieszkalnych przy ul. Glinki 147/21/1, Leśna 11/2, Harcerska 15A/10, Harcerska 15C/5, Smoleńska 80/1, Świętojańska 17/10, Toruńska 145A/11, 15 Dywizji Piechoty Wielkopolskiej 12/25/1, Szubińskiej 20/50 w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM w Bydgoszczy
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 25 w miejscowości Tarkowo Dolne od km 169+560 do km 170+400
Dodano: 2016-07-27