Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w m. Ciepielów, Gmina Nowa Sól

Gmina Nowa Sól ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3872016 w. 28 , fax. 683 873 277
  • Data zamieszczenia: 2019-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól
    ul. Moniuszki
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 68 3872016 w. 28, fax. 683 873 277
    REGON: 97123779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w m. Ciepielów, Gmina Nowa Sól
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest „Budowa świetlicy wiejskiej w m. Ciepielów, Gmina Nowa Sól”. Projektowane przedsięwzięcie administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiat nowosolski, województwo lubuskie. Zakres przedsięwzięcia obejmuje:  Budowę budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy wynoszącej 459,92 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną. W ramach infrastruktury towarzyszącej przewiduje się wykonanie drogi dojazdowej do budynku, wydzielenie placu śmietnikowego, utwardzenie placu ze sceną oraz widownią, na którym będą odbywać się imprezy plenerowe, miejsce na ognisko, altanę. Ponadto lokalizacja zbiornika na gaz płynny i instalacji gazowej w obrębie działki.  Przeniesienie istniejącego boiska do piłki plażowej z nawierzchnią piaszczystą na miejsce wskazane w projekcie zagospodarowania terenu jako boisko do piłki plażowej wg. odrębnego opracowania.  Budowa przyłączy: elektroenergetycznego, wodociągowego, oraz kanalizacyjnego.  Aktualizacja wszystkich niezbędnych uzgodnień (w razie ich wygaśnięcia) niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia (w tym aktualizacja warunków przyłączeniowych do wszystkich mediów)  Zakup oraz montaż wyposażenia. Zakres przedsięwzięcia nie obejmuje wykonania części zakresu opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ:  Budowy miejsc postojowych w ilości szt. 10 o wymiarach 2,5m x 5,0m oraz 1 szt. o wymiarach 3,6m x 5,0m dla osób niepełnosprawnych zaprojektowanych w południowo-zachodniej części działki.  Budowy lamp oświetleniowych S1 oraz S2 wraz z kablem zasilającym. Przedmiot inwestycji obejmuje budowę dwu kondygnacyjnego budynku świetlicy wiejskiej o kubaturze użytkowej netto wynoszącej 1209,45 m3 wraz z elementami infrastruktury towarzyszącej i zielenią; Budynek wykonany w konstrukcji murowanej (fundamenty z bloczków betonowych M-6 gr. 24 cm, kondygnacje nad ziemne z bloczków silikatowych gr 24 cm z ociepleniem z wełny mineralnej gr. 15 cm; ściany wewnętrzne z bloczków silikatowych gr 24 cm oraz bloczki silikatowe gr. 12 cm; strop żelbetowy prefabrykowany z płyt sprężonych o gr. 20 i 2,5 cm; dach dwuspadowy oraz płaski kryty papą asfaltową termozgrzewalną oraz blachą stalową na rąbek stojący) z izolacjami termicznymi, p. dźwiękowymi, przeciwwodnymi, przeciwwilgociowymi, instalacjami wewnętrznymi (wodociągowa, sanitarna, elektryczna (sitowa, oświetleniowa, odgromowa, uziom), wentylacją mechaniczną, klimatyzacją),tynkami wewnętrznymi, elewacją oraz stolarką okienną i drzwiową. Budynek przystosowany do wjazdu osób na wózkach inwalidzkich oraz wyposażony w urządzenia oraz zabezpieczenia p.poż. Przeniesienie boiska do siatkówki; Budowa altany; Wykonanie miejsca do organizacji imprez plenerowych ze sceną i widownią; Wykonanie miejsca na ognisko; Wykonanie ciągów pieszych, główne biegnące od budynku oraz wzdłuż boisk; Budowa zjazdu z drogi wewnętrznej dz. Nr ew. 334; Zakup oraz posadowienie zbiornika na gaz o pojemności 2,7 m3; Zagospodarowanie placu przez urządzenie zieleni niskiej oraz średniowysokiej – trawniki, krzewy, niskie drzewa;; Uaktualnienie warunków o przyłączenie do sieci wodociągowych; kanalizacyjnych i elektroenergetycznych; Wykonanie oświetlenia zewnętrznego placu; Wykonanie kuchni typu zależnego wraz z wyposażeniem; Zakup oraz montaż wyposażenia obiektu oraz zagospodarowania terenu. Oddanie obiektu do użytkowania. 1) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do SIWZ załączniki nr: 2 2) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ), a) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 31 października 2020 roku. b) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru robót. c) Wynagrodzenie wykonawcy za należyte wykonanie przedmiotu umowy zostanie zapłacone w dwóch częściach: a) Część I – płatna w roku 2019 po wykonaniu 30 % robót budowlanych (Etap I robót), o wartości nie większej niż 500.000,00 zł brutto b) Część II – płatna w roku 2020 po wykonaniu całości przedmiotu umowy (Etap II robót) – pozostała część wynagrodzenia 3) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego, sprzętu elektronicznego itp. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 4) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 36 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy, Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. 6) Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania (arg. na podstawie sentencji wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 14 października 2013 r. [sygn. akt: KIO 2315/13]). 7) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 0/100). 8.2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach wybranych przez Wykonawcę. a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. z dnia 2019, poz. 310 z późn. zm.). UWAGA: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierając następujące elementy: 1) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Kożuchowie, Oddział w Nowej Soli. nr konta 97 9673 0007 0000 0301 1468 0003 z dopiskiem „wadium „Budowa świetlicy wiejskiej w m. Ciepielów, Gmina Nowa Sól”. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku zamawiającego. 8.5 W przypadkach gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, Wykonawca składa oryginał dokumentu wadium z ofertą. 8.6 Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 8.7 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.8 i 8.9 SIWZ. 8.8 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.9 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.10 Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.7 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.13 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę: 1) Formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert (np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego, informacji o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę (-y) właściwe umocowaną. Jeżeli oferta, w tym wszystkie oświadczenia i dokumenty zostały podpisane przez osobę (-y) działającą (-e) na podstawie pełnomocnictwa, do oferty należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 3) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że na dzień składania ofert wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ; 4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie że na dzień składania ofert wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg załącznika nr 4 do SIWZ; 5) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o zatrudnieniu – załącznik nr 8 6) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie RODO – załącznik nr 11 7) Upoważnienie dla osoby reprezentującej wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo, dla podmiotu reprezentującego kilku wykonawców; 8) Pisemne zobowiązanie do współpracy osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów UWAGA a) Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt 3 i ppkt 4 niniejszego punktu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie , o którym mowa w ppkt 3 i ppkt 4 niniejszego punktu, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ppkt.3 i ppkt 4 niniejszego punktu. d) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 3 i ppkt.4 niniejszego punktu. e) Oświadczenie, o którym mowa w ppkt.3 i ppkt 4niniejszego punktu należy złożyć w oryginale. f) Pełnomocnictwa winny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 6.2. Oświadczenie wymagane od Wykonawcy, który złożył ofertę – przekazane Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.gminanowasol.pl zakładka BIP zakładka przetargi informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369) z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu wg załącznika nr 10 do SIWZ oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu; Oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach