Przetargi.pl
Budowa świetlicy wiejskiej w Koronowie

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, Powstańców Wielkopolskich 9
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    Powstańców Wielkopolskich 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    REGON: 411050764
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy wiejskiej w Koronowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa świetlicy wiejskiej w Koronowie” obejmuje budowę obiektu na rzucie prostokąta zdachem dwuspadowym pełniącego funkcję świetlicy wiejskiej dla max. 50 osób z sala główną, pomieszczeniemgospodarczym i węzłem higieniczno-sanitarnym. Obiekt zlokalizowany będzie w miejscowości Koronowo dz. nr 7/40 gminaLipno. W ramach przedmiotu zamówienia należy również wykonać przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacyjne orazzbiornik bezodpływowy.2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określonyw:a) dokumentacji projektowej i szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowalnych oraz w informacji Doprecyzowanie OPZ stanowiącychintegralną część SWZ - załącznik nr 7 do SWZ. Zamawiający informuje, że załączony przedmiar robót [plik PDF i .ath] macharakter poglądowy/informacyjny i nie może stanowić wyłącznej podstawy wyliczenia ceny oferty. Wartości przedstawionew przedmiarze robót służą celom pomocniczym przy wyliczeniu ceny oferty, przy czym oferowana przez wykonawcę cenastanowi ceną ryczałtową, w związku z czym winna uwzględniać wszystkie nakłady, które są konieczne do wykonaniaprzedmiotu zamówienia opisanego w SWZ. W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy plikami przedmiaru,przyjmuje się, ze wersja prawidłowa jest plik PDF.b) wzorze umowy - stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.c) UWAGA: Projekt zagospodarowania terenu obejmuje budowę parkingu. Niniejszy Opis przedmiotu zamówienia nieobejmuje budowy parkingu.3. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę napodstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia,jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca1974 r. - Kodeks pracy obejmują następujące rodzaje czynności:a) roboty związane z wykonaniem branży ogólnobudowlanejb) roboty związane z wykonaniem branży sanitarnejc) roboty związane z wykonaniem branży elektrycznejd) roboty związane z zagospodarowaniem terenuWykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązującepodwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 §1 Kodeksu pracy.Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracyzostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ .4. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są wSWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, ,obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane orazzasadami wiedzy technicznej.UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znakitowarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszczazaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnegoproducenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzeniaproponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedyniewzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrachjakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału,urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości :8 000,00 (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 )2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a. pieniądzu,b. gwarancjach bankowych,c. gwarancjach ubezpieczeniowychd. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 42 9043 1083 28320045 9169 0006z adnotacją:„Wadium w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym nr RI.271.13.2023”Wykonawcy zobowiązani są do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadkuwniesienia wadium w pieniądzu, kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium musi zostać zaksięgowana nawskazanym rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu do złożenia oferty.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 3 lit. b, c lub d, Wykonawcaprzekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Wadium, składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w formie gwarancji wadialnejlub poręczenia wadialnego musi w swojej treści wskazywać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia lub jeżeli w treści jako zleceniodawcę wskazano tylko jednego ze współwykonawców, odpowiedzialnośćgwaranta/poręczyciela musi obejmować również sytuacje, w których przyczyna zatrzymania wadium leży po stronie współwykonawców
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lubzawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat liczonych od upływu terminu składania ofert, a jeżeliokres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującąbudowę, przebudowę lub rozbudowę budynku użyteczności publicznej (lub jego części) lub budynku zamieszkaniazbiorowego (lub jego części), która obejmuje roboty budowlane branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej i owartości minimum 300 000 zł brutto.UWAGA: przez budynek użyteczności publicznej oraz przez budynek zamieszkania zbiorowego Zamawiający rozumiebudynki, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych,jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawcanie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególnościzaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy możemieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach