Przetargi.pl
REMONT POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA POTRZEBY KLUBU SENIOR+ W M. SŁOPANOWO, GM. OBRZYCKO

GMINA OBRZYCKO ogłasza przetarg

  • Adres: 64-520 Obrzycko, Aleja Jana Pawła II 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612913065
  • Data zamieszczenia: 2022-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OBRZYCKO
    Aleja Jana Pawła II 1
    64-520 Obrzycko, woj. wielkopolskie
    tel. 612913065
    REGON: 631258307
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrzycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT POMIESZCZEŃ ŚWIETLICY WIEJSKIEJ NA POTRZEBY KLUBU SENIOR+ W M. SŁOPANOWO, GM. OBRZYCKO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiot zamówienia stanowi: Remont pomieszczeń świetlicy wiejskiej na potrzeby Klubu Senior+ w m. Słopanowo, gm. Obrzycko.Szczegółowy zakres znajduje się w załączniku nr 2 do SWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia oraz załączniku nr 11 do SWZ - Dokumentacji Projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 4 200,00 zł (słownie: cztery tysiące dwieście złotych 00/100)2. Wadium musi obejmować pełen okres związania z ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Wronkach o/Obrzycko nr 57 8961 1012 0010 0100 0202 0007 z dopiskiem nazwy zadania lub numeru postępowania. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w gwarancjach lub poręczeniach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Obrzycko.2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem;3) kwota gwarancji/poręczenia;4) termin ważności gwarancji/poręczenia;5) zobowiązania gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust.6 ustawy pzp.6. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymał wadium nieprzerwalnie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt.3 ustawy pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust1 pkt 14 ustawy pzp.7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust.1-5 ustawy pzp.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust.6 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że posiada zdolność kredytową lub środki finansowe wysokości 500.000,00 zł. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek spełniać będzie przynajmniej jeden z tych Wykonawców.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, jeżeli wykaże, że:4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną budowę, w skład której wchodziła budowa lub remont budynku mieszkalnego lub użyteczności publicznej o pow. zabudowy co najmniej 150 m2 i wartości robót 400.000 zł.W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunku zdolności technicznej i zawodowej zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie dot. Posiadanego doświadczenia zawodowego na formularzu wzoru nr 6 oraz dołączył dowody dotyczące wykonania najważniejszych robót budowlanych określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – dokumenty składane na wezwanie.Uwaga:a) Dowodami, o których mowa powyżej są:- Referencje,- Inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji.4.2. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, określonych w niniejszym punkcie, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby na potrzeby realizacji tego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego określono w załączniku nr 5 do SWZ.6) Zamawiający wymaga, aby zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzało, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantował rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określał w szczególności:6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,6.2. sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,6.3. czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.7) Zgodnie z art. 120 PZP podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstała wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.8) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające, zasoby, zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.9) Zgodnie z art. 123 PZP wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach