Przetargi.pl
Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach

Gmina Lipno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-111 Lipno, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 655 340 127 , fax. 655 340 109
  • Data zamieszczenia: 2020-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipno
    ul. Powstańców Wielkopolskich 9
    64-111 Lipno, woj. wielkopolskie
    tel. 655 340 127, fax. 655 340 109
    REGON: 41105076400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia pn.: „Budowa nowej świetlicy wiejskiej w Ratowicach” obejmuje budowę świetlicy wiejskiej na działce oznaczonej nr ewid. 26/6 w miejscowości Ratowice gmina Lipno. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: 1. projekt budowlano-wykonawczy/ Budowa świetlicy wiejskiej/ - branża budowlana wraz z dodatkowym zestawieniem stali [załącznik nr 6 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: PRO-GRO Jacek Gulik ul. Powstańców Chociesz. 92 62-065 Grodzisk Wlkp. 2. projekt budowlany /Budowa świetlicy wiejskiej/ - branża elektryczna [załącznik nr 7 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: PRO-GRO Jacek Gulik ul. Powstańców Chociesz. 92 62-065 Grodzisk Wlkp. 3. projekt budowlany-wykonawczy /Budowa świetlicy wiejskiej/ - branża instalacje sanitarne [załącznik nr 8 do SIWZ] Autorem dokumentacji budowlanej jest: PRO-GRO Jacek Gulik ul. Powstańców Chociesz. 92 62-065 Grodzisk Wlkp 4. opinia geotechniczna [załącznik nr 9 do SIWZ] Autorem opinii jest: GEOPROFIL Andrzej Stube ul. Strzecha 24a 60-287 Poznań 5. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót: a)branża budowlana [zał. nr 10 do SIWZ] b)branża elektryczna [zał. nr 11 do SIWZ] c)branża instalacje sanitarne [zał. nr 12 do SIWZ] Autorem STWIOR jest: PRO-GRO Jacek Gulik ul. Powstańców Chociesz. 92 62-065 Grodzisk Wlkp. 6. Ponadto załączono przedmiary robót, które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego: Przedmiar bud. [zał. nr 13 do SIWZ] Przedmiar elektr. [zał. nr 14 do SIWZ] Przedmiar sanit. [zał. nr 15 do SIWZ] UWAGA: dodatkowo zamawiający informuje, że: - budynek należy wyposażyć w wyłącznik p.poż. umieszczony przy wejściu głównym do budynku, niezbędne prace oferent uwzględni w ofercie - budynek nie wymaga wykonania instalacji hydrantowej a sprzęt gaśniczy nie jest przedmiotem Zamówienia -cokół budynku należy wykończyć powyżej gruntu tynkiem zywicznym w kolorze zgodnym z dokumentacją -obróbki dachowe należy wykonać z blachy powlekanej w kolorze RAL 9006 -rynny i rury spustowe należy wykonać z blachy powlekanej wraz z akcesoriami w kolorze RAL 9006 -parapety zewnętrzne należy wykonać z blachy powlekanej w kolorze antracytowym Parapety wewnętrzne należy wykonać z blachy powlekanej w kolorze białym -ścianki systemowe zabudowy sanitariatów należy wykonać z płyty kompaktowej HPL w kolorze szarym , okucia i akcesoria ze stali nierdzewnej - parametr stolarki okiennej U=1,1 W/m2K dotyczy całego okna. -parametry techniczne stolarki wewnętrznej drzwiowej: wypełnienie płyta otworowa, okleina CPL - Zamawiający informuję że ofercie nie należy ujmować wyposażenia: Nr 6 pojemnik na ręczniki papierowe Nr 7 pojemnik na papier toaletowy Nr 8 suszarka do rąk Nr 12 krzesło Nr 13 stół Nr 14 lodówka Nr 15 szafki kuchenne Nr 17 kuchenka elektryczna Nr 18 okap Nr 19 czajnik elektryczny Powyższe wyposażenie nie jest przedmiotem zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również: a) zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie, b) wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru i uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia, c) zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych, d) obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy w tym wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej e) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; oraz koszty o których mowa w par. 3 ust. 4 wzoru umowy [zał. nr 5 do siwz] 2.Wszystkie ewentualne wskazane w dokumentacji przetargowej znaki towarowe, patenty, nazwy producentów, pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę są podane jedynie przykładowo i Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, tj. nie gorsze lub o wyższym standardzie w stosunku do opisywanych w dokumentacji przetargowej gwarantujące prawidłowe funkcjonowanie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ponadto: Wykonawca przy odbiorze końcowym przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że wbudowane wyroby budowlane są zgodne z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych oraz do przedstawienia dokumentów wymienionych we „wzorze umowy” – załącznik nr 5 do siwz. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust 3 a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są we „wzorze umowy” –załącznik nr 5 do siwz 4.Wykonawca zobowiązuje się przedmiot zamówienia wykonać zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej oraz etyką zawodową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ i pod rygorem nieważności składany [wraz z ewentualnymi załącznikami] w oryginale w formie pisemnej. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. b) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa. c) W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa. d) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej. Kosztorys ofertowy dla Zamawiającego będzie stanowił jedynie funkcję pomocniczą. Na tej podstawie Zamawiający będzie mógł sprawdzić poziom przyjętych cen i ilości przedmiarowych w celu ewentualnego częściowego odbioru robót i ich rozliczenia na etapie realizacji inwestycji oraz rozliczeń pomiędzy zamawiającym a wykonawcą w przypadku rozwiązania umowy, lub w przypadku określonym w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto kosztorys będzie pełnił funkcję kontrolną w przypadku zawierania umowy przez wykonawcę z podwykonawcą. Kosztorys ofertowy nie będzie elementem podlegającym ocenie i porównywaniu ofert. W kosztorysie ofertowym Wykonawca powinien ująć wszelkie rodzaje i ilości robót, których wykonanie uzna za niezbędne do należytego wykonania zamówienia. Kosztorys ofertowy powinien zawierać ceny jednostkowe pozycji przedmiarowych oraz tabelę elementów scalonych. Brak kosztorysu nie będzie podstawą odrzucenia oferty. Ponadto Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego zgodnie z wymogami rozdziału XI pkt. 5 e) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP składa dokument/dokumenty zawierające informacje, o których mowa w par. 9 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia [Dz.U. z 2020 poz. 1282 ] tj. informacje, które określają w szczególności : -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, w tym informację czy podmiot ten zrealizuje roboty budowlane – w przypadku polegania przez wykonawcę na zdolnościach innego podmiotu w odniesieniu do warunków dot. kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. Ponadto: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 - Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego: www.lipno.biuletyn.net informacji z otwarcia ofert [informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy PZP] zgodne z zał. nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach