Przetargi.pl
Budowa świetlicy w miejscowości Wierzbice.

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, al. Pałacowa 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3111215 , fax. 071 3111252
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    al. Pałacowa 1 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3111215, fax. 071 3111252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa świetlicy w miejscowości Wierzbice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadania p/n /Budowa świetlicy w miejscowości Wierzbice./ Szczegółowy zakres i przedmiot robót, sposób ich wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowo - technicznej obejmującej następujące opracowania: a) Projekt budowlano-wykonawczy b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża budowlana c) Dokumentacja geotechniczna - określająca warunki gruntowo-wodne terenu pod projektowane posadowienie budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr 158 w Wierzbicach, gm. Kobierzyce. d) Przedmiar robót - roboty budowlane e) Przedmiar robót - instalacje sanitarne f) Przedmiar robót - instalacje elektryczne g) Przedmiar robót - sieci wodociągowe Dokumentacja została wykonana przez: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe /FTM/ Tomasz Murmyło 51-212 Wrocław ul. Chmielna 1a, oraz Geoskop s. c. 50-424 ul. Krakowska 29 c i jest dostępna w wersji papierowej u Zamawiającego - pok. 51. Zakres zamówienia obejmuje: budowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Wierzbice wraz z infrastrukturą towarzyszącą, wyposażeniem i oświetleniem na podstawie dokumentacji projektowo-technicznej oraz wykonanie na rzecz Zamawiającego wymaganych czynności związanych z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Teren objęty zamówieniem: dz. nr 158, 72, 177/1, 85, 76, 75/4 obręb Wierzbice. Parametry projektowe obiektu: Powierzchnia zabudowy: 465 m2 Powierzchnia użytkowa: 400,48 m2 Długość obiektu: 33,19 m Szerokość obiektu: 15,79 m Wysokość budynku: 7,97 m Kubatura: 2.745,00 m3 Powierzchnia chodników: 188 m2 Zieleń: 1.651 m2 Przyłącze wodociągowe do świetlicy: PEHD 90 - 62 m Przyłącze kanalizacji sanitarnej do świetlicy: fi 160 PCV - ok. 85 m Parametry projektowe rozbudowywanej sieci wodociągowej: sieć wodociągowa PEHD 165: 272 m. Parking na 59 samochodów osobowych, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych i 1 miejsce postojowe dla autobusu (pow. łączna 796 m2). Oświetlenie parkingu - słupy parkowe ocynkowane o wysokosci 4 m., oprawy np. OCP (70 W), metalohalogenowe z metalową osłoną od góry (wg. załącznika nr 13) lub /równoważne/ - sztuk 7. Sprzęt p.poż. zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną (pkt. 2.13 dokumentacji). Wyposażenie kuchni (wymiary w cm): 1) Okap nierdzewny z łapaczami tłuszczu i oświetleniem (wymiary 150 x 80 x 55) - szt. 1 2) Taboret gazowy (wymiary 58 x 58 x 44) - szt. 1 3) Kuchnia elektryczna 4 palnikowa z piekarnikiem (wymiary 80 x 70 x 90) - szt. 1 4) Szafka nierdzewna bez półki tył otwarty (wymiary 36 x 44 x 85) - szt. 1 5) Umywalka wisząca nierdzewna (wymiary 40 x 29 x 14) - szt. 1 6) Basen nierdzewny 2 komorowy, komora głęboka na 40 cm, konstrukcja spawana, nie skręcana (wymiary 100 x 60 x 85) - szt. 1 7) Półka nierdzewna perforowana (wymiary 100 x 30) - szt. 1 8) Zmywarka nierdzewna gastronomiczna z wyparzaniem, ze zmiękczaniem wody i automartycznym dozowaniem chemii (wymiary 60 x 60 x 82) - szt. 1 9) Podstawa pod zmywarkę (wymiary 60 x 60 x 50) - szt. 1 10) Napełniacz ze spryskiwaczem (wymiary 100 x 900) - szt. 1 11) Młynek odpływowy z wyłącznikiem pneumatycznym fi 30 x H 47 - szt. 1 12) Kosz na resztki nierdzewny na kółkach, hermetyczny, 55 litrów, z pokrywą (wymiary 38 x 67) - szt. 1 13) Stół nierdzewny ze zlewem, otworem pod młynek, otworem pod baterię, otworem do resztkowania (wymiary 100 x 60 x 85) - szt. 1 14) Stół nierdzewny z półką (wymiary 150 x 60 x 85) - szt. 1 15) Stół nierdzewny z szafką, drzwi uchylne (wymiary 100 x 60 x 85) - szt. 1 16) Stół nierdzewny ze zlewem 1 komorowym i półką (wymiary 150 x 60 x 85) - szt. 1 17) Stół nierdzewny z półką (wymiary 130 x 60 x 85) - szt. 1 18) Stół chłodniczy nierdzewny - szt. 1 19) Kuchenka mikrofalowa gastronomiczna nierdzewna bez talerza obrotowego, moc mikrofal 1 kW (wymiary 52 x 41 x 30) - szt. 1 20) Półka wisząca z rantami (wymiary 52 x 45) - szt. 1 21) Wózek transportowy o konstrukcji spawanej (nie skrecany), 2 poziomowy, (wymiary 90 x 60 x 85) - szt. 1 Szczegóły w /w wymienionej dokumentacji projektowo-technicznej. Zamówienie obejmuje także (Wykonawca zawiera w kosztorysie ofertowym): 1) dostawę oraz montaż 1 sztuki tablicy przestrzennej z grafiką drukowaną, laminowaną z bokiem malowanym lub oklejanym w kolorze drewna lub brązu o wymiarach 960/400 mm zgodnie z załącznikiem graficznym - Tablica, 2) dostawę oraz montaż przy wszystkich drzwiach odbojów ściennych lub podłogowych, 3) dostawę wraz montażem mebli do świetlicy. Specyfikacja mebli: - Krzesło na stelażu metalowym (chromowanym), siedzisko eco skóra, kolor olcha - ilość 160 szt. (wg. orientacyjnej wizualizacji - załącznik graficzny nr 11), - Stół na stelażu metalowym (chromowanym), wymiary stołu 120x80x75, prostokątny z możliwością łączenia w jedną całość, płyta koloru olcha - ilość 30 szt. (wg. orientacyjnej wizualizacji - załącznik graficzny nr 12). UWAGA: przedmiot zamówienia nie obejmuje regałów bibliotecznych. Do Wykonawcy należy ponadto: Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowo-technicznej, przedmiarów robót jak również inne tj. np. koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, projektu organizacji placu budowy wraz z jego późniejszą likwidacją, obsługi geodezyjnej (w szczególności: wytyczenie projektowanych elementów w terenie; kontrola posadowienia wytyczonych elementów względem granic nieruchomości przylegających do prowadzonej inwestycji (markowanie granic o ustalonych punktach granicznych); w miejscach w których brak jest jednoznacznych danych geodezyjnych co do przebiegu granic, okazanie granic w celu jednoznacznego wytyczenia projektowanych elementów; pomiar powykonawczy z określeniem zgodności przebiegu do dokumentacji projektowej), koszty utrzymania zaplecza budowy, usunięcia kolizji, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wynikające z warunków uzgodnień i decyzji oraz koszty wymiany gruntu, odwodnienia wykopów, naprawy i odbudowy dróg, zagęszczenia gruntu, zajęcia pasa dróg publicznych (nie dotyczy ew. zajęcia pasa na potrzeby umieszczenia urządzeń obcych - po stronie Zamawiającego), koszty uzyskania niezbędnych decyzji, zezwoleń, pozwoleń, koszty wykonania i zatwierdzenia tymczasowego projektu organizacji ruchu, pozwolenia na użytkowanie itd. Wykonawca zobowiązany jest do brania udziału w imieniu Zamawiającego w czynnościach z związanych z włączeniem obiektu do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, energetycznej, a w tym wykonania czynności technicznych i formalnych. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego wymagane zezwolenia związane z użytkowaniem obiektu jak np. zezwolenie z Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, wraz z pozwoleniem na użytkowanie włącznie. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje instrukcję przeciwpożarową, dokona wyposażenia i oznakowania w tym zakresie (a także dostawę i montaż koniecznego sprzętu p-poż. w tym zakresie, zgodnie z dokumentacją projektowo-techniczną), a także opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca na swój koszt uzyska opinię sanitarną wydaną przez Powiatowowego Inspektora Sanitarnego w zakresie wyrażonej zgody na zastosowanie użytych materiałów do wykonania przyłącza wodociągowego. Po wykonaniu zadania przed włączeniem do sieci, Wykonawca na swój koszt dokona badania wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną i przedłoży Zamawiającemu ocenę jakości wody na podstawie sprawozdania z badania wody. Wykonawca na swój koszt wykona badanie wydajności hydrantów (jeśli występują) przeprowadzone przez uprawnioną osobę (odpowiednio pobór próbek oraz wydajności przy obecności Inspektora Nadzoru). Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia badań zagęszczenia gruntów (w tym podsypki, zasypki) i okazywania ich na żądanie inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac w sposób minimalizujący szkody na gruntach przyległych. Wykonawca zobowiązany będzie do organizowania na terenie placu budowy minimum raz na dwa tygodnie narad roboczych z udziałem Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, nadzoru inwestorskiego i w razie potrzeby nadzoru autorskiego i innych osób w zależności od potrzeb. Na spotkaniu przekazane będą informacje o stanie zaawansowania robót i rozstrzygane bieżące zagadnienia związane z budową. Zaproszenie na spotkanie przedstawicieli nadzoru autorskiego wymaga uzgodnienia z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie do ścisłej współpracy: z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego i służbami przedsiębiorstwa wodociągowo - kanalizacyjnego, w szczególności w zakresie spełnienia wymagań służb eksploatujących sieć. Wykonawca zobowiązuje się w dniu podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia rozpoczęcia robót w Nadzorze budowlanym. Zamawiający informuje, że wywóz urobku przy robotach ziemnych będzie miał miejsce na teren składowiska w miejscowości Tyniec n/ Ślęzą na podstawie kart odpadów ( wydanych w Urzędzie Gminy Kobierzyce). Składowanie ziemi i gruzu jest nieodpłatne. Wykonawca zapewni własny transport na miejsce przeznaczenia oraz sprzęt do formowania gromadzonego gruntu i poniesie koszty z tym związane. Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą w oprawionych, opisanych i zaopatrzonych w spis treści 2 egzemplarzach (w tym 1 oryginał.), w skład której wejdą m. in.: a) dziennik budowy, b) decyzja dot. zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę c) oświadczenie Kierownika budowy, d) aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego i decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, e) opinia sanitarna Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego we Wrocławiu na zastosowane materiały, f) ocena jakości wody na podstawie sprawozdań z laboratoryjnych badań wody pod względem bakteriologicznym i fizykochemicznym wykonane przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną (pobór wody przez pracownika stacji Sanitarno-Epidemiologicznej przy obecności w miarę możliwości Inspektora Nadzoru). g) protokół z przeprowadzonej próby ciśnieniowej szczelności sieci wodociągowej, h) deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty higieniczne, aprobaty techniczne na wbudowane materiały, i) protokół włączeniowy do sieci podpisany przez przedsiębiorstwo wodno-kanal. (obecnie P.R.I.M. Exprim Sp. z o. o.), j) Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, k) protokół wydajności hydrantów, l) dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów, potwierdzonych klauzulą, że zostały wbudowane na prezentowanej budowie, m) protokoły badań i prób, n) świadectwo energetyczne, o) geodezyjna mapa powykonawcza potwierdzonymi w Zasobie Geodezyjnym - 3 kpl, p) dokumentacja fotograficzna. q) komplet dokumentacji projektowej z naniesionymi ew. zmianami zaakceptowanymi przez nadzór autorski i inspektora nadzoru. Wykonawca utrzymuje i ponosi koszty utrzymania obiektu do czasu uzyskania ostatecznego pozwolenia na użytkowanie oraz odbioru końcowego. Nadzór archeologiczny leży po stronie Zamawiającego. Wszystkie wykonane roboty oraz materiały muszą odpowiadać wymaganiom PN-EN, posiadać wymagane atesty i dopuszczenia oraz muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Jeżeli w niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowo-technicznej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty /równoważne/. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w dokumentacji projektowo-technicznej. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert. Gdy wystarczajace będą parametry, Zamawiający nie będzie wymagał obliczeń. Przed podpisaniem umowy, Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego uwzględniającego informacje zawarte w projekcie umowy dotyczące możliwości finansowania i SIWZ oraz uzgodni go z Zamawiającym. Łączna wartość wystawianych faktur częściowych VAT w poszczególnych latach finansowania nie może przekroczyć kwoty brutto: w roku 2012 - 1.400.000 zł, w roku 2013 - reszta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium (przy składaniu ofert) - w kwocie 70.000 zł na konto Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380. Wadium wpłacane na konto Zamawiającego powinno mieć adnotację -- nazwę przetargu. Potwierdzenie wniesienia wadium (może być to kserokopia potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium w postaci gwarancji i poręczeń złożyć w oryginale w kasie, a potwierdzoną /za zgodność/ kserokopię dołączyć do oferty. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego w SIWZ terminu składania ofert . Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu zostanie ono zdeponowane w kasie Urzędu Gminy Kobierzyce - pok. 22. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wskazanego terminu znajdzie się ono na podanym rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, powinny one być sporządzone zgodnie z przepisami prawnymi i powinny zawierać wskazany niżej element: - zobowiązanie Gwaranta do /zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, albo - Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, albo - Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, albo - Zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy/ Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 2. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 5 . 3. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy lub zawarcie umowy jest niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy albo nie wniósł zabezpieczenia umowy jeżeli było wymagane. 7. Oferta w trakcie trwania procedury od terminu składania ofert podanego w SIWZ poprzez wybór oferty do terminu podpisania umowy (termin związania ofertą 30 dni) winna być przez cały okres zabezpieczona wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach