Przetargi.pl
Budowa stołówki w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze

Gmina Andrespol ogłasza przetarg

  • Adres: 95-020 Andrespol, ul. Rokicińska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 132 440 , fax. 422 132 434
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrespol
    ul. Rokicińska 126
    95-020 Andrespol, woj. łódzkie
    tel. 422 132 440, fax. 422 132 434
    REGON: 47205774400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrespol.bip.cc

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa stołówki w Szkole Podstawowej w Wiśniowej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie stołówki w budynku szkoły podstawowej w Wiśniowej Górze, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Inwestycja realizowana będzie w Wiśniowej Górze przy ul. Tuszyńskiej 32, na działce nr. ewid. 76. 3. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia obejmują: 3.1. Przebudowę pomieszczeń istniejącej stołówki i zaplecza 3.2. Budowę nowej jednokondygnacyjnej części budynku stołówki 3.3. Wykonanie dodatkowego wejścia do budynku wraz z szybem windy towarowej 4. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać wszystkie prace objęte dokumentacją projektową, w tym między innymi: 4.1. Przebudowę instalacji wodociągowej, 4.2. Przebudowę instalacji hydrantowej, 4.3. Przebudowę instalacji elektrycznej, 4.4. Przebudowę kanalizacji, 4.5. Przełożenie instalacji światłowodowej znajdującej się w miejscu projektowanego obiektu jako połączenie budynków przedszkola i szkoły, 4.6. Przebudowę instalacji gazowej w miejscu projektowanego wejścia dodatkowego do szkoły, 4.7. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, 4.8. Wykonanie instalacji deszczowej, 4.9.Wykonanie instalacji c.o., 4.10. Wykonanie kanalizacji deszczowej, 4.11. Wykonanie wykopów wraz z zabezpieczeniem istniejących budynków, 4.12. Wykonanie konstrukcji nowej części budynku, 4.13. Wykonanie niezbędnych przebić i wyburzeń, 4.14. Wykonanie prac wykończeniowych wewnątrz budynku w zakresie obiektu dobudowanego i pomieszczeń przebudowywanych. 5. Powierzchnia zabudowy 589,90 m2 (401,80m2 - istniejący, 188,10 m2 – projektowany) powierzchnia użytkowa budynku 486,20 m2. 6. Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu i uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w I etapie wykonał przebudowę istniejącej części stołówki, w sposób umożliwiający korzystanie z pomieszczeń kuchni, stołówki i parteru istniejącej części szkoły. Zakres robót obejmujący przebudowę istniejącej części: 7.1. Budowa i wykończenie wejść zewnętrznych „A” i „B” ( murowanie, izolacje, wylewka, schody, płytki niepoślizgowe, mrozoodporne, tynki, uzupełnienie elewacji z izolacją z wełny mineralnej - strona południowa). 7.2. Rozbiórka ścian i ścianek wewnętrznych (piwnic i parteru). 7.3. Budowa nowych ścian spełniających warunki oddzielenia pożarowego wg. oznaczeń na projekcie. 7.4. Montaż nadproży i przekucia otworów - przejść. 7.5. Obróbka otworów. 7.6. Montaż stolarki drzwiowej wg. oznaczeń na projekcie. 7.7. Uzupełnienie posadzek. 7.8. Wykonanie toalety i pomieszczeń gospodarczych: 0.2, 0.3, 0.4, 0.6. 7.9. Wydzielenie pomieszczeń 0.11 i 0.12 z wykończeniem tynkiem i malowaniem. 7.10. Wykonanie instalacji wewnętrznych; - wody użytkowej - wody p. pożarowej +hydranty - kanalizacji - centralnego ogrzewania - elektrycznej z montażem opraw awaryjnych i ewakuacyjnych. 7.11. Budowa wentylacji mechanicznej, przejścia przez ściany zabezpieczenia pożarowe. 7.12. Zamurowania otworów okiennych. 7.13.Przebudowę instalacji zewnętrznych: - instalacja gazowa - kanalizacja 8. II etap realizacji robót budowlanych obejmuje, miedzy innymi: 8.1. wykonanie fundamentów 8.2. wykonanie konstrukcji żelbetowej i stropodachu 8.3. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej 8.4. wykonane schodów tarasowych 8.5. wykonanie dodatkowego wejścia do budynku wraz z szybem windy 8.6. pozostałe prace elektryczne 8.7. pozostałe prace wentylacyjne 8.8. wykonanie docieplenia budynku 8.9. wykonanie pokrycia dachów papą termozgrzewalną 8.10. tynkowanie, malowanie 9. Zamawiający dopuszcza możliwość jednoczesnego wykonywania robót budowlanych z pierwszego i drugiego etapu. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót składający się na przedmiot zamówienia określony został w: 10.1. Dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ, obejmującej w szczególności projekt budowlany, 10.2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zwaną dalej STWiORB) – stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ, 11. Przedmiary robót załączone do SIWZ, jako Załącznik nr 12 są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiary pełnią funkcję pomocniczą. 12. Wykonawca ma obowiązek współpracować i udostępnić plac budowy Zamawiającemu oraz innym podmiotom wskazanym przez Zamawiającego w zakresie promocji inwestycji, tj. wykonania niezbędnej dokumentacji fotograficznej i umieszczenia niezbędnych tablic informacyjnych. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszelkich obowiązujących przepisów prawa, w szczególności bezpieczeństwa i higieny pracy. 14. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 14.1. Pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce, a niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych, 14.2. Przedstawienie do zaopiniowania Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, w celu zapewnienia właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu, 14.3. Uzyskanie wszelkich stosownych decyzji, ekspertyz, badań oraz opinii wraz z poniesieniem kosztów ich uzyskania oraz wykonania, 14.4. Ponoszenie wszelkich kosztów związanych z prowadzeniem robót budowlanych, w szczególności z opłatą za pobór wody, energii elektrycznej i opłaty za pomiary geodezyjne, 14.5. Prawidłową organizację i zabezpieczenie placu budowy, w tym zabezpieczenie przejścia i utworzenie możliwości bezpiecznego użytkowania obiektów przyległych (szkoła podstawowa, liceum i przedszkole) szczególnie w okresie trwania nauki w roku szkolnym. 14.6. Uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nie wskazane wprost w SIWZ, a konieczne do wykonania zgodnie ze sztuką budowlaną, 14.7. Właściwe oznakowanie terenu budowy, do czasu zakończenia i odbioru robót, prowadzenie ich z zachowaniem wymagań przepisów BHP, ppoż oraz w sposób zapewniający bezpieczeństwo pracowników oraz osób postronnych. 14.8. Wykonanie prac zgodnie z właściwymi normami, aktami prawnymi, przepisami i instrukcjami wykorzystując całą dostępną wiedzę i umiejętności budowlane i techniczne do zapewnienia prawidłowego i terminowego wykonania robót budowlanych. 15. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia przed zniszczeniem powierzchni utwardzonych kostką brukową w podcieniu budynku przedszkola i dzieci młodszych oraz od strony nowoprojektowanego wejścia. 16. Zamawiający zastrzega, iż wszelkie roboty stwarzające zagrożenie dla zdrowia i życia osób postronnych (w tym: wykonanie przebudowy instalacji gazu, wykonanie konstrukcji wejścia dodatkowego od strony drogi pożarowej, wykonanie wykopów, przebić do budynku oraz konstrukcji nowego budynku) muszą odbywać się w czasie wolnym od zajęć szkolnych, pozostałe roboty winny być wykonywane w sposób niekolidujący z pracą obiektu i niepowodujący zbędnych zagrożeń dla osób postronnych. 17. Wykonawca w czasie wykonywania robót powinien działać z poszanowaniem własności publicznej i prywatnej oraz dbać o ochronę środowiska i przestrzegać obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 18. Do wykonania przedmiotu zamówienia, należy stosować wyroby budowlane zgodnie z prawem dopuszczone do powszechnego stosowania w budownictwie, oznakowane znakiem CE lub znakiem budowlanym, bądź umieszczone w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych. 19. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, a także jakiekolwiek znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza zaproponowanie przez Wykonawcę wszelkich odpowiedników rynkowych spełniających te same funkcje oraz zapewniających nie niższą jakość oraz parametry użytkowe. Standardy wskazane przez Zamawiającego określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie stanowią jedynie wzorzec jakościowy, tj. określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć inne metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie przez Wykonawcę innych materiałów, elementów i systemów budowlanych, niż określone przez Zamawiającego, pod warunkiem zachowania parametrów i wymagań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych), 2. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach w wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego prowadzony przez: BS Andrespol, nr rachunku : 65 8781 0006 0000 0130 2000 0130, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie, decydować będzie data i godzina uznania środków na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia należy w oryginale załączyć do oferty. Zaleca się, aby dokument nie był na trwałe związany z ofertą (zszyty). 8. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 8.1. Z treści gwarancji i poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, płatne na pierwsze żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta albo Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 8.2. W przypadku każdej z ww. form wniesienia wadium Wykonawca musi jednoznacznie wskazać postępowanie, którego dotyczy wnoszone wadium (znak/numer sprawy lub nazwa postępowania, nr i nazwa części, na które wnoszone jest wadium). 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 10.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej lub 10.2. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.3. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.4. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. Zamawiający w zakresie kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Wykonawca bez wezwania Zamawiającego, zobowiązany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w dziale XVI pkt. 7 SIWZ do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach