Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Fabryczna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 421 664 , fax. 627 422 968
- Data zamieszczenia: 2019-08-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Fabryczna 5
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. 627 421 664, fax. 627 422 968
REGON: 25042318400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkpleszew.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Stacji Kontroli Pojazdów oraz myjni samochodowej w formule zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w zakresie obiektów: - Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa „W sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów” Dz.U. z 2006, nr 40, poz. 275 oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju „Zmieniające rozporządzenie w sprawie zakresu i sposobu przeprowadzania badań technicznych pojazdów oraz wzorów dokumentów stosowanych przy tych badaniach” Dz.U. z 2015, poz. 1076) wraz z pełnym wyposażeniem oraz poczekalnią dla klientów, - myjni samochodowej 4 stanowiskowej, przy czym jedno stanowisko przystosowane do mycia pojazdów TIR, - wykonanie drogi dojazdowej wraz z parkingami, na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego oraz koncepcji (załączniki do SIWZ). 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: a) Wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wymaganych pozwoleń i uzgodnień, b) Wykonanie projektu wykonawczego, w tym również STWiORB i kosztorysów, c) Zapewnienie nadzoru archeologicznego i wcześniejsze uzyskanie odrębnego pozwolenia konserwatorskiego, d) Uzyskanie pozwolenia na budowę i uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew, e) Obsługa geodezyjna, f) Wykonanie prac podstawowych uporządkowanie i zagospodarowanie terenu, g) Inne prace, czynności i opłaty (w tym między innymi projekt organizacji placu budowy), wynikłe w toku realizacji i niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, których wartość musi zawierać cena ryczałtowa, h) Opracowanie i dostarczenie Zamawiającemu instrukcji eksploatacji urządzeń i instalacji uzgodnionej z Zamawiającym, a także przeprowadzenie rozruchu i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie niezbędnym do ich obsługi, i) Opracowanie instrukcji eksploatacji obiektu uzgodnionej z Zamawiającym, j) Sporządzenie do celów archiwalnych dokumentacji powykonawczej k) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu l) Dokonywanie własnym staraniem i na koszt Wykonawcy przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu, przeglądów gwarancyjnych i okresowych zamontowanych urządzeń i elementów, a także wyposażenie zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwanie wad oraz naprawa zainstalowanych urządzeń w okresie gwarancji. 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownego pełnomocnictwa w występowaniu w czynnościach administracyjnych. 4. Zamawiający informuje, iż udostępni wykonawcy miejsce pod ustawienie kontenerów zaplecza budowy w bezpośrednim sąsiedztwie terenu robót. Wykonawca zainstaluje w miejscach wskazanych przez inspektora nadzoru liczniki poboru wody i energii elektrycznej. Rozliczenie za zużyte media odbywać się będzie na podstawie faktury wystawionej przez Zamawiającego. 5. Wykonawca musi zaoferować co najmniej 36 miesięczny okres gwarancji na wykonane roboty budowlane i dokonywanie w tym okresie własnym staraniem i na swój koszt przeglądów gwarancyjnych i przeglądów okresowych wynikających z instrukcji eksploatacji obiektu oraz gwarancje na urządzenia i elementy wyposażenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24-miesiące liczony od daty odbioru całości zamówienia, oraz dokonywanie własnym staraniem i na koszt wykonawcy przeglądów gwarancyjnych i konserwacji wynikających z instrukcji zamontowanych elementów, urządzeń i wyposażenia, zgodnie z zaleceniami bądź wymaganiami ich producentów oraz usuwania usterek powstałych i zgłoszonych w okresie gwarancji (szczegółowo opisane we wzorze umowy), zapewniając ciągłość ich funkcji, co należy skalkulować w cenie ryczałtowej oferty. 6. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto, jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu stanowiącego załącznik do SIWZ, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 7. Wykonawca sporządzi dokumentację projektową i wykona roboty budowlane z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający wymaga: - zorganizowania zaplecza socjalno - technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót na terenie przekazanym przez Wykonawcę (w szczególności toaletę – weryfikacja w dniu następnym po przekazaniu placu budowy), - prowadzenia robót bez zakłócania kontaktów międzyludzkich, - przedstawienia Zamawiającemu informacji, gdzie zostaną zgromadzone materiały jak i sprzęt oraz sposobu zabezpieczenia mienia (w dniu podpisania umowy), - utrzymania terenu wokół robót, który nie spowoduje utrudnień dla mieszkańców, - zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót i przestrzegania przepisów BHP na terenie robót – weryfikacja przez służby BHP Zamawiającego oraz Inżyniera Kontraktu, - wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego jak również z obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, - wszystkie osoby będące na placu budowy muszą posiadać kamizelki odblaskowe z informacją o Wykonawcy (m.in. nazwa firmy), - użycia materiałów posiadających aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. ze zm. o wyrobach budowlanych, - wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w STWiORB, - zapewnienia terenu robót dla osób postronnych jak i dla pracowników Zamawiającego i Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o podwykonawcach, oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego, pełnomocnictwa
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
Dodano: 2024-07-17 - Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-14 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznych w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-06-03 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na potrzeby AQUAPARK KALISZ sp. z o. o. w Kaliszu w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-31 - Pełnienie funkcji koordynatora procesu inwestycyjnego
Dodano: 2024-05-29 - Oprac. dok. projekt.-kosztor. dla inwest. pn. Przebud. ul. Jastrzębiej w Pile na odc. od ul. Przemysłowej do ul. Łabędziej w tym bud. ścieżki rower. w ram. syst. dróg rower. na obsz. ZIT MOF Piły
Dodano: 2024-05-15 - Przygotowanie kompletnego programu funkcjonalno-użytkowego dla zadania pn. „Rozwój zachodniej strefy przemysłowej w Pile, w tym parku przemysłowego Piła-lotnisko”
Dodano: 2023-04-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę rozbudowę i przebudowę dróg w gminie Kobylin.
Dodano: 2023-03-03 - Budowa ulic Żmudzińskiego, Czarneckiego, Mierosławskiego, odcinków ulicy Promiennej i Krzywej w Dobrzycy” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2022-10-25 - Sporządzenie dokumentacji projektowej monitoringu wizyjnego na Oddziale Golęcin POSiR ul. Warmińska 1.
Dodano: 2022-10-09