Przetargi.pl
Budowa sortowni - Gotartów /2015

EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, ul. Bawełniana 18
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6330815, 6330819 , fax. 044 6330819
  • Data zamieszczenia: 2015-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: EKO-REGION Sp. z o.o. Bełchatów
    ul. Bawełniana 18 18
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 044 6330815, 6330819, fax. 044 6330819
    REGON: 59076538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sortowni - Gotartów /2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa przez Wykonawcę budynku sortowni wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach Zakładu Gospodarowania Odpadami w Gotartowie, zgodnie z dokumentami o których mowa w § 1 ust. 2 projektu umowy. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt 1 obejmuje swym zakresem posadowienie przez Wykonawcę m.in. następujących elementów: 1) budynek administracyjno-socjalny z częścią warsztatową (roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne); 2) wiata magazynowa B2 (roboty ogólnobudowlane); 3) wiata garażowa B3 (roboty ogólnobudowlane, instalacje elektryczne); 4) wiata Z1.8a (roboty ogólnobudowlane); 5) budynek sortowni (roboty ogólnobudowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne); 6) waga najazdowa; 7) zbiornik ppoż/wód opadowych; 8) myjnia płytowa; 9) myjnia przejazdowa z zamkniętym obiegiem wody; 10) płyta fundamentowa zbiornika paliwa; 11) instalacje sanitarne zewnętrzne; 12) sieci zewnętrzne NN; 13) stacja transformatorowa wraz z zasilaniem; 14) drogi, zjazdy, utwardzenia, ogrodzenie terenu; 15) szlaban, 2 kpl.; 16) zieleń izolacyjna. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę: 1) przeprowadzenie procedur odbiorowych i uzyskanie niezbędnych pozwoleń i uzgodnień wynikających z przepisów prawa, w tym stanowisk ppoż i sanepidu. 2) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 3) dostarczenie w dniu odbioru końcowego następujących dokumentów w wersji papierowej w języku polskim oraz w wersji elektronicznej (tam gdzie wskazano): a) dziennika budowy; b) dokumentacji powykonawczej, uwzględniającej inwentaryzację geodezyjną w ilości 2 szt. w wersji papierowej oraz 2 szt. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF; c) gwarancji na zastosowane urządzenia i wykonane prace, których warunki będą odpowiadać co najmniej zapisom dotyczącym warunków gwarancji określonych w umowie; d) protokołów z pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz rezystancji izolacji; e) projekt powykonawczy wykonanych instalacji w ilości 2 szt. w wersji papierowej oraz 2 szt. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF; f) atestów, certyfikatów na użyte materiały; g) aprobat technicznych; h) deklaracji zgodności z PN; i) instrukcji eksploatacji i konserwacji dla zainstalowanych instalacji i urządzeń w ilości 2 szt. w wersji papierowej oraz 2 szt. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF; j) instrukcji obsługi dla zainstalowanych instalacji i urządzeń w ilości 2 szt. w wersji papierowej oraz 2 szt. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF; k) wykazu zainstalowanych elementów i urządzeń w ilości 1 szt. w wersji papierowej oraz 1 szt. w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie PDF; l) licencji, deklaracji zgodności CE, m) dokumentów odbiorowych, tj. stanowisko ppoż, sanepidu. n) protokołu szkolenia pracowników w zakresie obsługi konserwacji i eksploatacji zastosowanych urządzeń w ramach budowy Zakładu Zagospodarowania i Unieszkodliwiania Odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Julków, gm. Skierniewice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentach projektowych, które są załącznikami do SIWZ. UWAGI 1) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej terenu wykonania przedmiotu zamówienia, by prawidłowo przygotować i złożyć ofertę. 2) Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest zapoznać się z dokumentacją, o której mowa w §1 ust. 2 projektu umowy w celu uwzględnienia w złożonej ofercie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego i całkowitego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze sztuką budowlaną, posiadaną wiedzą i umiejętnościami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 200 000,00zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa równocześnie z terminem złożenia oferty, tj. do dnia 31.07.2015 roku godz: 11:00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - na konto Zamawiającego w Bank Spółdzielczy w Bełchatowie nr 24 8965 0008 2001 0006 4288 0001 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Niezależnie od formy, w jakiej zostanie wniesione wadium, Zamawiający uzna ważne tylko oferty zabezpieczone wadium, będącym w dyspozycji Zamawiającego. W przypadku wpłaty pieniężnej na konto Zamawiającego kwota wadium musi zostać uznana na rachunku bankowym Zamawiającego - czego potwierdzenie stanowić będą wyciągi bankowe Zamawiającego. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie do oferty kserokopii dokumentu wadium wystawionego na rzecz Zamawiającego poświadczonego za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał gwarancji należy załączyć do oferty w osobnej kopercie. Dokumenty, o których mowa w ust.2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany z ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy, 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertą przed upływem składania ofert, 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego, 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.eko-region.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach