Przetargi.pl
Roboty budowlane związane z wymianą drzwi przeciwpożarowych oraz malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-434 Łódź, ul. Piotrkowska 135
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6350033; 6350000 , fax. 042 6350034; 6350002
  • Data zamieszczenia: 2015-07-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
    ul. Piotrkowska 135 135
    90-434 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6350033; 6350000, fax. 042 6350034; 6350002
    REGON: 47320748200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane związane z wymianą drzwi przeciwpożarowych oraz malowaniem pomieszczeń biurowych w budynku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1.1.wymianie czterech sztuk drzwi przeciwpożarowych na drugiej klatce schodowej w budynku oficyny - na parterze, pierwszym, drugim i trzecim piętrze, 1.2.wykonaniu drobnych prac malarskich i tynkarskich towarzyszących wymianie drzwi przeciwpożarowych, 1.3.wykonaniu prac malarskich w pomieszczeniach biurowych nr 304-307 oraz w dwóch sanitariatach nr 308-309, 1.4.wykonaniu prac malarskich, cyklinowaniu i lakierowaniu parkietu w pomieszczeniu nr 217, 1.5.wymianie i zabudowie w ścianie rur centralnego ogrzewania oraz istniejącego grzejnika, znajdujących się na parterze w klatce schodowej nr 2 w budynku oficyny. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: 2.1. Dokumentacja projektowa - załącznik nr 2, 2.2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik 2, 2.3. Przedmiary robót - załącznik 2. 3.Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe. 4. Wykonawca zapewni do wykonania zamówienia kadrę pracowniczą posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe. 5. Wykonawca dokona naniesień powykonawczych na dokumentacji otrzymanej od Zamawiającego. 6. Wykonawca zabierze i zutylizuje zdemontowane drzwi przeciwpożarowe na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami. 7.Zamawiający udostępnia możliwość dokonania przez Wykonawcę szczegółowej wizji obiektu i miejsca prowadzenia robót, w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej.Zamawiający wyznacza termin na dokonanie wizji lokalnej na dzień 23 lipca 2015 r.w godz. od 8.00 do 11.00. 8.Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu robót, co z kolei wiązać się może z koniecznością pracy przemiennej z pracą Sądu oraz w dni wolne od pracy. Głównie chodzi o prace uciążliwe dla funkcjonowania Sądu tj. hałas, zapylenie, wibracje. 9.Dostawy materiałów muszą odbywać się na bieżąco (z logistyką zapewniającą zapas materiałów na jeden dzień pracy), gdyż Zamawiający nie dysponuje pomieszczeniem magazynowym, które mógłby oddać do dyspozycji Wykonawcy na czas prowadzenia prac. Poza tym wszystkie dostawy materiałów i urządzeń z uwagi na specyfikę usytuowania Sądu oraz rodzaj prowadzonej działalności powinny odbywać się po godzinach pracy Zamawiającego. 10.Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie 5 dni od daty podpisania umowy szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót, który określi poszczególne etapy odbieralne prac, z uwzględnieniem zachowania ciągłości pracy Sądu. 11.Wykonawca przed przystąpieniem do prac malarskich zobowiązany będzie do wyniesienia mebli, dywanów, sprzętu biurowego i komputerowego oraz akt sądowych z pomieszczeń objętych pracami we wskazane przez Zamawiającego miejsca na terenie budynku. Po zakończonych i odebranych pracach meble, dywany, sprzęt biurowy itp. muszą zostać wniesione prze Wykonawcę do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń. Koszt tej usługi Wykonawca skalkuluje w cenie oferty. 12.W trakcie prowadzonych prac Wykonawca musi zabezpieczyć swobodny dostęp do pomieszczeń biurowych. 13. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu dnia prowadzenia robót ma obowiązek sprzątnięcia miejsca pracy, usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci - zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami. 14.Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia. 15.Gwarancja i rękojmia za wady 15.1.Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na wszystkie roboty ogólnobudowlane składające się na przedmiot zamówienia przy założeniu, że minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji 84 miesiące. Okres gwarancji i rękojmi za wady liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokółem odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 15.2. Okres gwarancji na wmontowane drzwi przeciwpożarowe zgodnie z warunkami gwarancji producenta, lecz nie krótszy niż 24 miesiące. Wykonawca może udzielić gwarancji dłuższej od gwarancji producenta, jednak maksymalny okres gwarancji nie może przekroczyć 60 miesięcy. 15.3. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi za wady jako zobowiązanie Wykonawcy do usunięcia wad, które ujawniły się w przedmiocie umowy w ciągu terminu określonego w gwarancji. Gwarancja odnosi się do wad powstałych z przyczyny tkwiącej w przedmiocie umowy którego gwarancja dotyczy. Gwarancja nie wygasa w skutek spełnienia świadczenia gwarancyjnego i trwa aż do celu osiągnięcia gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442212203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji na roboty ogólnobudowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.wsa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach