Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg
- Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
ul. Lubelska 84 84
23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
REGON: 00052410500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Skateparku na terenie MOSiR w Kraśniku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. Zakres realizowanego zamówienia obejmuje budowę skatepark w zakresie : Roboty ogólno budowlane: 1. roboty ziemne, 2. wykonanie płyty skateparku w technologii DST (Dry Shake Topping), 3. dostawa i montaż elementów wyposażenia skateparku zatopiony - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczen
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali min. 1 zadanie polegające na budowie skateparku w technologii DST (Dry Shake Topping) o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 000 zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia (1 - 0) i zostanie przeprowadzona w oparciu o dokumenty złożone zgodnie z punktem VII SIWZ, zgodnie z poniższym opisem dokonania oceny ich spełniania. Ad. 1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad. 2 Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu prac wykonanych w ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał min. 1 zadanie polegające na budowie skateparku w technologii DST (Dry Shake Topping) o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia należy złożyć dokumenty stwierdzające, że osoby te posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz ww dokumentów należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 300 000 zł. Ad. 4 Na potwierdzenie spełnienia warunku nie wykluczenia Wykonawcy z postępowania należy złożyć oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ oraz dokumenty określone w rozdziale VII pkt. 4, 5. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca nie zalega z opłatami i podatkami lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg określonego wzoru - zał. nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał wymagane roboty, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 7. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej, oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku nie dysponowania takimi osobami przez Wykonawcę. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy (w kwocie nie mniejszej niż 300 000 zł), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. bez podpisu), spowoduje odrzucenie oferty. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej zapisanej stronie z wyjątkiem oświadczeń i pełnomocnictw, które należy składać w formie oryginału. Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie 1: Zagospodarowanie placu przy świetlicy wiejskiego w m. Jatutów- budowa placu zabaw, siłowni i ogrodzenia -ETAP I Zadanie 2: Urządzenie placu do rekreacja w m. Skokówka - ETAP I Zadanie 3: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Pniówek- rekreacja i wypoczynek , monitoring zewnętrzny. Zadanie 4: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Wieprzec- rekreacja - ETAP I Zadanie 5: Urządzenie placu wiejskiego w m. Zwódne - plac zabaw, rekreacja i wypoczynek - ETAP I
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa i budowa kompleksu boisk i placu zabaw dla dzieci w miejscowości Stara Wieś - Etap I
Dodano: 2016-07-13 - Zadanie 1: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Wieprzec - rekreacja - ETAP I Zadanie 2: Urządzenie placu przy świetlicy wiejskiej w m. Wierzchowiny - rekreacja - ETAP I Zadanie 3: Urządzenie placu wiejskiego w m. Zwódne - plac zabaw-rekreacja - ETAP I Zadanie 4: Zagospodarowanie placu wiejskiego w m. Szopinek - rekreacja i wypoczynek - ETAP I Zadanie 5: Budowa obiektu sceny w m. Płoskie ( na placu przy Zespole Szkół)
Dodano: 2016-06-23 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO PRZY GIMNAZJUM NR 3 W ŁUKOWIE
Dodano: 2016-05-13 - Roboty budowlane w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu sportowego przy Szkole Podstawowej nr 2
Dodano: 2016-03-02 - Budowa kompleksu lekkoatletycznego przy Zespole Szkół nr 2 w Świdniku (w tym budowa bieżni, skoczni w dal i skoczni wzwyż) - bez nawierzchni syntetycznej
Dodano: 2015-10-19 - Przebudowa boiska piłkarskiego i budynku zaplecza socjalno - sanitarnego w Piszczacu
Dodano: 2015-10-02 - BUDOWA TRENINGOWEGO OBIEKTU LEKKOATLETYCZNEGO W WARIANCIE 200 M PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 5 W ŁUKOWIE
Dodano: 2015-09-17 - Rozbudowa o halę sportową budynku Gimnazjum nr 10 w Lublinie, przy ul. Wajdeloty 12
Dodano: 2015-08-07 - Budowa boiska wielofunkcyjnego przy I Liceum Ogólnokształcącym im. Marii Skłodowskiej-Curie w Rykach
Dodano: 2015-06-17