Gmina Łabunie ogłasza przetarg
- Adres: 22-437 Łabunie, ul. Zamojska 50
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6113019 , fax. 084 6113026
- Data zamieszczenia: 2009-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
ul. Zamojska 50 50
22-437 Łabunie, woj. lubelskie
tel. 084 6113019, fax. 084 6113026
REGON: 00053801800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Bródek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Bródek zgodnie z przygotowaną dokumentacją projektowo-kosztorysową w szczególności: branża budowlana: wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, izolacja przeciwwilgociowa p - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wnoszenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a)wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. dniem 31 marca 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - , z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 4. do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, itp.), b)dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci , instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych c)Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał lub kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 -pkt od 1 do 4 Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 5 oraz Załącznik Nr 6 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: 1)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń 1)Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający żąda: 1)Wykazu wykonanych dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. dniem 31 marca 2009 r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ . Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (np. protokoły odbioru, referencje itp) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 2)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). 4.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej wartości składanej oferty. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę równą co najmniej wartości składanej oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.labunie.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie remontu pomieszczeń sanitarnych oraz adaptacji pomieszczeń biurowych na potrzeby zwiększenia liczby pomieszczeń sanitarnych i socjalnych w budynku Lubelskiego Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie przy ul. Spokojnej 4 - Etap 1 (Pion A oraz instalacje na poziomie niskiego parteru)
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-09-15 - Dostosowanie pomieszczeń Przedszkola Samorządowego w Krasnobrodzie przy ul. Lelewela 37 do wymogów ochrony przeciwpożarowej w zakresie zawartym w decyzji Nr PZ-5580/8-7/13 z dnia 29 kwietnia 2013 roku.
Dodano: 2015-09-04 - Opracowanie dokumentacji projektowej wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne w budynkach nr 28, 36, 53, 60, 61 i 67 Komendy NOSG oraz wykonanie robót instalacyjnych wymiany opraw oświetleniowych na energooszczędne ww. budynków
Dodano: 2015-09-03 - Budowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Gołąb
Dodano: 2015-08-26 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Nieliszu o łącznik sali gimnastycznej z budynkiem szkoły wraz z urządzeniami budowlanymi odcinek kanalizacji deszczowej
Dodano: 2015-08-26 - Budowa wiaty - zadaszenia nad kojcami dla cieląt wraz z utwardzeniem terenu na działce nr 37/8 na terenie Stadniny Koni w Janowie Podlaskim.
Dodano: 2015-08-12 - Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym
Dodano: 2015-07-23 - Roboty budowlane polegające na budowie trzech budynków wielorodzinnych przy ul. Zygmunta Augusta - budynki 1A, 1B, 1C w Lublinie
Dodano: 2015-07-21 - Zaprojektowanie i wykonanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego
Dodano: 2015-06-22