Przetargi.pl
Budowa siłowni zewnętrznej w Parku im. Szarych Szeregów

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 94-303 Łódź, Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426327579 , fax. +48426329290
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    Konstantynowska 8/10
    94-303 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426327579, fax. +48426329290
    REGON: 101465672
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa siłowni zewnętrznej w Parku im. Szarych Szeregów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    [wszelka numeracja w niniejszym ogłoszeniu jest zgodna z numeracją z załącznika nr 6 do Ogłoszenia - Instrukcja dla Wykonawców] Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 3.1 Budowie siłowni zewnętrznej w Parku im. Szarych Szeregów, która obejmować będzie: 3.1.1 Prace przygotowawcze i rozbiórkowe. 3.1.2 Dostawę i montaż nowych urządzeń siłowni zewnętrznej. 3.1.3 Budowę nowych nawierzchni alejek i placów siłowni z kostki betonowej. 3.1.4 Założenie zieleni. 3.1.5 Uzupełnienie nawierzchni żwirkowych alejek przy wymienianych obrzeżach. 3.1.6 Prace porządkowe. 3.1.7 Obsługę geodezyjną, w tym wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. 3.2 Zamówienie, o którym mowa powyżej, winno zostać wykonane na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej pn. „Projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu siłowni zewnętrznej w Parku im. Szarych Szeregów w Łodzi”, opracowanej w 2016 r. przez Pracownię Architektury i Krajobrazu Monika Reppel-Michnowska. Zakres przedmiotu zamówienia stanowią roboty, o których mowa w pkt. 3.1, a z pozostałego zakresu ujętego w w/w dokumentacji Zamawiający czasowo rezygnuje. 3.3 Teren parku nie jest objęty ochroną konserwatorską. 3.4 Zamawiający nie wskazał przedmiotu umów o podwykonawstwo niepodlegających obowiązku zgłoszenia. 3.5 Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.6 Wykonawca winien złożyć na etapie składania swojej oferty oświadczenie, że wszystkie czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych składających się na przedmiot zamówienia, o ile nie będą wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nich działalności gospodarczej, będą wykonane przez osoby zatrudnione przez niego lub jego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy - Kodeks pracy. 3.7 Wykonawca, winien najpóźniej w dniu przekazania placu budowy dostarczyć Zamawiającemu wykaz pracowników skierowanych do realizacji zamówienia z przypisaniem im wykonywanych czynności/ funkcji zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. W/w wykaz winien być aktualizowany na bieżąco tj. w przypadku każdorazowych zmian personalnych. 3.8 Wykonawca winien zapoznać się z projektem, o którym mowa w pkt 3.2. i oświadczyć, że nie ma do niego żadnych zastrzeżeń oraz że prace będące przedmiotem jego opracowania są w pełni możliwe do zrealizowania. 3.9 Wykonawca winien zachować szczególną uwagę i ostrożność podczas wykonywania prac, zwłaszcza związanych z przemieszczaniem się sprzętu budowlanego. 3.10 Roboty muszą być zaplanowane i prowadzone w taki sposób , aby nie miały negatywnego wpływu na utrzymanie porządku ani na stan zdrowotny drzew i krzewów wskazanych w projekcie do zachowania. 3.11 Miejsce wykonania robót budowlanych: obręb ulic Głowackiego, Staszica, Plater, Górnicza, Marysińska oraz ul. Boya-Żeleńskiego, działka nr 82/2 w obrębie B-50. 3.12 Wymagany okres gwarancji: 60 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Warunki gwarancji zostały określone w karcie gwarancyjnej stanowiącej złącznik do umowy. 3.13 Kod CPV: 45112711-2 roboty w zakresie kształtowania parków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1 Zamawiający zgodnie z art. 76 ust. 3 Ustawy żąda od Wykonawcy wniesienia wadium. 10.1.1 w wysokości: 3.000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych 00/100), 10.1.2 wadium należy wnieść w terminie 4 dni od dnia przekazania zaproszeń do udziału w licytacji elektronicznej do godziny 15:30. Uwaga: Zamawiający w zaproszeniu do licytacji poinformuje o wyznaczonym terminie wniesienia wadium. 10.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 Ustawy, tj.: 10.2.1 pieniądzu, 10.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 10.2.3 gwarancjach bankowych, 10.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 jt.). 10.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu, o którym mowa w punkcie 10.1.2. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: Bank: Getin Noble Bank S.A. Nr: 67 1560 0013 2312 6179 3000 0009 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania ZZM.WOA.ZP.2510.18.2017 10.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to zaleca się, aby dowód wniesienia wadium został przesłany na adres: zamówienia@zzm.lodz.pl. Dopuszcza się również złożenie takiego potwierdzenia w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na zasadach określonych w punkcie 10.5. 10.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to oryginał wadium winien zostać złożony w sekretariacie Zamawiającego tj. Zarząd Zieleni Miejskiej w Łodzi ul. Konstantynowska 8/10 do upływu terminu o którym mowa w punkcie 10.1.2. 10.6 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 10.6.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 10.6.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 10.6.3 kwotę wadium, 10.6.4 termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą, 10.6.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 10.6.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10.6.5.2 którego oferta została wybrana: 10.6.5.2.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.6.5.2.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.6.5.2.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10.7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 10.6 Ogłoszenia. 10.8 Wykonawca, który nie wniesie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy zostanie przez Zamawiającego niedopuszczony do udziału w licytacji elektronicznej. 10.9 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach