Przetargi.pl
REWALORYZACJA PARKU BELZACKIEGO.

Miasto Piotrków Trybunalski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Pasaż Karola Rudowskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 327 796 , fax. 447 327 798
  • Data zamieszczenia: 2020-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski
    Pasaż Karola Rudowskiego 10
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 447 327 796, fax. 447 327 798
    REGON: 59064846800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.piotrkow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REWALORYZACJA PARKU BELZACKIEGO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. W ramach zamówienia zostaną wykonane: 2. Roboty drogowe: 2.1. rozbiórkowe i przygotowawcze:  roboty pomiarowe (geodezyjne)  rozebranie podbudowy z kruszywa  rozebranie krawężników betonowych, i ław betonowych  rozebranie obrzeży na podsypce piaskowej  rozebranie nawierzchni z trylinki i nawierzchni mineralnej 2.2. roboty ziemne 2.3. nawierzchnie alejek: gruntowe, z kostki płomieniowanej granitowej, z płyt granitowych i kamiennych. Nawierzchnie elastyczne z EPDM. Nawierzchnie bitumiczne.  krawężniki i obrzeża  obrzeża stalowe 10x120  obrzeża drewniane 2.4. przepust:  przepust jednootworowy, ramowy betonowy 2m x 2 m  podbudowa z betonu, przyczółki betonowe 3. Roboty inżynieryjne - budowa kanalizacji sanitarnej 3.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 3.2. roboty ziemne 3.3. kanały z rur kanalizacyjnych fi 160 PVC, lite SN8 3.4. inspekcja kamerą kanałów sanitarnych 3.5. regulacja pionowa włazów kanałowych 4. Roboty inżynieryjne – wodociąg z przyłączami 4.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 4.2. roboty ziemne 4.3. układanie wodociągu z rur PVC 110 SDR11 i PE 125 4.4. montaż skrzynek wodociągowych do zasuw 4.5. montaż hydrantów pożarowych nadziemnych 4.6. płukanie sieci 4.7. próba wodna szczelności sieci wodociągowych. 5. Roboty inżynieryjne remont stawu i rowów 5.1. roboty przygotowawcze i demontażowe 5.2. roboty ziemne 5.3. roboty montażowe 6. Roboty elektryczne : 6.1. roboty ziemne 6.2. roboty montażowe 6.3. montaż latarni 6.4. budowa kanalizacji kablowej z rur PCW 6.5. montaż kamer monitoringu 6.6. układanie kabli i rur osłonowych 6.7. badanie linii kablowej N.N. 7. Zieleń 7.1. sadzenie drzew i krzewów 7.2. sadzenie bylin, ziół 7.3. humusowanie i plantowanie gruntu 7.4. sianie trawy 7.5. wycięcie drzew i karpin 7.6. pielęgnacja wykonanych nasadzeń 7.7. przesadzenie drzew 7.8. cięcia sanitarne i pielęgnacyjne (z wyłączeniem pomników przyrody) 8. Mała architektura 8.1. plac zabaw 8.2. siłownia zewnętrzna 8.3. trejaże i altany 8.4. belwederek 8.5. ławki, kosze, stojaki 8.6. tablice informacyjne 8.7. WC z gotowych elementów 8.8. scena letnia 8.9. pomost, 8.10. kładka, 8.11. taras widokowy 9. Dodatkowe wymagania: 9.1. Roboty należy wykonywać ściśle z wydanymi decyzjami przyrodniczymi, w tym Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska oraz Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 9.2. Wykonawca zobowiązany jest: 9.2.1. zapewnić nadzory przyrodnicze, w szczególności: dendrologiczny, ornitologiczny, ichtiologiczny, herpetologiczny oraz eksperta przyrodnika w związku z występującą populacją bobrów. 9.2.2. opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu dla potrzeb budowy przepustu na ul. Dworskiej. 9.2.3. prowadzić roboty w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do firm mających siedzibę w Parku. 9.2.4. poinformować użytkowników Parku o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót drogowych i instalacyjnych. 9.2.5. zapewnić pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny. Inwentaryzacji podlegają wszystkie wykonane elementy, włącznie z robotami zieleniarskimi. 9.2.6. przeprowadzić niezbędne próby i badania wynikające z przepisów i prawa budowlanego. 9.2.7. przeprowadzić wizję stanu technicznego budynków znajdujących się w strefie oddziaływania robót. Wymagane jest wykonanie dokumentacji fotograficznej po przekazaniu placu budowy – wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez zamawiającego. 9.2.8. zgłosić rozpoczęcie prac do odpowiednich jednostek – gestorów sieci, celem poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – CZĘŚĆ II SIWZ. 1. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. roboty hydrotechniczne. 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności wykonywane na rzecz wykonawca jak i podwykonawców w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) roboty konstrukcyjne alejek – układanie obrzeży, kostki kamiennej i podbudowy, 2) roboty instalacyjne – remontowe stawu i rowów, 3) roboty związane z oświetleniem alejek, 4) roboty zieleniarskie; 2.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę: W celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) osoby zaangażowane do wykonania robót będą nosiły na terenie budowy oznaczenia identyfikujące podmioty, które je zatrudniły oraz posiadały dokumenty pozwalające na ich identyfikację 2) wykonawca ma obowiązek przedstawienia inspektorowi nadzoru inwestorskiego poniżej wskazane dowody:  listę osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (oświadczenie), zaangażowanych do wykonywania ww. czynności na terenie budowy – przed ich przystąpieniem do tych czynności. Lista/y osób powinna zawierać w szczególności: dokładne określenie wykonawcy/podwykonawcy, datę złożenia, czynności wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imiona i nazwiska tych osób, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, podpis osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;  wyjaśnienia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę wykonujących ww. czynności;  oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełniania tego wymogu i dokonywania ich oceny – na wezwanie inspektora nadzoru inwestorskiego, w tym umowy o pracę pracowników wskazanych na ww. listach wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli został sporządzony) w formie kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem. Umowa/y powinny być poddane pseudoanonimizacji w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2.2. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia osób na umowę o pracę: W przypadku niespełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności lub uniemożliwienia kontroli tego wymogu – za każdy taki przypadek zamawiający przewiduje karę umowną lub w wysokości 5 000,00 zł.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 300.000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. (Dz. U. 2019, poz. 310) o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert: 1) w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu:  należy dokonać przelewu na rachunek bankowy zamawiającego (niedopuszczalna jest bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie zamawiającego lub banku): GETIN NOBLE BANK S.A. KONTO DEPOZYTÓW: 58 1560 0013 2323 1404 1000 0003  w tytule przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium – przetarg nieograniczony pn.: REWALORYZACJA PARKU BELZACKIEGO– znak SPZ.271.23.2020.  prawidłowe wniesienie wadium następuje w terminie uznania rachunku zamawiającego przed upływem wymaganego terminu, w wymaganej wysokości,  w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wnoszone w częściach przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przez jednego z nich lub przez pełnomocnika. 2) w przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, wykonawca przekazuje wadium, sporządzone w jednej z poniższych postaci:  w postaci elektronicznej – naturalny dokument elektroniczny (dokument, oświadczenie wygenerowane elektronicznie) – oryginał, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/ poręczenia,  w postaci papierowej – oryginał, podpisany własnoręcznym podpisem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wystawcy gwarancji/ poręczenia. Dokument gwarancji/poręczenia musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. Z treści dokumentu gwarancji/poręczenia musi jednoznacznie wynikać:  odpowiedzialność gwaranta za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp,  zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty nieodwołalnie i bezwarunkowa na pierwsze żądanie zamawiającego, zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a lub 5 bez konieczności potwierdzana tych okoliczności przez wykonawcę i składania jakichkolwiek dodatkowych oświadczeń, dokumentów lub dokonania czynności przez wykonawcę lub osoby trzecie, bez pośrednictwa banku korespondenta lub innej tego typu instytucji. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium może być wniesione przez jeden z podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z tym że w treści gwarancji lub poręczenia zaleca się, aby zostali wymienieni (objęci zakresem gwarancji/poręczenia) wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. W przypadku gwarancji/poręczenia, w której treści nie zostaną wymienieni jako zobowiązani wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zabezpieczenie oferty wspólnej będzie skuteczne jeżeli gwarancja wadialna zostanie wystawiona po zawiązaniu konsorcjum na pełnomocnika wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) należy wnieść w sposób określony w rozdziale VIII SIWZ – odpowiednio. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-2 i ust. 4 ustawy Pzp. 5. Niewniesienie wadium w wymaganej wysokości, w wyznaczonym terminie (dotyczy także przedłużonego terminu związania ofertą oraz ponownego wniesienia wadium na podst. art. 46 ust. 3 ustawy Pzp), dopuszczonej formie lub wniesione w sposób nieprawidłowy skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. pkt 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO wykonawca jest zobowiązany, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach