Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowych na terenie gminy Subkowy

Gmina Subkowy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-120 Subkowy, ul. Józefa Wybickiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 368 530 , fax. 585 368 530
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Subkowy
    ul. Józefa Wybickiego 19 a
    83-120 Subkowy, woj. pomorskie
    tel. 585 368 530, fax. 585 368 530
    REGON: 19167535600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.subkowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowych na terenie gminy Subkowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowych na terenie gminy Subkowy, województwo pomorskie. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45100000-8 – przygotowanie terenu pod budowę 45231300-8 – roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45231100-6 – ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 w powiązaniu z art. 39 ustawy Pzp, którego wartość nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. W przypadku wątpliwości, niejasności, wykonawca powinien przyjąć, że w pierwszej kolejności mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp i aktów wykonawczych, a w drugiej kolejności zapisy niniejszej SIWZ oraz treść ogłoszenia o zamówieniu. Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje zastosowanie art. 24aa ust 1 ustawy Pzp, tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Opis przedmiotu zamówienia: Część I: budowa sieci wodociągowej z przyłączami do granic działek budowlanych w obszarze nowo wydzielonej jednorodzinnej zabudowy mieszkaniowej, Brzuśce ul. Krótka: Roboty obejmują wszystkie czynności mające na celu budowę sieci wodociągowej w ul. Krótkiej – działki nr 279/1, 272, 269/5 (obręb 0001 Brzuśce) Gmina Subkowy wraz z przyłączami do granic działek budowlanych w obszarze nowo wydzielonej jednorodzinnej zabudowy mieszkaniowej do działek nr 273, 269/4, 269/3, 274/1, 274/4, 885/5, 885/4, 269/1, 269/2 (obręb 0001 Brzuśce) Gmina Subkowy. Ogólny zakres robót a) Wodociąg z rur polietylenowych (PE100) PN10, Ø 110 mm – 190,00 mb; b) Wodociąg z rur polietylenowych (PE100) PN10, Ø 90 mm – 67,00 mb; c) Wodociąg z rur polietylenowych (PE100) PN10, Ø 63 mm – 12,00 mb; d) Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN 100 mm z obudową i skrzynką uliczną - 5 szt.; e) Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN 80 mm z obudową i skrzynką uliczną - 1 szt.; f) Zasuwa żeliwna kołnierzowa DN 50 mm z obudową i skrzynką uliczną - 1 szt.; g) Hydrant podziemny DN 80 mm z zasuwą odcinającą - 2 kpl. Część II: budowa sieci wodociągowej w obszarze nowej zabudowy mieszkaniowej w Wielgłowach. Roboty obejmują wszystkie czynności mające na celu budowę sieci wodociągowej obszarze nowej zabudowy mieszkaniowej w miejscowości Wielgłowy wraz z przyłączami do części działek, w pasach dróg gminnych oraz na terenie prywatnych działkach o numerach ewidencyjnych: 248/1, 248/3, 249/2, 248/11, 252 obręb: 0001 Brzuśce. Zakres robót: Projektowana jest rozbudowa sieć wodociągowej z rur PE, o całkowitej długości L = 726 m, w tym: zespół działek „249/11” PE DZ 110 L = 726 m. Przyłącza wodociągowe: zespół działek „249/11” PE DZ 40/50, szt. 2, L = 3 m. Uwaga: W działkach nr 252 i 249/11 została umieszona linia kablowa energetyczna. W dokumentacji zawarty jest szerszy obszar opracowania, w tym nieobjęty zakresem niniejszego zamówienia. Część III: budowa sieci wodociągowej łączącej wodociągi grupowe Wielgłowy–Waćmierz z pompownią wody: Roboty obejmują wszystkie czynności mające na celu budowę sieci wodociągowej w pasach dróg gminnych, na terenie prywatnych działkach rolnych o numerach ewidencyjnych: 110/2, 187, 188/14 obręb 0001 Brzuśce, 107 obręb 0006 Waćmierz; 79 obręb Gniszewo. Zakres robót : Projektowana jest rozbudowa sieć wodociągowej z rur PE, o całkowitej długości L = 1178 m, w tym: PE DZ 110 L = 1086 m, PE DZ 160 L = 92 m . Pompownia wody w zbiorniku podziemnym okrągłym Dw = 2,5 m z ogrodzeniem. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia jest przedstawiony w SIWZ i w projektach budowlanych, przedmiarach robót i innych dokumentach stanowiących załącznik nr 8) – zwanym dalej „Dokumentacją”. Uwagi do wszystkich części: W przypadku, gdy w Dokumentacji wskazane zostały znaki towarowe, pochodzenie materiału, produktu, urządzenia itp. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, produktu, urządzeń równoważnych tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane w Dokumentacji. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.) W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. Wykonawca gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w szczególności: osobę, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną w dokumentacji technicznej – projekcie budowlanym, przedmiarze robót, SIWZ. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej terenu, który zostanie objęty umową. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzanych robót. Zamawiający nie dopuszcza całkowitego zamknięcia dróg. Wykonawca na własny koszt usuwa ewentualne uszkodzenia infrastruktury znajdującej się w pasie drogowym. W przypadku uszkodzenia podczas robót ziemnych urządzeń melioracyjnych, należy je bezwzględnie odbudować. W związku z prowadzonymi robotami Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zezwoleń na czasowe zajęcie pasów dróg. Wykonawca zapewnienia materiały, sprzęt i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmujące ludzi, materiały, roboty i sprzęt, na kwotę nie mniejszą niż kwota złożonej oferty. W przypadku, gdy okres aktualnie posiadanego ubezpieczenia kończy się w trakcie trwania realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia ubezpieczenia OC na warunkach nie gorszych, niż warunki dotychczasowego ubezpieczenia. Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (np. śmieci, gruz i inne), co musi zostać potwierdzone w dokumentacji odbiorowej (może to być np. oświadczenie). Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje na własny koszt liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii (jeżeli będzie to konieczne). Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu, jaki był przed rozpoczęciem robót, istniejącą zieleń przydrożną należy odtworzyć (jeżeli takowa występuje). Przed rozpoczęciem odbioru końcowego Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu kompletną dokumentację powykonawczą. Wykonawca w celu potwierdzenia prawidłowości wykonania zadania przekaże Zamawiającemu w szczególności niżej wymienione dokumenty: • oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją techniczną, warunkami pozwolenia na budowę, przepisami i normami; • oświadczenie o doprowadzeniu do należytego stanu technicznego terenu budowy i terenów przyległych; • dokument potwierdzający złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej operatu technicznego inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej mapy pomiaru powykonawczego; • gwarancje i atesty producentów na wbudowane materiały; • protokoły badań i sprawozdań (np. zagęszczenie gruntu itp.); • w przypadku wystąpienia zmian nieistotnych w projekcie lub w warunkach pozwolenia na budowę rysunki wchodzące w skład zatwierdzonego projektu z naniesionymi zmianami potwierdzone przez projektanta; • oryginał dziennika budowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wpisanej do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapy inwentaryzacji powykonawczej, niezwłocznie po jej otrzymaniu, nie później jednak, niż 3 miesiące od dnia wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ująć w swej wycenie wszelkie koszty związane ze sporządzeniem i wykonaniem dokumentacji powykonawczej w 1 egz. (np. atesty, aprobaty, itp). Pomiar geodezyjny powykonawczy musi być sporządzony w 2 egz. Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót. Wykonawca zobowiązany jest do skalkulowania ceny za przedmiot zamówienia z należytą starannością w oparciu o dokumentację projektową. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na swoje roboty na okres minimum 36 miesięcy od dnia odbioru inwestycji przez Zamawiającego. Gwarancja producenta na zamontowany sprzęt musi obejmować co najmniej rok od dnia odbioru końcowego. W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszej SIWZ. Obowiązującym wynagrodzeniem jest wynagrodzenie ryczałtowe na każde zadanie (w przypadku, gdy Wykonawca będzie wykonywał 2 lub 3 części możliwe jest dokonanie osobnych odbiorów i rozliczeń za każdą część).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: • część I: 7000,00 zł; • część II: 2500,00 zł; • część III: 4000,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 41 8345 0006 0012 8717 2000 0014 Urzędu Gminy w Subkowach, ul. Józefa Wybickiego 19a, przed terminem składania ofert, z oznaczeniem: „Wadium – Budowa sieci wodociągowych na terenie gminy Subkowy, część …”. 4. Wniesienie wadium oznacza uznanie kwoty wadium przez Zamawiającego. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku musi nastąpić do dnia 27.10.2020 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz powinno być wystawione na Gminę Subkowy adres: ul. Józefa Wybickiego 19a, 83-120 Subkowy. Oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia należy złożyć wraz z ofertą. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej – oryginał należy złożyć w kopercie z ofertą (nie wpinać trwale do oferty), natomiast kopię wpiąć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien: a) przewidywać bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego, b) zawierać sformułowanie zobowiązania gwaranta do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze żądanie zapłaty wystawione przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach