Przetargi.pl
Przebudowa ul. Kolejowej w miejscowości Rokitki

Gmina Tczew ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Lecha
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 530 51 32 , fax. (058) 530 51 30
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tczew
    ul. Lecha 12
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. (058) 530 51 32, fax. (058) 530 51 30
    REGON: 19167537900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ul. Kolejowej w miejscowości Rokitki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Kolejowej w miejscowości Rokitki. Przebudowywana ulica zlokalizowana jest w województwie pomorskim, w powiecie tczewskim, w miejscowości Rokitki na działkach o numerach ewidencyjnych: - 196/8 15 Rokitki ul. Tczewska, - 153 15 Rokitki ul. Kolejowa, - 154/5 15 Rokitki ul. Kolejowa. 2. Branża drogowa Z uwagi na bardzo dobry stan techniczny nawierzchni ulicy Kolejowej na odcinku 0+000,00 – 0+078,59 nie przewiduje się jej rozbiórki na danym odcinku. Wyjątek stanowi rozbiórka nawierzchni w zakresie budowy nowego wpustu deszczowego wraz z przykanalikiem do ulicy Tczewskiej. Dalej, na odcinku 0+078,59 – 0+164,22 ulicę Kolejową zaprojektowano o szerokości 4,0 m, przy czym na odcinku 0+062,59 – 0+095,59 będzie posiadała poszerzenie szerokości 1,0 m. Skos załamania krawędzi ulicy na poszerzeniu 1:3. Jezdnia będzie obramowana opornikiem betonowym 12 x 25 cm zatopionym. 3. Parametry techniczne projektowanej drogi: - długość przebudowywanego odcinka – 164,22 m (łącznie z odcinkiem nawierzchni nie podlegającej rozbiórki), - przekrój – uliczny, - szerokość jezdni – 4,0m (z poszerzeniem 5,0m), - spadek poprzeczny jezdni – jednostronny 2,0%, - nawierzchnia – płyta betonowa typu Trylinka, - kategoria drogi – droga gminna, - klasa drogi – ciąg pieszo – jezdny wewnętrzny. 3.1 Opis trasy w przekroju poprzecznym: Na całym odcinku przekrój poprzeczny uliczny jezdni jednostronny 2,0 %. Oporniki betonowe 12 x 25 cm zatopione. 3.2. Opis trasy w przekroju podłużnym: Projektowany profil podłużny drogi swoją niweletą dopasowany jest do istniejącego ukształtowania terenu oraz projektowanej konstrukcji jezdni. 4. Kanalizacja deszczowa: Projektuje się budowę kanału deszczowego grawitacyjnego z rur PVC-U SN 8kN/m2:- Ø 200mm o łącznej dł. 28m. Lokalizację kanału deszczowego wraz z wpustem ulicznym i studnią osadnikową przedstawiono na planie sytuacyjnym. Kanał należy prowadzić ze spadkiem zgodnie z częścią rysunkową projektu. Głębokość posadowienia kanalizacji deszczowej pokazano na profilu podłużnym kanału, przy czym głębokość przewodu powinna wynosić co najmniej 1,2 m. 4.1.Uzbrojenie kanalizacji deszczowej: W ramach projektu odwodnienia części pasa drogowego ulicy Kolejowej zaprojektowano wpusty uliczne jezdniowe typu ciężkiego D400 wraz z studzienką ściekową z osadnikiem o głębokości h=1,0m z prefabrykowanych elementów betonowych Ø 500 mm. Włączenie projektowanego kanału deszczowego Ø 200 do istniejącej kanalizacji deszczowej Ø 400 należy wykonać poprzez istniejącą studnię rewizyjną – zgodnie z częścią rysunkową projektu. 5. Rozwiązania konstrukcyjne jezdni: − warstwa ścieralna z płyt betonowych typu Trylinka gr. 12 cm, − podsypka cementowo – piaskowa gr 3 cm, − podbudowa zasadnicza mieszanka niezwiązana z kruszywem C50/30 fr. 0/31,5 gr. 20 cm, − warstwa odcinająca z pospółki gr. 10 cm. Łączna grubość konstrukcji Hp=45 cm. 6. Kanał technologiczny: Budowa kanału technologicznego przepustowego KTp obejmuje: − budowę studni kablowych SKR-1 zgodnie z projektem, − budowę odcinków kanalizacji teletechnicznej 2 - otworowej z rur HDPE fi 125/7,1, − budowę kanalizacji wtórnej z rur HDPE fi 40 na całym odcinku kanału technologicznego, − budowę wiązki mikrorur o zewnętrznej średnicy Ø 40, • studnia SKR-1 – 5 szt., • odcinki kanalizacji pierwotnej 2 otworowej – 170 m, • budowa kanalizacji wtórnej 3 otworowej – 170 m, • budowa wiązki mikrorur – 170 m. Urządzenia, osprzęt oraz kable telekomunikacyjne zastosowane przy budowie winny mieć certyfikat ze znakiem B lub CE. Wszystkie materiały muszą być dostarczane na plac wraz z dokumentem potwierdzającym dopuszczenie wyrobu do stosowania w budownictwie, np. certyfikatem zgodności, aprobatą techniczną. 7. Szczegółowy zakres prac został przedstawiony w SIWZ, dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiarze robót – jako załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie można złożyć zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem (załącznik nr 6 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach