Przetargi.pl
Realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 w Pucku w podziale na 2 części.

GMINA MIASTA PUCK ogłasza przetarg

  • Adres: 84-100 Puck, ul. 1-go Maja 13
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIASTA PUCK
    ul. 1-go Maja 13
    84-100 Puck, woj. pomorskie
    REGON: 191675439
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastopuck.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja projektu w ramach Budżetu Obywatelskiego 2023 w Pucku w podziale na 2 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - „Bezpieczny plac zabaw”;Realizacja zadania dla inwestycji o nazwie: „Bezpieczny plac zabaw” polega na remoncie istniejącego placu zabaw na terenie działek nr 302/2 i 315/13 obręb Miasto Puck, które znajdują się na terenie osiedla mieszkaniowego pomiędzy ulicami Przebendowskiego i Nowy Świat. 4.3 Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla każdej części zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ wraz z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 6a do SWZ.Część 2 – „Park nad stawem”Realizacja zadania dla inwestycji o nazwie „Park nad stawem” polega na zagospodarowaniu terenu wokół stawu przy ul. Kolejowej w Pucku. Projekt obejmuje remont nawierzchni czyli wymiana nawierzchni ciągu pieszego z gruntowej na żwirową oraz wymiana nawierzchni trawiastej na bezpieczną z piasku o gramaturze 0,2 – 2 mm pod urządzenia ścieżki zdrowia. Inwestycja obejmuje również remont kładki o wymiarach 5,0x9,0 m na kładkę z desek kompozytowych, montaż elementów małej architektury – urządzenia ścieżki zdrowia, ławki, zestawy piknikowe, leżaki, kosze, psie stacje, tablice informacyjne oraz stojak na rowery. Planuje się również nasadzenia drzew i krzewów wzdłuż ciągów komunikacyjnych.Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia dla każdej części zawiera Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ wraz z dokumentacją projektową, stanowiącą Załącznik nr 6a do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla obu części:a) wykonał należycie (zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej 1(jedną) robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona), obejmujące swym zakresem roboty odpowiadające zamówieniu, tj: polegające na remoncie lub przebudowie lub budowie placu zabaw, o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto.UWAGA1!W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców.UWAGA2!W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca musi legitymować się doświadczeniem w wykonaniu odrębnych robót o wskazanych dla tych części zamówienia minimalnych wartościach.UWAGA 3!Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień wystawienia dokumentu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach