Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn

Gmina Tuszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 95-080 Tuszyn, Piotrkowska 2/4
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 232 13 82 , fax. 42 614 30 69
  • Data zamieszczenia: 2022-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
    Piotrkowska 2/4
    95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
    tel. 42 232 13 82, fax. 42 614 30 69
    REGON: 590648304
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje czynności umożliwiające i mające na celu budowę sieci wodociągowej z przyłączami w granicy pasa drogowego na terenie gminy Tuszyn. Zamawiający podzielił zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn” na trzy części. CZĘŚĆ I - Częściowe wykonanie budowy sieci wodociągowej w ul. Kaczeńcowej w TuszyniePrzedmiotem zamówienia jest częściowe wykonanie sieci wodociągowej (od punku W1 do punktu W25) w dz. nr 1 obr. nr 1 (Miasto Tuszyn) oraz nr 240 obr. Modlica oraz przyłączy wodociągowych w pasie drogowym do granicy działek o nr ewid.: 54/2, 52, 43, 40, obr. nr 1.Planowane prace w zakresie inwestycji:- ułożenie sieci wodociągowej od punku W1 do punktu W25 (dł. rurociągu: 796,3 m),- wykonanie armatury odcinającej oraz hydrantu ppoż.,- budowa przyłączy wodociągowych Ø 40PE, SDR11 od projektowanego wodociągu gminnego 160PE do granicy działek (4 szt.),- zakończenie przyłączy zasuwą odcinającą oraz zaślepienie,- wykonanie niezbędnych badań i odbiorów sieci wraz z przyłączami.Inwestycja prowadzona jest na podstawie Decyzji nr 509/2020 z dnia 28.10.2020 roku znak AiB.6740.509.2020.M.P Nr rej. 2459/2020 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w pasie drogowym w miejscowości Tuszyn, ul. Kaczeńcowa, dz. nr ew.1, obr. 1 oraz dz. nr ew. 240, obr. Modlica, gm. TuszynZakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zakres prac obejmuje czynności umożliwiające i mające na celu budowę sieci wodociągowej z przyłączami w granicy pasa drogowego na terenie gminy Tuszyn. Zamawiający podzielił zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn” na trzy części.CZĘŚĆ II - Budowa wodociągu w ul. Nadrzecznej w BądzyniuPrzedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na budowie sieci wodociągowej:- z rur PE100 Ø160 mm PN16 SDR 11,- o długości 328,00 m,- obejmująca wykonanie dwóch hydrantów ppoż. nadziemnych,- wraz z przyłączami z rur PE 100 SDR11 na PN 16 o średnicy 40 mm, wykonywanymi do granicy działki drogowej nr 115 przyległych do ul. Nadrzecznej w Bądzyniu. Inwestycja obejmuje nieruchomości o nr ewid. 87, 66/1, 66/5, 115 i prowadzona jest na podstawie Zaświadczenia o braku sprzeciwu na zamiar wykonania robót budowlanych znak AiB.6743.Z.36.2020.M.P. z dnia 22.07.2020 r.Zakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.Zakres prac obejmuje czynności umożliwiające i mające na celu budowę sieci wodociągowej z przyłączami w granicy pasa drogowego na terenie gminy Tuszyn. Zamawiający podzielił zamówienie pn.: „Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn” na trzy części.CZĘŚĆ III - Budowa wodociągu w ul. Wąskiej w TuszyniePrzedmiotem zamówienia jest inwestycja, która przewiduje budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic działek w ulicy Wąskiej, obręb 10, działki ewidencyjne nr 98/1, 121/1, 111/3, 86/12.Zakres prac obejmuje wykonanie sieci wodociągowej w ulicy Wąskiej oraz 9 przyłączy wodociągowych do przyległych posesji w tym jedno przyłącze przechodzące przez działkę prywatną o numerze ewid. 111/3. Przyłącza do posesji należy zakończyć w granicach posesji zasuwami odcinającymi. Łączna długość zaprojektowanej sieci wynosi – ok. 335 m. Hydranty ppoż. podziemne HP80- 3 szt.Inwestycja prowadzona jest na podstawie Decyzji nr 613/2021 z dnia 18.11.2021 roku znak AiB.6740.566.2021.M.P Nr rej. 3029/2021 zatwierdzającej projekt zagospodarowania terenu i projekt architektoniczno-budowlany oraz udzielającej pozwolenia na budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami do granic działek w miejscowości Tuszyn, ul. Wąska nr ew. dz. 98/1, 121/1, 111/3, 86/12 obr. 10 gm. TuszynZakres realizacji zadania, objęty przedmiotowym zamówieniem został szczegółowo określony w przedmiarze robót, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: dla części I zamówienia – 7 179,00 zł (słownie: siedem tysięcy sto siedemdziesiąt dziewięć zł 00/100), dla części II zamówienia – 2 215,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście piętnaście zł 00/100), dla części III zamówienia – 3 211,00 zł (słownie: trzy tysiące dwieście jedenaście zł 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy.4. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej z podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upoważnionych do jego wystawienia. Wykonawca składa dokument załączając na Platformie w zakładce „Oferty – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument”.5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank PEKAO S.A. O/Tuszyn 07 1240 3451 1111 0000 3031 6261Na dowodzie wpłaty wadium należy zaznaczyć jakiego zadania wadium dotyczy – Wadium do postępowania „Budowa sieci wodociągowej w Gminie Tuszyn” ( dla część ….. zamówienia)Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu.W przypadku wadium wnoszonego przelewem Zamawiający uzna wadium za skutecznie wniesione, jeżeli zostanie ono uznane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:1) upływu terminu związania ofertą;2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnegoz Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub 128 ust. 1 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy, oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) Wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu zgodnie z opisem zamieszczonym poniżej.1.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.2 Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.1.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż:- dla części I zamówienia - 400 000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100),- dla części II zamówienia - 140 000,00 zł ( słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100),- dla części III zamówienia - 200 000,00 zł ( słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwie lub trzy wskazane części zamówienia, winien wykazać, że posiada ubezpieczenie OC na łączną sumę gwarancyjną nie mniejszą niż łączna kwota wymaganych w warunku sum gwarancyjnych dla części, na które składa ofertę.1.4 Zdolności technicznej lub zawodowejO udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają niezbędną wiedzęi doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończyli:- dla części I zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu sieci wodociągowej wraz z przyłączami, o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych),- dla części II zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu sieci wodociągowej wraz z przyłączami, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych),- dla części III zamówienia - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu sieci wodociągowej wraz z przyłączami, o wartości łącznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych).Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien wykazać, że posiada zdolność techniczną do wykonania każdej z części zamówienia, na które składa ofertę, zgodnie z powyższym opisem przedmiotowego warunku dla każdej z części zamówienia.Pojęcia budowa, przebudowa, remont należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.).W przypadku wykazania ww. warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, Spółka cywilna) na zasadach określonych w art. 117 ustawy Pzp, a takżew przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda wykazania spełnienia ww. warunku dotyczącego zdolności technicznej w taki sposób, aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniali warunek doświadczenia w wykonywaniu zamówień, o którym mowa w warunku 1.4.Uwaga: w przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenia zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku, o którym mowa wyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy, sporządzone na podstawie wzoru wg załącznika nr 7.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie i konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur.(Numeracja zgodna z SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach