Przetargi.pl
BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE

Gmina Domaniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 99-434 Domaniewice, Główna 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48 46 830-17-60
  • Data zamieszczenia: 2024-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaniewice
    Główna 2
    99-434 Domaniewice, woj. łódzkie
    tel. +48 46 830-17-60
    REGON: 750148220
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.domaniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na zadaniu inwestycyjnym pn. „BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ I WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY DOMANIEWICE”. 4.2. Inwestycja obejmuje wybudowanie na terenie Gminy Domaniewice odcinków:  sieci kanalizacji wraz z sięgaczami lub przyłączami, odpowiednimi przepompowniami i urządzeniami tłoczącymi oraz niezbędnymi urządzeniami eksploatacyjnymi do prawidłowego funkcjonowania sieci;  sieci wodociągowych wraz z sięgaczami lub przyłączami.Zakres zamówienia składa się z 11 zadań w tym 9 zadań (zadania od 1 do 9) do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj oraz 2 zadania (zadania 10 i 11) do wykonania w formule wybuduj (na podstawie dokumentacji projektowej i STWIORB).4.3. Przedmiot zamówienia w zakresie zadań od 1 do 9 obejmuje swym zakresem w szczególności:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1a do SWZ) zawierającej:a) projekty budowlane opracowane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z roz-porządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specy-fikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, spe-cyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-użytkowego. - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU); c) kosztorysy inwestorskie opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia me-tod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania plano-wanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót bu-dowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU).d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporzą-dzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegó-łowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporzą-dzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specy-fikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pro-gramu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD/pendrive (w ilości zgodnej z PFU).2) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;3) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),4) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiących załącznik nr 1a do SWZ obejmujących w szczególności:a) Zadanie 1: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice ul. Szerokie Pole Adres inwestycji: na części działek nr ewid. 297, 298, 288, 277, 222, 261, 260, 256, 255, 247, 246, 1952, 245/2, 1951, 244/1, 1950, 1949, 241, 239, 238, 237/3, 237/4, 236, 235, 234, 233, 1121, 232/3, 232/1, 232/4, 1120, 231, 230, 229, 228, 227, 226, 1505/3, 1505/1, 225, 224/1 obręb Domaniewice.  Opis: Długość ok. S7-S7.6 L=ok. 290mb; PP1-S32 L=1309,7mb PVC 160mmlub PEHD RC (czarna) 160mm L= ok. 280,0mb szt. 32 w tym z trójnika szt. 10,1 przepompownia ścieków PP1, studnia rozprężna szt. 1 rurociąg tłoczny min. 75mm L=ok. 190mb Rury na odcinkach PP1-S1 i S23-S24 PEHD 200mm L=62,50mb do stosowania w kanalizacji sanitarnej – bezwykopowo. Studnie 1200mm szt. 25 , 1000mm szt. 9 400mm szt. 4 i 800mm szt. 1. Łączna długość ok. 2132,2mb. Zakup agregatu prądotwórczego przewoźnego do przepompowni. Zakup trójnogu i wyciągarki przewoźnej do wyciągania pomp z pompowni. b) Zadanie 2: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice (za ul. Szkolną)  Adres inwestycji: dz. 473/9, 546/6, 1200/11, 1200/6, 546/3, 546/10, 545/9, 1199/2, 474/4, 546/9, 1200/16, 1201/11, 1201/19, 1201/15, 1201/20, 1201/2, 482 obręb Domaniewice.  Opis: Długość ok. 200mm L=ok. 548,0mb PVC 160mm L= ok. 111,0mb szt. 17 w tym z trójnika szt. 8 Studnie 1200mm szt. 18 żelbetowe. c) Zadanie 3: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice (łącznik pomiędzy ul. Stara Wieś i ul. Długa Wieś) Adres inwestycji: dz. 543, 604, 559/3, 605, 606/1 obręb 0001 Domaniewice.  Opis: Długość ok. 572mb, PVC 200mm SDR34 SN8 lita; Studnie 1200mm szt. 11; 1000mm szt. 3 żelbetowe. d) Zadanie 4: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Domaniewice ul. B. Kosiorek  Adres inwestycji: dz. 293/21, 294 obręb 0001 Domaniewice. Opis: Długość ok. 191,50 mb. PVC 160mm sięgacze szt. 5 L=33,0mb; Studnie 1200mm szt. 5; żelbetowe. e) Zadanie 5: Budowa sieci wodociągowej w m. Domaniewice ul. Szerokie Pole  Adres inwestycji: na części działek nr ewid. 340/1, 299, 297, 300, 298, 288, 277, 261, 222, 257, 195, 194, 193, 192, 191/4, 191/2, 190, 189, 188, 187, 185/2, 185/1, 184, 183, 160, 182/1, 181/1, 180, 179, 1119, 178/1, 178/2, 1118, 177/2, 177/1, 176, 175, 174, 173, 172, 1504/2, 1504/1, 171/1, 170/2, 170/1, 260 obręb Domaniewice.  Opis: Długość PEHD 110x6,6mm SDR17 PN10 ok. 2150mb hydranty p.poż dn 80mm szt. 16 bez-wykopowo plus dwa przepięcia przyłączy wodociągowych PEHD 40mm SDR17 PN10 do działek nr ew. 259/2 i 259/3 każde długości ok. 10mb pod droga powiatową przecisk w rurze osłonowej 75mm przepięcia istn. przyłączy do nowej sieci wodociągowej szt. 24. f) Zadanie 6: Budowa sieci wodociągowej w m. Krępa (Pod Górami) Adres inwestycji: dz. 1045, 995 obręb Krępa. Opis: PEHD RC 110x6,6mm SDR17 PN10 Długość ok. 680,0mb. Hydranty p.poż. szt. 5.g) Zadanie 7: Budowa sieci wodociągowej w m. Domaniewice (za ul. Akacjową) Adres inwestycji: dz. 1142/4, 330/2 obręb Domaniewice. Opis: Długość ok. 114,0mb Hydranty p.poż. szt. 1.h) Zadanie 8: Budowa sieci wodociągowej w m. Domaniewice (za ul. Szkolną)  Adres inwestycji: dz. 482, 1201/2, 1201/20, 1201/15, 1201/19, 1201/11, 1200/16, 546/9, 546/3, 474/4, 473/9, 546/6, 1200/11, 1201/8, 1201/3 obręb Domaniewice. Opis: rury PEHD RC 110x6,6mm PN10 SDR17; Długość ok. 370,0mb; hydranty p.poż. szt. 3, bezwykopowo. i) Zadanie 9: Budowa sieci wodociągowej w m. Krępa (za koleją)  Adres inwestycji: na części działek nr ewid. 681, 679/2, 679/3, 679/1 obręb Krępa.  Opis: Długość PEHD RC 110x6,6mm SDR17 PN10 ok. 350,0mb hydranty p.poż. szt. 3 – włączenie do istn. woD90mm bezwykopowo. 5) Przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów odbiorowych.6) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.7) Dokumentację powykonawczą.8) Nadzór autorski projektanta.9) Uzyskanie w imieniu zamawiającego nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie/zaświadczenia o niewniesieniu sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania w imieniu zamawiającego/dokonanie w imieniu zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z informacją o nie zgłoszeniu sprzeciwu przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego. 10) Wykonanie pozostałych dokumentów i opracowań, których obowiązek opracowania został określony w PFU. 11) Część terenu, na którym projektowana jest inwestycja podlega ustaleniom miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Domaniewice (MPZP). 12) Dla inwestycji zlokalizowanej poza obszarem objętym MPZP należy uzyskać decyzję lokalizacyjną celu publicznego lub warunki zabudowy zgodnie z przepisami szczegółowymi. Część prac prowadzona będzie w strefie ochrony stanowiska archeologicznego oraz będą dwa przejścia pod rzeką ul. Szerokie Pole uzyskać należy pozwolenie wodnoprawne przed zgłoszeniem lub pozwoleniem na budowę.4.4. Przedmiot zamówienia w zakresie zadań od 10 i 11 obejmuje swym zakresem w szczególności:1) Zadanie 10: Budowa sieci wodociągowej w m. Skaratki, Domaniewice, Strzebieszew (łącznik)  Adres inwestycji: Opis: rury PEHD PN10 PE100 SDR17 110x6,6mm L=1274,3mb, 3 zasuwy dn 100mm i 2 szt. hydrantów p.poż nadziemnych z możliwością zamiany na podziemne. 2) Zadanie 11: Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej i sieci kanalizacji sanitarnej z przykanalikami  Adres inwestycji: działki nr ew. 336/5, 1724, 1852, 1131/9, 1132/7, 1131/7, 336/8 obręb Domaniewice.  Opis:  Sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 lite o śr. 200mm L=233,3mb i PVC-U 160mm, L= 81,7mb. Sieć wodociągowa z rur PVC PN10 o śr. 110mm wynosi łącznie 286m i odcinki rur PEHD PN10 o śr. 40mm dł. 17m. 3) Na zadanie 10 i 11 Inwestor posiada zgłoszenie robót do Starostwa Powiatowego w Łowiczu.4) Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.5) Dokonanie w imieniu Zamawiającego Zawiadomienia o zakończeniu budowy wraz z informacją o nie zgłoszeniu sprzeciwu przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie lub przebudowie sieci kanalizacji grawitacyjnej lub tłocznej /ciśnieniowej o długości minimum 1000 m w jednym odcinku.2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję projektanta) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do projektowania objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,- która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję projektanta w rozumieniu art. 20 ustawy Prawo budowlane przy wykonywaniu minimum jednej dokumentacji projektowej obejmującej budowę lub przebudowę sieci kanalizacji grawitacyjnej lub tłocznej/ ciśnieniowej o długości minimum 1000 m w jednym odcinku.b) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, których zakres uprawnia go do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓWUDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym długość odcinka), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu.2) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.3) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2023 r. poz. 551).4) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725), przez „budowę” rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.5) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach