Przetargi.pl
Budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Ośno Lubuskie

Gmina Ośno Lubuskie ogłasza przetarg

  • Adres: 69220 Ośno Lubuskie, ul. Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 571 330 , fax. 957 575 080
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ośno Lubuskie
    ul. Rynek 1
    69220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie
    tel. 957 571 330, fax. 957 575 080
    REGON: 21096685200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Ośno Lubuskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa sieci wodociągowej na terenie miasta Ośno Lubuskie. Zakres zamówienia obejmuje: 1) w ul. Kwiatowej (od PZ3 do PZ1A) i w ul. Bocznej (od PZ1A do PZ1) budowę odcinka sieci wodociągowej ø 90 PE o długości ok. 111 mb - włączenie w ul. Kwiatowej w PZ3. 2) w ul. Bocznej i ul. Słubickiej budowę odcinka sieci wodociągowej ø 90 PE (od W1 do W9) o długości ok.145 mb wraz z 1 szt. hydrantu nadziemnego DN80 wraz z zasuwą DN80 oraz 2 szt. zasuw i skrzynek ulicznych. Teren wokół skrzynek ulicznych do zasuw oraz hydrantu należy umocnić w promieniu 0,5 m prefabrykowanymi płytami żelbetowymi. Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej przy W1 należy wykonać za pomocą trójnika kołnierzowego z króćcem kołnierzowym 80/80. Za trójnikiem należy zamontować zasuwę kołnierzową, za zasuwą kołnierz specjalny system 2000 (lub równoważny). Na odcinku od W5 do W8 wodociąg układany jest na trasie istniejącego wodociągu ø 50 stal przeznaczonego do likwidacji. Należy przepiąć istniejące przyłącza ø 50 stal do projektowanego rurociągu (W6 i W8). 3) w ul. Spokojnej budowę odcinka sieci wodociągowej ø 90 PE (od W1 do W9) o długości ok. 286,5 mb wraz z 2 szt. hydrantu nadziemnego DN80 wraz z zasuwą DN80 oraz 1 szt. zasuwy Dn80. Teren wokół skrzynek ulicznych do zasuw oraz hydrantu należy umocnić w promieniu 0,5 m prefabrykowanymi płytami żelbetowymi. Przewiduje się wykopy wąskoprzestrzenne zabezpieczone szalunkami pionowymi. Włączenie do istniejącej sieci wodociągowej przy W1 należy wykonać za pomocą trójnika kołnierzowego z króćcem kołnierzowym 80/80. Za trójnikiem należy zamontować zasuwę kołnierzową, za zasuwą kołnierz specjalny system 2000 (lub równoważny). W ramach zakresu zamówienia należy uwzględnić odtworzenie nawierzchni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna stanowiąca załączniki nr 8, 9 i 10 SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonymi do SIWZ projektami budowlanymi stanowiącymi załącznik nr 8, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki nr 9 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załączniki nr 10 SIWZ. Poglądowy zakres przedmiotu zamówienia w ul. Kwiatowej (od PZ3 do PZ1A) i w ul. Bocznej (od PZ1A do PZ1) został zaznaczony w załączniku nr 11 SIWZ. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: budowa sieci wodociągowej. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego robota budowlana spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN (trzy tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim 42 8369 0008 0000 0589 2000 0010. 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium zostanie zaksięgowana na rachunku zamawiającego do upływu terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 Ustawy. 9. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej, dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie opisanej WADIUM, a jego kopia w ofercie. 10. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach